Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

Gaan voor een stiekeme 0-1 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ze wel willen winnen hoor, maar geen idee wat ze gaan doen, zie het zo wel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Zie het somber in maarja hopen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:26 

Hardtraxx Addict

hopen dat real een slechte dag heeft zeg, :P. ik gok dat mourinho ze beveelt eroverheen te walsen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Real doet het de laatste tijd slecht, maar ik denk dat ze juist de frustratie er voor eigen publiek uit willen spelen. Zou mij al verbazen als het bij een doelpunt verschil blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 19:56 

Bierkoning

Heb toto ingezet op gelijkspel xd Ach je moet wat

Edit: Als ze zo doorgaan maak ik nog kans ook! :P Goed begin van Ajax, al leidt Vertonghen alweer een paar x balverlies op de eigen helft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:24 

Hardtraxx Elite

Ajax heeft het langer vol gehouden dan ik gedacht had
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:35 

Hardtraxx Veteran

Qua score is het niet beter, maar qua spel in vergelijking met vorig jaar ziet er veel beter uit. Verdediging is wel ontzettend zwak.
Ze hadden op een gegeven moment gewoon minder balbezit dan Ajax :x :x :x :x :x :x :x :x :x Met de spelers die ze hebben moeten ze toch gewoon zelf 65 % balbezit hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Qua score is het niet beter, maar qua spel in vergelijking met vorig jaar ziet er veel beter uit. Verdediging is wel ontzettend zwak.
Ze hadden op een gegeven moment gewoon minder balbezit dan Ajax :x :x :x :x :x :x :x :x :x Met de spelers die ze hebben moeten ze toch gewoon zelf 65 % balbezit hebben..

2-0 achter staan en toch kijken naar de ''fouten'' van Real, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:41 

Hardtraxx Elite

Wie heeft er eigelijk nog meer een schijt hekel aan het comentaar van Frank Snoeks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Ja balbezit op eigen helft :P Nee maar serieus je doet nu alsof de verdediging zo slecht is maar het verschil tussen Real en Ajax is gewoon zo groot en daardoor lijkt het maar zo.

Zo'n gast als Ronaldo loopt elke back uit de eredevisie voorbij dus het enige wat je kan doen is die poot wat trappen geven zodat hij het afleert.

Hardtraxxer

Ik ook :mad:

dennis schreef:
Wie heeft er eigelijk nog meer een schijt hekel aan het comentaar van Frank Snoeks?

Viel mij ook op! Wat een negatief gelul zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:

Yup zei ik ook al tegen Chukkels en Olijfboompje. Het viel me nog mee dat hij niet aan het juiche was toen de 1-0 viel.
Uitzette en wegweze met die knuppel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:47 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
El Mare schreef:

Ja balbezit op eigen helft :P Nee maar serieus je doet nu alsof de verdediging zo slecht is maar het verschil tussen Real en Ajax is gewoon zo groot en daardoor lijkt het maar zo.

Zo'n gast als Ronaldo loopt elke back uit de eredevisie voorbij dus het enige wat je kan doen is die poot wat trappen geven zodat hij het afleert.

Ja de verdediging is een gatenkaas, ik erger me er dood aan, wie bedenkt het om Kaká gewoon volledig vrij te laten en te laten schieten, Jantje moet daarop af en niet op 1 lijn blijven. Das 1 voorbeeld.
Verder zie je dat de kansen die Ajax krijgt of iig mogelijkheden krijgt om kansen te creëren niet goed worden aangenomen bv. Ronaldo geeft 1 klein tikje aan de bal en kan meteen vooruit. Aannames zijn van essentieel belang op dit niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ja de verdediging is een gatenkaas, ik erger me er dood aan, wie bedenkt het om Kaká gewoon volledig vrij te laten en te laten schieten, Jantje moet daarop af en niet op 1 lijn blijven. Das 1 voorbeeld.
Verder zie je dat de kansen die Ajax krijgt of iig mogelijkheden krijgt om kansen te creëren niet goed worden aangenomen bv. Ronaldo geeft 1 klein tikje aan de bal en kan meteen vooruit. Aannames zijn van essentieel belang op dit niveau.

Nouja ik denk dat de boer wel instructies heeft gegeven om de afstand zo groot te laten. Dit heeft er namelijk wel voor gezorgd dat ajax kon voetballen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:51 

Bierkoning

dennis schreef:

Daarom kijk ik hem ook op Sport 1 :) Vind de NOS/Eredivisie Live maar bagger over het algemeen.

Theo Reitsma spant de kroon overigens
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

Ben nu vanaf de rust aan het kijken, ajax doet gewoon geen moeite? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 23:04 

Hardtraxx Veteran

Ajax deed echt niks met veel kansen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 14:03 

Hardtraxxer

jammer van ajax.

Ik heb zojuist ff gewed dat bayern de CL gaat winnen XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:53 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
En we kunnen weer lekker kijken :) Valencia - Chelsea

Valencia begint wel ontzettend slordig, ben ik niet van ze gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:55 

Hardtraxx Elite

Gelukkig geen Frank Snoeks vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:56 

Bierkoning

dennis schreef:
Gelukkig geen Frank Snoeks vanavond.

Nee maar wel Sierd de Vos :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:39 

Donateur

Ik zeg; er vallen nog 3 doelpunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:57