Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 58 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 18 hours ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Heerlijk, inkomsten voor Ajax alleen :clap:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
2-2, aardige wedstrijd gezien, jammer dat die 3e treffer niet viel in de 2e helft. 1e helft had ik er (na de 1-1) weinig vertrouwen in, maar de 2e helft vond ik Twente goed spelen. Hopen dat er in Lissabon een stunt nodig is.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Hmmz. :(
Arsenal - Udinese 1-0
Lyon - Rubin Kazan 3-1

Udinese en Kazan moeten door dan zit Ajax in pot 2. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Edwinn wrote:Hmmz. :(
Arsenal - Udinese 1-0
Lyon - Rubin Kazan 3-1

Udinese en Kazan moeten door dan zit Ajax in pot 2. :P
Je kunt ook Twente noemen. Staat er toch iets beter voor, en beter voor NL. Of ben jij er zo eentje die liever 3 mln meer voor AJax heeft, ipv 12 miljoen voor het NLse voetbal.
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Project 141 wrote:Vond het trouwens wel een overtreding van Ruiz, die goal..
Jaa was het ook, maar ik vond het wel terecht dat het doelpunt viel! ;) Nja, laat ik het zo zeggen dat de 2-2 wel verdiend zou zijn geweest, niet op de manier hoe die tot stand kwam, dat was ongeldig.. Maar nu hopen op volgende week....
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
C'mon Racing Genk :D
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Op deze manier zie ik ze niet winnen :/
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Belachelijk trouwens dat de NOS geen samenvattingen uitzendt zoals gister.. Zat me er echt aan te irriteren :P Zal wel weer teveel centjes hebben gekost..
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Twente er terecht uit, Benfica is volgens mij ook wel kanshebber om minstens de kwartfinales te halen...
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Wat is die Ola John toch een heerlijke speler, komt ergens in de 60e minuut het veld in, nog geen 2 minuten later staat hij 1 tegen 1 voor de keeper, na 2 van die bomen van verdedigers voorbij te hebben gespeeld. Hij moet nog wel hard werken aan de afronding. Daarnaast ook nog twee maal de assist naar ruiz, 1e keer werd hij knap van de doellijn gehaald door de keeper, tweede keer was t wel raak.

Twente speelde erg matig en wil je van Benfica winnen moet jezelf top spelen en Benfica op z'n hoogst gemiddeld.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Poule van Ajax:

Real Madrid.
Olympique Lyon.
Ajax.
Dinamo Zagreb.

Dit wordt echt een hele lastige poule voor Ajax :(
Hardtraxx Veteran
Weer Real Madrid, laat die club aub failliet gaan :sick: :sick: :sick: :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
El Mare wrote:Weer Real Madrid, laat die club aub failliet gaan :sick: :sick: :sick: :sick:
Tja, kans is 1 uit 8 he...maar goed, denk dat de volgorde van de poule, ook de einduitslag gaat worden. Poule A word wel smullen, met Bayern, Villarreal, Man City en Napoli :drool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Madrid & Lyon voor de 3e keer op rij aan elkaar gekoppeld in de CL haha

Maar ik schat Ajax helaas niet hoger in dan een 3e plaats hier, of Lyon moet niet in vorm zijn, maar ook Zagreb is geen slechte ploeg

edit: Poule C
Man Utd
Benfica
Basel
FC Oetlul
:lol:
Hardtraxx Veteran
Steffnov wrote:
El Mare wrote:Weer Real Madrid, laat die club aub failliet gaan :sick: :sick: :sick: :sick:
Tja, kans is 1 uit 8 he...maar goed, denk dat de volgorde van de poule, ook de einduitslag gaat worden. Poule A word wel smullen, met Bayern, Villarreal, Man City en Napoli :drool:
Het gaat mij erom dat ik een tyfushekel heb aan die verschrikkelijke pauperclub, moeten we Mourinho weer 3 uur meemaken, ik kots op die vent :sick:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Tja, helaas!

Derde plaats moet wel gehaald kunnen worden (met moeite, Zagreb hadden ze eerder moeite mee toch?). Tweede plaats moet er gestunt worden tegen Lyon, dat kan misschien thuis, maar uit zie ik dat niet gebeuren.

De teams uit Pot 1 zijn eigenlijk altijd verlies, zijn gewoon te goed. Uit Pot 2 toch liever Shaktar gehad, maar ik vind Lyon nog 1 van de betere lotingen.
Hardtraxx Veteran
Vergeet niet, Lyon is echt stukken minder dan een paar jaar geleden, al wordt het idd toch lastig. Real kan je in Amsterdam misschien ook tegen stunten met een gelijkspel als het speelschema een beetje meezit.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
El Mare wrote:Vergeet niet, Lyon is echt stukken minder dan een paar jaar geleden, al wordt het idd toch lastig. Real kan je in Amsterdam misschien ook tegen stunten met een gelijkspel als het speelschema een beetje meezit.
Real kun je alleen pakken als er een "2e elftal-tactische beslissing" is en ze een matige wedstrijd spelen. Dit terwijl Ajax sowieso een enorm goede dag moet hebben. Lijkt me te veel toeval om waar te zijn.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 45 minutes ago
Ik verheug me op de ontmoeting tussen Manchester United en Oetlul. :lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Sowieso is Otelul mijn favo team :worship:
Mijn vrienden uit de hoofdstad hebben zeer mooi geloot, prima zaak :)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Mooie loting toch, beetje strijd :)
Ik heb er vertrouwen in
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
T kan toch alleen maar meevallen ;)
Hoewel ik dit ajax sterk genoeg acht om Dinamo Zagreb 2 keer te verslaan.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Kansloos voor overwinteren in de Champions League, maar Europa League zie ik ze wel halen. Zagreb moet te doen zijn.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Skedoedelefloeps wrote:Kansloos voor overwinteren in de Champions League, maar Europa League zie ik ze wel halen. Zagreb moet te doen zijn.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Goed cashen voor Ajax in de thuiswedstrijden zeker 2 x uitverkocht en dan Europe League voetballen.
Jammer dat Twente het niet gehaald heeft, mis toch echt de tijden dat Nederlands voetbal altijd mee deed in de CL :(