Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 01:15 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Ik vind Dani Alves het ergst, daarna Busquets. Ze kunnen zich allemaal behoorlijk aanstellen, daar niet van. Helaas zitten er zelfs bij de beste ploeg ter wereld van die smeerlappen tussen..

Die 2 stellen zich aan, maar wie niet tegenwoordig. Janken om een tikkie in het professionele voetbal is normaal. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 11:23 

Artiest

ik let meer op de achterlijke acties bij spelers van Real en niet op t janken van Barcelona spelers. Dat gebeurt zo vaak, je ergert je er aan maar je kunt geen straf ervoor opleggen ofzo. Ging me vooral om de domme speelwijze van Busquets en Pique, onnodig balverlies, onnodig moeilijke oplossingen zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Wat was eigenlijk opeens het probleem van Pinto bij rust? :huh:

Hij gaf Arbeloa een aai over het gezicht, en dat zag iedereen, toen gaf Arbeloa een duw en dat was de druppel. Toen begon alle heisa echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:40 

Artiest

robkuh1990 schreef:
*witte vlek op onderbuik*

wat een aanval

:sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

Eens benieuwd of "de koningklijke" vandaag nog iets kan terugdoen op Barça :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:41 

Hardtraxx Addict

Heb m'n twijfels. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht 3-1.

Hopen dat het niet zo'n trieste vertoning (van beide kanten) wordt als vorige keer, maar dat het dit keer wel iets met voetbal te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Leuke wedstrijd tot nog toe ondanks de weinige kansen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

1-1 gaat nog leuk worden laatste half uurtje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Wat een weners heeft het professionele voetbal toch :/ Die pedro is ook maar een irritant ventje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

wat een aanstellers bij Barca, bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:48 

Artiest

Tja wat doe je er aan, professioneel voetbal zit er vol mee.
Terechte winnaar, Barcelona, altijd de betere ploeg geweest en terecht door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

heb alleen de laatste 20minuten gezien, is het de moeite waard om de samenvatting terug te kijken?
vond wel dat barca laf bezig was met kaarten aannaaien enzo :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
heb alleen de laatste 20minuten gezien, is het de moeite waard om de samenvatting terug te kijken?
vond wel dat barca laf bezig was met kaarten aannaaien enzo :thumbdown:

En De Bleeckere floot met een boze Mourinho in z'n achterhoofd. Diarra en Carvalho hadden al lang een 2e gele kaart moeten krijgen, ondanks alle aanstellerij bij Barca.
Ook die lange neger van een Adebayor viel trouwens weer gruwelijk in, alleen maar aan hersenloos aan het schoppen in de verdediging.
Jammer inderdaad van de herhaaldelijke aanstellerij bij Barca, maar dat kun je ook zeggen van Real, ze waren het weer eens met niets van de scheidsrechter eens. Alles was weer tegen hun, tenminste zo leek het gezien hun overdreven reactie. Met als hoogtepunt Carvalho die boos wordt op de scheidsrechter omdat die floot voor een tackle van hem, die waardeloze vent mocht in z'n handjes knijpen dat dat niet z'n 2e gele kaart was. :')

Verder was Barca gewoon de betere ploeg, beide wedstrijden bij elkaar gerekend ruim. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:51 

Bierkoning

Toch vraag ik me af wat er nou zo bijzonder is aan die Busquets, behalve dat het de grootste kwal op de voetbalvelden is.
Het enige wat ie doet zijn tikkies terug en tikkies breed, en hij komt de middencirkel de hele wedstrijd niet uit, behalve als er een corner ofzo is... En veel verdedigend werk doet ie nou ook weer niet. Als je het mij vraagt kan je daar beter Keita ofzo hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 08:15 

