Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:30 

Hardtraxxer

Poule E: Chelsea, Valencia, Bayer Leverkusen, KRC Genk

Dit halen de Blauw-witte dus waarschijnlijk niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:58 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
Poule E: Chelsea, Valencia, Bayer Leverkusen, KRC Genk

Dit halen de Blauw-witte dus waarschijnlijk niet :)

Denk dat ze tevreden mogen zijn als ze 3 punten halen. Zie ze echt niets halen tegen valencia of chelsea...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

Zal idd egt moeilijk worden voor Genk, ik zie thuis wel winnen van Leverkusen en ginder mss een punt halen, dan moet je maar hopen dat dat genoeg is voor een 3e plaats.
Ik denk dat gewoon al die 6 matchen bonus zijn voor Genk, ze hoeven zich niet egt meer te plaatsen.
En dan hebben ze nog wel leuke ploegen gekregen om tegen te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 00:45 

Hardtraxxer

Roebén schreef:
Zal idd egt moeilijk worden voor Genk, ik zie thuis wel winnen van Leverkusen en ginder mss een punt halen, dan moet je maar hopen dat dat genoeg is voor een 3e plaats.
Ik denk dat gewoon al die 6 matchen bonus zijn voor Genk, ze hoeven zich niet egt meer te plaatsen.

Amen.
Ik had op voorhand al getekend voor een 0/18 in de CL, zonder vernederingen weliswaar. Alles is bonus :) kan ook in ons voordeel spelen, geen druk of niets. Alleen jammer dat Chelsea ons wel een beetje kent, met Courtois en De Bruyne... Ze zullen ons niet snel onderschatten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 09:41 

Hardtraxxer

Berunda schreef:
Roebén schreef:

Amen.
Ik had op voorhand al getekend voor een 0/18 in de CL, zonder vernederingen weliswaar. Alles is bonus :) kan ook in ons voordeel spelen, geen druk of niets. Alleen jammer dat Chelsea ons wel een beetje kent, met Courtois en De Bruyne... Ze zullen ons niet snel onderschatten denk ik.

Idd.. dat denk ik ook :)
Vind het trouwens wel jammer voor Genk dat Vercauteren voor de oliedollars gaat :)
Hoe zit dat nu met De Bruyne, blijft hij nu nog een seizoen bij Genk of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:54 

Hardtraxxer

Inemiene schreef:

Idd.. dat denk ik ook :)
Vind het trouwens wel jammer voor Genk dat Vercauteren voor de oliedollars gaat :)
Hoe zit dat nu met De Bruyne, blijft hij nu nog een seizoen bij Genk of niet?

Hij is nog niet van Chelsea, maar volgens mij is dat nog een kwestie van dagen, anders in januari. Als dat gebeurd, dan wordt hij idd normaal nog een jaartje bij Genk gestald. Maar kijk naar Courtois, die ging normaal ook nog een jaartje blijven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Barcelona op achterstand na 1 minuut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:09 

Bierkoning

Like i said, Milan kan nog wel eens gaan verassen vnv ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Milan wordt momenteel volledig weggedrukt, maar denk dat die pato barca nog wel een keer op de counter kan kloppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:25 

Donateur

Oh oh oh wat een klasse.. #barmil
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
#barmil

Kan er niet op klikken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

1-1 dat werd goed hersteld, maar je had ook met 0-3 achter kunnen staan Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
1-1 dat werd goed hersteld, maar je had ook met 0-3 achter kunnen staan Afbeelding

Goed Van Halst nagepraat :thumbup: Maar dat krijg je als je Mascherano en Busquets achterin moet plaatsen, ze hadden het geld van Fabregas 10x beter voor een Subotic of een Sakho kunnen gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:54 

Mooi doelgoal van Villa
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:57 

Bierkoning

Steffnov schreef:
El Mare schreef:

Goed Van Halst nagepraat :thumbup: Maar dat krijg je als je Mascherano en Busquets achterin moet plaatsen, ze hadden het geld van Fabregas 10x beter voor een Subotic of een Sakho kunnen gebruiken.

Sowieso dat je Busquets uberhaupt op het veld plaatst, de enige juiste plek voor hem is de ballenbak, kinderachtig ventje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:35 

2-2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:36 

Bierkoning

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:37 

Op z'n Italiaans ook, in de 93e minuut
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

En terecht. Barca was natuurlijk beter, maar als je zo...nonchalant en slap speelt...ja, ik begin enigszins een aversie tegen Barcelona op te bouwen. Niet vanwege de club of de spelers, maar de speelwijze...ik begin er gewoon niets meer aan te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Barcelona, echt belachelijk, dit MOET 4-1 worden :') Die arrogantie, waar blijven de briljante steekpasses, die bleven uit, terwijl daar zat zat zat zat mogelijkheden voor waren. Ze gaan naast hun schoenen lopen, verschrikkelijk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:43 

Donateur

DE BAL IS ROND - eat that Barca :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Dit is simpelweg gewoon een wanprestatie, iets anders kan ik er niet van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

2-2 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

Milan voetbalt ook 1 minuut mee, 30 seconden aan het begin, en 30 seconden aan het eind! Wel doelgericht! :)
Maar les 1 voor Barcelona; je tegenstander helemaal afmaken. Niet half, dan spartelt hij nog en kunnen er gekke dingen gebeuren. Man man, onnodig. Achja, wel vermakelijk!
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic