Poule E: Chelsea, Valencia, Bayer Leverkusen, KRC Genk
Dit halen de Blauw-witte dus waarschijnlijk niet
Denk dat ze tevreden mogen zijn als ze 3 punten halen. Zie ze echt niets halen tegen valencia of chelsea...Inemiene wrote:Poule E: Chelsea, Valencia, Bayer Leverkusen, KRC Genk
Amen.Roebén wrote:Zal idd egt moeilijk worden voor Genk, ik zie thuis wel winnen van Leverkusen en ginder mss een punt halen, dan moet je maar hopen dat dat genoeg is voor een 3e plaats.
Ik denk dat gewoon al die 6 matchen bonus zijn voor Genk, ze hoeven zich niet egt meer te plaatsen.
En dan hebben ze nog wel leuke ploegen gekregen om tegen te spelen.
Idd.. dat denk ik ookBerunda wrote:Amen.Roebén wrote:Zal idd egt moeilijk worden voor Genk, ik zie thuis wel winnen van Leverkusen en ginder mss een punt halen, dan moet je maar hopen dat dat genoeg is voor een 3e plaats.
Ik denk dat gewoon al die 6 matchen bonus zijn voor Genk, ze hoeven zich niet egt meer te plaatsen.
En dan hebben ze nog wel leuke ploegen gekregen om tegen te spelen.
Ik had op voorhand al getekend voor een 0/18 in de CL, zonder vernederingen weliswaar. Alles is bonuskan ook in ons voordeel spelen, geen druk of niets. Alleen jammer dat Chelsea ons wel een beetje kent, met Courtois en De Bruyne... Ze zullen ons niet snel onderschatten denk ik.
Hij is nog niet van Chelsea, maar volgens mij is dat nog een kwestie van dagen, anders in januari. Als dat gebeurd, dan wordt hij idd normaal nog een jaartje bij Genk gestald. Maar kijk naar Courtois, die ging normaal ook nog een jaartje blijven...Inemiene wrote:
Idd.. dat denk ik ook![]()
Vind het trouwens wel jammer voor Genk dat Vercauteren voor de oliedollars gaat
Hoe zit dat nu met De Bruyne, blijft hij nu nog een seizoen bij Genk of niet?
Kan er niet op klikkenMol wrote:#barmil
Goed Van Halst nagepraatEl Mare wrote:1-1 dat werd goed hersteld, maar je had ook met 0-3 achter kunnen staan
Sowieso dat je Busquets uberhaupt op het veld plaatst, de enige juiste plek voor hem is de ballenbak, kinderachtig ventjeSteffnov wrote:Goed Van Halst nagepraatEl Mare wrote:1-1 dat werd goed hersteld, maar je had ook met 0-3 achter kunnen staanMaar dat krijg je als je Mascherano en Busquets achterin moet plaatsen, ze hadden het geld van Fabregas 10x beter voor een Subotic of een Sakho kunnen gebruiken.