Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 20 hours ago
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Steffnov wrote:En terecht. Barca was natuurlijk beter, maar als je zo...nonchalant en slap speelt...ja, ik begin enigszins een aversie tegen Barcelona op te bouwen. Niet vanwege de club of de spelers, maar de speelwijze...ik begin er gewoon niets meer aan te vinden.
Ik kan mij helemaal vinden in deze reactie ;)
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
katamaran wrote:Milan voetbalt ook 1 minuut mee, 30 seconden aan het begin, en 30 seconden aan het eind! Wel doelgericht! :)
Maar les 1 voor Barcelona; je tegenstander helemaal afmaken. Niet half, dan spartelt hij nog en kunnen er gekke dingen gebeuren. Man man, onnodig. Achja, wel vermakelijk!
:worship:

ik update hem morgen of overmorgen als de andere wedstrijden ook gespeeld zijn :thumbup:
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
katamaran wrote:Milan voetbalt ook 1 minuut mee, 30 seconden aan het begin, en 30 seconden aan het eind! Wel doelgericht! :)
Maar les 1 voor Barcelona; je tegenstander helemaal afmaken. Niet half, dan spartelt hij nog en kunnen er gekke dingen gebeuren. Man man, onnodig. Achja, wel vermakelijk!
Les 1: niet arogant gaan doen.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Er is niets meer aan, omdat ze het gaspedaal maar voor een kwart intrappen, gas geven die handel, 4, 5-1 had dit moeten worden.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Perisic doet het weer :worship: Klassegoal voor Dortmund gemaakt. Jammer dat hij weg is uit België :(
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
nielstil wrote:Perisic doet het weer :worship: Klassegoal voor Dortmund gemaakt. Jammer dat hij weg is uit België :(
Wat een bazengoal inderdaad, was ook wel dik verdiend gezien de samenvatting.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Omhalen en centrale verdedigers, het blijkt best een goede combinatie.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Hulk :worship:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Pommer wrote:Hulk :worship:
+500
Wat een streep was me dat :oh:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Nee joh, dit is een streep.
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
Wat bezielt zo'n speler van Marseille of Shahktar :') En dan ook nog zeggen dat je de bal speelt :lol: :x :x :x
Bierkoning
last seen 16 days ago
katamaran wrote:Nee joh, dit is een streep.
View on YouTube
Jah maar als die bal zo komt aanrollen bij mij haal ik ook wel de 189 hoor :whistle:

Nee maar wat Hulk doet is wel veel knapper, gewoon uit stand, deze bal rolt gewoon per-fect aan
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Naja, dat is wel waar natuurlijk. Maar Hulk heeft ze er wel harder ingeschoten, zat wel een mooie draai aan. :)
Hardtraxxer
644 posts member since 2009
last seen Aug 2019
Mooie wedstrijd! Super Mario :worship:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Heerlijk dat barcalona in eigen huis punten verliest :D
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Heerlijk van Milan, ik zat me echt helemaal kapot te lachen xd
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Het blijft een heerlijk toernooi de CL. Weer pracht goals gezien. en Barca, ag die winnen de CL wel als er geen gekke dingen gebeuren. Haha. Arsenal is ook niet zo veel meer. Alleen Van Persie kan volgens mij daar het verschil maken.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Parvuz wrote:Het blijft een heerlijk toernooi de CL. Weer pracht goals gezien. en Barca, ag die winnen de CL wel als er geen gekke dingen gebeuren. Haha. Arsenal is ook niet zo veel meer. Alleen Van Persie kan volgens mij daar het verschil maken.
En dan moet je ook maar hopen dat hij zijn dag heeft. :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Ramirez wrote:
Parvuz wrote:Het blijft een heerlijk toernooi de CL. Weer pracht goals gezien. en Barca, ag die winnen de CL wel als er geen gekke dingen gebeuren. Haha. Arsenal is ook niet zo veel meer. Alleen Van Persie kan volgens mij daar het verschil maken.
En dan moet je ook maar hopen dat hij zijn dag heeft. :P
Ja idd. Ben niet echt overtuigt dat hij een dragende speler kan zijn. Hij kan wel goed voetballen enzo, maar t is niet echt een leider. Te wisselvallig in z'n prestaties.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Vanavond naar A'dam! :yay: Hoop dat mijn club er wat van maakt vanavond ^^
Hardtraxx Veteran
2-1 winst hoop ik. Sinds Frank de Boer aan het roer staat is er bij Ajax een duidelijk systeem te zien, niet dat het nog altijd even goed gaat, maar er is een vastigheid en niet meer dat alle-ballen-naar-voren-trap-en-kijk-maar-wat-er-gebeurd systeem.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Dit wint Lyon wel. ;)
Bierkoning
last seen 16 days ago
Ramirez wrote:Dit wint Lyon wel. ;)
Ik betwijfel het, Lyon's beste speler en 1 vd betere spitsen in Europa is geblesseerd, dat zou wel eens een groot verschil kunnen maken
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Lyon is in mijn ogen een paar tandjes beter. Kijk naar vorig jaar tegen auxerre, dat was ook 10x niks wat ajax daartegen presteerde.

Maar het zou wel goed voor het NL voetbal zijn als Ajax in de punten in eigen huis houd:)
Hardtraxx Veteran
Dat was Ajax met Jol nog aan het roer. Lyon is niet meer de topclub waar iedereen het een aantal jaar geleden nog lyrisch over was en de CL kon winnen.