Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke overwinning Ajax :yay:

Even mijn cijfer voor elke speler, van hoog naar laag.

Janssen: 8. Geweldige passes, en wát een rust aan de bal.
Sulejmani: 8. Fantastische acties, balvast, verdedigde bij vlagen mee, chapeau!
Boerrigter: 7,5. Opmerkelijk om te zien dat hij zijn tegenstander altijd kan passeren, wat een talent!
Vertonghen: 7,5. Wat een rust aan de bal, en echt een leiderstype. Hij bepaalt alles achterin.
Enoh: 7,5. Veel ballen afgepakt, ook wat verloren, maar speelde zeer agressief, dit keer ook slim agressief.
Alderweireld: 7. Ook veel ballen afgepakt, stond als een blok achterin.
Anita: 7. Deed achterin zijn werk goed, won zelfs wat kopduels, opbouwend ook belangrijk.
Vermeer: 7. Geen fouten gemaakt, stond er als hij er moest staan. Gelukkig de 0 gehouden!
Erikssen: 6,5. Speelde niet super, gelukkig nog een doelpunt en wat mooie dingen gezien.
Bulykin: 6. Verloor toch wat kopduels, en had wat balverlies. Wel een mooie assist!
De Jong: 5,5. Vooral erg onfortuinlijk, niet bagger slecht.
Van der Wiel: 3. Eerste helft een 1, heeft werkelijk niks goed gedaan en dit heb ik nog niet vaak op de Nederlandse velden gezien, laat staan op de Europese velden. Dra-ma-tisch!!

Lodeiro krijgt geen cijfer, kwam te laat in het veld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 12:56 

Hardtraxx Addict

Nette wedstrijd, nu lijn zo doorzetten, met dit spel hoeven we ons in principe geen zorgen te maken zondag, als we de mentaliteit maar opbrengen tegen Feyenoord anders kan het nog wel eens een vrij lastige wedstrijd als het een beetje gaat lopen bij Feyenoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:00 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Een 8?? Dankzij die ene actie zeker? Verder is hij er geen een keer buitenom langs geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:07 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Daveytl schreef:

Een 8?? Dankzij die ene actie zeker? Verder is hij er geen een keer buitenom langs geweest..

boerrigter vond ik cker wel de man van de wedstrijd.
snap nog steeds niet waarom de jong 2de spits is.
van der wiel moet maar snel ff ze oude niveau terug krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:10 

Kraak... Piep...

Ik snap niet waarom iedereen ze zo de hemel in prijst, vanuit mijn ogen hadden ze 20 keer beter kunnen spelen tegen zagreb.
Zagreb blunderde bijna alleen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:22 

Hardtraxx Elite

D-Nemacyst schreef:
Ik snap niet waarom iedereen ze zo de hemel in prijst, vanuit mijn ogen hadden ze 20 keer beter kunnen spelen tegen zagreb.

+100
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

er is maar 1 speler die k 'prijs' in de afgelope wedstrijd en dat was boerrigter
en dan nog van teams die fouten maken moet je ook gewoon winnen of je nou goed of slecht speelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Daveytl schreef:

Niet alleen vanwege die actie, hij heeft wel meer mooie dingen laten zien ;)
Toch is die actie wel heel belangrijk geweest. Verdedigend zat hij er meestal ook gewoon goed bij, ondersteunde waar nodig.
Speelde echt een uitstekende wedstrijd, waar hij veel de bal goed vast had, en waar hij met sommige slimme acties de bal naar een medespeler kon tikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:50 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:

er is maar 1 speler die k 'prijs' in de afgelope wedstrijd en dat was boerrigter
en dan nog van teams die fouten maken moet je ook gewoon winnen of je nou goed of slecht speelt

Janssen was ook écht heel goed hoor, alleen jammer dat hij die kans miste.
Gast heeft wel 3 á 4 keer iemand alleen voor het goal gezet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

Ben trouwens heel benieuwd wat De Boer nu met Janssen gaat doen op het moment dat Sigthorson weer terug is. Zet hij hem koppig terug naar de controlerende positie (wat dus amper werkt), of laat hij hem staan waar Theo de laatste 2 wedstrijden uit heeft staan te blinken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ben trouwens heel benieuwd wat De Boer nu met Janssen gaat doen op het moment dat Sigthorson weer terug is. Zet hij hem koppig terug naar de controlerende positie (wat dus amper werkt), of laat hij hem staan waar Theo de laatste 2 wedstrijden uit heeft staan te blinken...

gewoon laten staan
en siem de jong op de bank
word ie hard van
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

Je moet niet vergeten dat Siem het liefje van De Boer is he...anders had het middenveld van begin af aan al zo gestaan, zoals het nu staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Je moet niet vergeten dat Siem het liefje van De Boer is he...anders had het middenveld van begin af aan al zo gestaan, zoals het nu staat.

eriksen en janssen sowieso op t middenveld

janssen links
eriksen in t midden
siem dan maar op rechts
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:

eriksen en janssen sowieso op t middenveld

janssen links
eriksen in t midden
siem dan maar op rechts

dan moeten ze wel zo'n punt naar voren hebben en niet naar achter zoals normaal, maar dan heb je geen verdedigende middenvelder, dus het word eriksen of siem of de bank denk ik, ik denk eriksen omdat hij nog jong is en hij leert er wel van als hij niet in de basis staat, maar dit hoop ik niet want ik vind eriksen veeel beter dan siem
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:31 

Artiest

dit is de saaiste pot voetbal die ik sinds tijden heb gezien... ik mocht Marseille al nooit, nu minder, ik mocht Arsenal nooit, nu minder. Van Persie ga ergens voetballen waar ze wel van klasse zijn zoals jij het bent,
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
dit is de saaiste pot voetbal die ik sinds tijden heb gezien... ik mocht Marseille al nooit, nu minder, ik mocht Arsenal nooit, nu minder. Van Persie ga ergens voetballen waar ze wel van klasse zijn zoals jij het bent,

dit dus, dooooodsaai :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

dit dus, dooooodsaai :yawn:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:39 

Bierkoning

Gelukkig was Leverkusen - Valencia ook te zien, dat was wel een leuke pot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

Marseille - Arsenal, wie heeft bedacht om die wedstrijd uit te zenden, nondeju, dit was niveau nog ver onder de Nederlandse topklasse :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:43 

Artiest

Arsena, grote naam he, Marseille, redelijk grote naam ook dus. Dan kiezen ze daarvoor.
Twee faal ploegen van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:54 

Bierkoning

Zo, aardige goal van prinsje Boateng, eerste keer in anderhalf jaar dat ik hem iets goed zie doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Marseille - Arsenal, wie heeft bedacht om die wedstrijd uit te zenden, nondeju, dit was niveau nog ver onder de Nederlandse topklasse :x

Had hem ook uitgezet weinig gemist zie ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:17 

Artiest

wahahaha
"Mereiles, deze zomer, zo te zien, overgekomen van de Sex Pistols." :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

Torres 2 keer gescoord, eindelijk! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Vond het echt weinig aan, ben de 2e helft maar Barcelona gaan kijken. Zelfs dat was niet hoogstaand, maar veel slechter dan Marseille-Arsenal kan niet haha.
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic