Benut die kansen nou eens!
Dan was die 10-0 nog mogelijk geweest hahaha
Dan was die 10-0 nog mogelijk geweest hahaha
Heldig realSkedoedelefloeps wrote:Kut real
Greg, Eyong...niet alleen hij speelt slechtHoofdcoach wrote:Siem
Die moeten we bij anderlecht niet hebben ze !hardcoresjors wrote:De jong, Enoh en vd Wiel, ik had profvoetballer moeten zijn!
Die Enoh schijt zn broek vol zodra hij de bal aanraakt, De jong kan geen bal in het doel schoppen, en vd Wiel maakt ook fucking veel fouten door z'n gestress, kom op, je speelt bij ajax niet bij sparta rotterdam!
Ga nou maar om top niveau spelen of rot op naar een jupiler league clubje!
dat zeg ik ook, ik kraak de scheids niet af verder, maar hij had hem wel mogen geven!El Mare wrote:Ongelukkige botsing, maar wel een strafschop.
Leuk he als je de namen net weet.Steffnov wrote:Goed gebruikt gemaakt van het uitglijden van die nummer 24
kun je ook iets positiefs zeggen over ajax? of ligt het nu weer aan de tegenstander dat ajax voor staat?Steffnov wrote:Goed gebruikt gemaakt van het uitglijden van die nummer 24
Wat is uw definitie van jager? Kijken we wel naar dezelfde Enoh?Skedoedelefloeps wrote:Enoh is een goede jager, maar moet ook daarin slimmer zijn. Aan de bal een drama.
De Jong heeft potentie, maar is geen spits.
Van der Wiel speelt al sinds het WK al echt dramatisch, die jongen is bezig met welk hoertje die vanavond weer gaat oppikken bij de lokale bar ofzo. totaal niet met voetbal bezig die jongen. Al 2 seizoenen niet.
Gaat het?dennis wrote:Leuk he als je de namen net weet.Steffnov wrote:Goed gebruikt gemaakt van het uitglijden van die nummer 24
Hij maakt er toch goed gebruik van, wat is daar nu slecht aanRuubiie wrote:kun je ook iets positiefs zeggen over ajax? of ligt het nu weer aan de tegenstander dat ajax voor staat?Steffnov wrote:Goed gebruikt gemaakt van het uitglijden van die nummer 24
Kon het opzoeken, te lui echter xDdennis wrote:Leuk he als je de namen net weet.Steffnov wrote:Goed gebruikt gemaakt van het uitglijden van die nummer 24