Kijk, jij snapt hetPommer wrote:Lyon's beste speler en 1 vd betere spitsen in Europa
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Lyon staat op dit moment 2de, na 5 wedstrijden. Auxerre was vorig jaar ten tijde van de Cl 16de..El Mare wrote:Dat was Ajax met Jol nog aan het roer. Lyon is niet meer de topclub waar iedereen het een aantal jaar geleden nog lyrisch over was en de CL kon winnen.
Precies, al lijken ze dit jaar weer een beetje de weg omhoog gevonden te hebben, en ze hebben natuurlijk nog wel een erg goeie selectie die normaal gesproken beter dan die van Ajax is, maar zonder Lopez, en in de eigen Arena, je weet het maar nooitEl Mare wrote:Dat was Ajax met Jol nog aan het roer. Lyon is niet meer de topclub waar iedereen het een aantal jaar geleden nog lyrisch over was en de CL kon winnen.
Haha, hij is in mijn ogen veel te sterk voor de Franse competitie, in Engeland of Spanje kan ie makkelijk mee bij de topclubs denk ik.katamaran wrote:Kijk, jij snapt hetPommer wrote:Lyon's beste speler en 1 vd betere spitsen in Europa
Ik snap ook niet echt waarom er nooit een échte topclub is geweest die hem bij Porto heeft weggehaald, toen was ie nog jong & in potentie 1 van Europa's beste spitsen.
Gomis ook. Zie Ajax overigens ook niet winnen, die Fransen zijn mij iets te sluw bezig.El Mare wrote:0-0 nog helaas, Mickey had hem MOETEN maken.
Ajax is duidelijk beter imo, maar ze moeten oppassen voor de eeuwenoude voetbalwet 
-
A
Lloris is wel een aardig keepertje... Godverju
x2Almighty wrote:Lloris is wel een aardig keepertje... Godverju
Niet voor niets dat de complete wereldtop interesse in hem heeft getoond. Had Arsenal wel verwacht voor hem deze zomer eigenlijk. En tja, 1e keeper van het Franse nationale elftal he, wat niet gek is als daar ook nog Mandanda, Carrasso en Frey keepen.Almighty wrote:Lloris is wel een aardig keepertje... Godverju
-
A
Coupet was zo'n zelfde type imo
Tsjonge jonge, je creëert belabberd weinig kansen, heel matig resultaat vind ik.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Oftewel...Ajax word 3e. In Frankrijk winnen ze niet, Real is 0 punten en Dinamo Zagreb...moet je toch hebben.
Wat is dat Benfica toch een heerlijk team
Ik geniet op dit moment toch wel het meest van de portugeze clubs eigenlijk
Klopt, gaan denk ik ook hoge ogen gooien, Benfica wel wat minder dan Porto. Maar het is vaak wel smullen ja, ben benieuwd hoe ze zich staande houden na de poules. Want neem aan dat ze wel door gaan.Pommer wrote:Wat is dat Benfica toch een heerlijk team![]()
Wel zonde dat Falcao weg is bij Porto, hoe makkelijk die man het doel vindkatamaran wrote:Klopt, gaan denk ik ook hoge ogen gooien, Benfica wel wat minder dan Porto. Maar het is vaak wel smullen ja, ben benieuwd hoe ze zich staande houden na de poules. Want neem aan dat ze wel door gaan.Pommer wrote:Wat is dat Benfica toch een heerlijk team![]()
Maarja das ook maar koffiedikkijken
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
El Mare wrote:Inter verloren van Trabzonspor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, wat wil je dan met een trainer die Sneijder als spits inschat, op de bank zet, en ook Pazzini beter vind dan Milito...Gasparini moet daar echt snel weg.