Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 19 hours ago
Hardtraxxer
445 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Poule E: Chelsea, Valencia, Bayer Leverkusen, KRC Genk

Dit halen de Blauw-witte dus waarschijnlijk niet :)
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Inemiene wrote:Poule E: Chelsea, Valencia, Bayer Leverkusen, KRC Genk

Dit halen de Blauw-witte dus waarschijnlijk niet :)
Denk dat ze tevreden mogen zijn als ze 3 punten halen. Zie ze echt niets halen tegen valencia of chelsea...
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Zal idd egt moeilijk worden voor Genk, ik zie thuis wel winnen van Leverkusen en ginder mss een punt halen, dan moet je maar hopen dat dat genoeg is voor een 3e plaats.
Ik denk dat gewoon al die 6 matchen bonus zijn voor Genk, ze hoeven zich niet egt meer te plaatsen.
En dan hebben ze nog wel leuke ploegen gekregen om tegen te spelen.
Hardtraxxer
644 posts member since 2009
last seen Aug 2019
Roebén wrote:Zal idd egt moeilijk worden voor Genk, ik zie thuis wel winnen van Leverkusen en ginder mss een punt halen, dan moet je maar hopen dat dat genoeg is voor een 3e plaats.
Ik denk dat gewoon al die 6 matchen bonus zijn voor Genk, ze hoeven zich niet egt meer te plaatsen.
Amen.
Ik had op voorhand al getekend voor een 0/18 in de CL, zonder vernederingen weliswaar. Alles is bonus :) kan ook in ons voordeel spelen, geen druk of niets. Alleen jammer dat Chelsea ons wel een beetje kent, met Courtois en De Bruyne... Ze zullen ons niet snel onderschatten denk ik.
Hardtraxxer
445 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Berunda wrote:
Roebén wrote:Zal idd egt moeilijk worden voor Genk, ik zie thuis wel winnen van Leverkusen en ginder mss een punt halen, dan moet je maar hopen dat dat genoeg is voor een 3e plaats.
Amen.
Ik had op voorhand al getekend voor een 0/18 in de CL, zonder vernederingen weliswaar. Alles is bonus :) kan ook in ons voordeel spelen, geen druk of niets. Alleen jammer dat Chelsea ons wel een beetje kent, met Courtois en De Bruyne... Ze zullen ons niet snel onderschatten denk ik.
Idd.. dat denk ik ook :)
Vind het trouwens wel jammer voor Genk dat Vercauteren voor de oliedollars gaat :)
Hoe zit dat nu met De Bruyne, blijft hij nu nog een seizoen bij Genk of niet?
Hardtraxxer
644 posts member since 2009
last seen Aug 2019
Inemiene wrote:
Idd.. dat denk ik ook :)
Vind het trouwens wel jammer voor Genk dat Vercauteren voor de oliedollars gaat :)
Hoe zit dat nu met De Bruyne, blijft hij nu nog een seizoen bij Genk of niet?
Hij is nog niet van Chelsea, maar volgens mij is dat nog een kwestie van dagen, anders in januari. Als dat gebeurd, dan wordt hij idd normaal nog een jaartje bij Genk gestald. Maar kijk naar Courtois, die ging normaal ook nog een jaartje blijven...
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Barcelona op achterstand na 1 minuut xd
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
:)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Like i said, Milan kan nog wel eens gaan verassen vnv ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Milan wordt momenteel volledig weggedrukt, maar denk dat die pato barca nog wel een keer op de counter kan kloppen
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Oh oh oh wat een klasse.. #barmil
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Mol wrote:#barmil
Kan er niet op klikken :(
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
1-1 dat werd goed hersteld, maar je had ook met 0-3 achter kunnen staan Image
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
El Mare wrote:1-1 dat werd goed hersteld, maar je had ook met 0-3 achter kunnen staan Image
Goed Van Halst nagepraat :thumbup: Maar dat krijg je als je Mascherano en Busquets achterin moet plaatsen, ze hadden het geld van Fabregas 10x beter voor een Subotic of een Sakho kunnen gebruiken.
A
Mooi doelgoal van Villa
Bierkoning
last seen 15 days ago
Steffnov wrote:
El Mare wrote:1-1 dat werd goed hersteld, maar je had ook met 0-3 achter kunnen staan Image
Goed Van Halst nagepraat :thumbup: Maar dat krijg je als je Mascherano en Busquets achterin moet plaatsen, ze hadden het geld van Fabregas 10x beter voor een Subotic of een Sakho kunnen gebruiken.
Sowieso dat je Busquets uberhaupt op het veld plaatst, de enige juiste plek voor hem is de ballenbak, kinderachtig ventje
A
2-2!
Bierkoning
last seen 15 days ago
:lol:
A
Op z'n Italiaans ook, in de 93e minuut
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
En terecht. Barca was natuurlijk beter, maar als je zo...nonchalant en slap speelt...ja, ik begin enigszins een aversie tegen Barcelona op te bouwen. Niet vanwege de club of de spelers, maar de speelwijze...ik begin er gewoon niets meer aan te vinden.
Hardtraxx Veteran
Barcelona, echt belachelijk, dit MOET 4-1 worden :') Die arrogantie, waar blijven de briljante steekpasses, die bleven uit, terwijl daar zat zat zat zat mogelijkheden voor waren. Ze gaan naast hun schoenen lopen, verschrikkelijk :')
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
DE BAL IS ROND - eat that Barca :D
Hardtraxx Veteran
Dit is simpelweg gewoon een wanprestatie, iets anders kan ik er niet van maken.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
2-2 :worship:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Milan voetbalt ook 1 minuut mee, 30 seconden aan het begin, en 30 seconden aan het eind! Wel doelgericht! :)
Maar les 1 voor Barcelona; je tegenstander helemaal afmaken. Niet half, dan spartelt hij nog en kunnen er gekke dingen gebeuren. Man man, onnodig. Achja, wel vermakelijk!