Ik kan mij helemaal vinden in deze reactieSteffnov wrote:En terecht. Barca was natuurlijk beter, maar als je zo...nonchalant en slap speelt...ja, ik begin enigszins een aversie tegen Barcelona op te bouwen. Niet vanwege de club of de spelers, maar de speelwijze...ik begin er gewoon niets meer aan te vinden.
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
katamaran wrote:Milan voetbalt ook 1 minuut mee, 30 seconden aan het begin, en 30 seconden aan het eind! Wel doelgericht!![]()
Maar les 1 voor Barcelona; je tegenstander helemaal afmaken. Niet half, dan spartelt hij nog en kunnen er gekke dingen gebeuren. Man man, onnodig. Achja, wel vermakelijk!
ik update hem morgen of overmorgen als de andere wedstrijden ook gespeeld zijn
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Les 1: niet arogant gaan doen.katamaran wrote:Milan voetbalt ook 1 minuut mee, 30 seconden aan het begin, en 30 seconden aan het eind! Wel doelgericht!![]()
Maar les 1 voor Barcelona; je tegenstander helemaal afmaken. Niet half, dan spartelt hij nog en kunnen er gekke dingen gebeuren. Man man, onnodig. Achja, wel vermakelijk!
Er is niets meer aan, omdat ze het gaspedaal maar voor een kwart intrappen, gas geven die handel, 4, 5-1 had dit moeten worden.
Perisic doet het weer
Klassegoal voor Dortmund gemaakt. Jammer dat hij weg is uit België 
Wat een bazengoal inderdaad, was ook wel dik verdiend gezien de samenvatting.nielstil wrote:Perisic doet het weerKlassegoal voor Dortmund gemaakt. Jammer dat hij weg is uit België
Omhalen en centrale verdedigers, het blijkt best een goede combinatie.
+500Pommer wrote:Hulk
Wat een streep was me dat
Nee joh, dit is een streep.
View on YouTube
View on YouTube
Wat bezielt zo'n speler van Marseille of Shahktar :') En dan ook nog zeggen dat je de bal speelt

Jah maar als die bal zo komt aanrollen bij mij haal ik ook wel de 189 hoorkatamaran wrote:Nee joh, dit is een streep.
View on YouTube
Nee maar wat Hulk doet is wel veel knapper, gewoon uit stand, deze bal rolt gewoon per-fect aan
Naja, dat is wel waar natuurlijk. Maar Hulk heeft ze er wel harder ingeschoten, zat wel een mooie draai aan. 
Heerlijk dat barcalona in eigen huis punten verliest 
Heerlijk van Milan, ik zat me echt helemaal kapot te lachen 
Het blijft een heerlijk toernooi de CL. Weer pracht goals gezien. en Barca, ag die winnen de CL wel als er geen gekke dingen gebeuren. Haha. Arsenal is ook niet zo veel meer. Alleen Van Persie kan volgens mij daar het verschil maken.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
En dan moet je ook maar hopen dat hij zijn dag heeft.Parvuz wrote:Het blijft een heerlijk toernooi de CL. Weer pracht goals gezien. en Barca, ag die winnen de CL wel als er geen gekke dingen gebeuren. Haha. Arsenal is ook niet zo veel meer. Alleen Van Persie kan volgens mij daar het verschil maken.
Ja idd. Ben niet echt overtuigt dat hij een dragende speler kan zijn. Hij kan wel goed voetballen enzo, maar t is niet echt een leider. Te wisselvallig in z'n prestaties.Ramirez wrote:En dan moet je ook maar hopen dat hij zijn dag heeft.Parvuz wrote:Het blijft een heerlijk toernooi de CL. Weer pracht goals gezien. en Barca, ag die winnen de CL wel als er geen gekke dingen gebeuren. Haha. Arsenal is ook niet zo veel meer. Alleen Van Persie kan volgens mij daar het verschil maken.
Vanavond naar A'dam!
Hoop dat mijn club er wat van maakt vanavond 
2-1 winst hoop ik. Sinds Frank de Boer aan het roer staat is er bij Ajax een duidelijk systeem te zien, niet dat het nog altijd even goed gaat, maar er is een vastigheid en niet meer dat alle-ballen-naar-voren-trap-en-kijk-maar-wat-er-gebeurd systeem.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dit wint Lyon wel. 
Ik betwijfel het, Lyon's beste speler en 1 vd betere spitsen in Europa is geblesseerd, dat zou wel eens een groot verschil kunnen makenRamirez wrote:Dit wint Lyon wel.
Lyon is in mijn ogen een paar tandjes beter. Kijk naar vorig jaar tegen auxerre, dat was ook 10x niks wat ajax daartegen presteerde.
Maar het zou wel goed voor het NL voetbal zijn als Ajax in de punten in eigen huis houd:)
Maar het zou wel goed voor het NL voetbal zijn als Ajax in de punten in eigen huis houd:)