Artiest

Pommer schreef:
Toch vraag ik me af wat er nou zo bijzonder is aan die Busquets, behalve dat het de grootste kwal op de voetbalvelden is.
Het enige wat ie doet zijn tikkies terug en tikkies breed, en hij komt de middencirkel de hele wedstrijd niet uit, behalve als er een corner ofzo is... En veel verdedigend werk doet ie nou ook weer niet. Als je het mij vraagt kan je daar beter Keita ofzo hebben

Je moet daar ook een marcherano hebben, en dan Pique en Puyol in het centrum, abidal links achterin en dani alves rechts.
Hele busquets vervalt dan, dus heeft denk ik te maken met het feit dat Abidal niet kon spelen.
Mijn barca opstelling is:

Dani Alves (RB), Puyol (RCB), Pique (LCB), Abidal (LB)
Marcherano (CM/CDM), Xavi (RM), Iniesta (LM)
Messi (LW), Villa (CF), Pedro/Bojan (RW)

imo best mogelijke opstelling Barca, doelman uiteraard Valdes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

Heb me KAPOT geërgerd aan Messi.
Wat een misselijk ventje is dat eigenlijk!
Bij het minste geringste lag hij alweer op de grond :mad:

Laatst schopte hij ook al een steward vol tegen de rug aan.

Maar zijn voetbalkwaliteiten blijven oogstrelend om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:28 

Artiest

Heb het gevoel dat Barca dit alleen doet tegen Real, puur omdat Real met fysiek geweld Barca uit hun spel wilt halen en Barca met dit Real eruit wilt halen.
Hard met hard zeg maar.
Die Messie is er helemaal niet de speler naar om te gaan liggen als er niks gebeurt en als hij nog verder kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat denk ik ook wel.
Maar toch blijft het onsportief.
Vond Real niet eens zo hard spelen gister.
Carvalho kreeg onterecht geel, goal werd beetje makkelijk afgekeurd.
Had de scheids net zo goed kunnen tellen, maar beide beslissingen waren wel goed geweest in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:45 

Artiest

Ja, maar Real speelde met het team dat het normaal heeft, maar is toch vrijwel kansloos ten onder gegaan.
Doelpunt afkeuren is idd iets waarover je kunt twijfelen.
Het grappige is dat Ronaldo een schwalbe maakt en dan per ongeluk op marcherano valt.
Officieel is het dus goed gedaan door de scheids, een schwalbe is een overtreding >.<
Ik moet overigens zeggen, toen ik het live zag gebeuren dacht ik ook dat Ronaldo gewoon met z'n hand Marcherano onderuit haalde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

Adebayor: Wat is dat een vieze vuile flikker...

Bedenk wel dat al die gasten een voorbeeld zijn voor de jeugd, dus straks gaan ze bij de E/D/C/B/A ook allemaal zo lompe overtredingen maken en zo nep vallen! Ze moeten daarom gewoon met video beelden werken vind ik. Het moet afgelopen zijn met dat theater gedoe, gewoon geel en in de 16 rood!

Toneelspelen heeft niks te maken met voetbal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

Die overtredingen van Adebayor gingen echt te ver :lol:
Beetje á la Nigel de Jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:23 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Die overtredingen van Adebayor gingen echt te ver :lol:
Beetje á la Nigel de Jong.

Sliding van Pedro niet gezien? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

Die was ook sick ja.
In de 80e minuut ofzo, terwijl het 1-1 staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

Btw das een reactie op een discussie btw ;)

Citaat:
Was trouwens een leukere wedstrijd dan de afgelopen partijen. Komt natuurlijk doordat Real aanvallender speelde. Maar ik blijf het doodzonde vinden dat een aantal Barca-spelers snel naar de grond gaan. Als dat niet gebeurt en zich gewoon volwassen gedragen is het een voorbeeldclub op ieder aspect.

Mijn visie, waarom ik op zich nog kan begrijpen dat de Barçaspelers aan matennaaierij doen:

Ik vind dat je daar op zich wel gelijk in hebt, vooral vandaag Mascherano, daar kan ik me dan wel aan ergeren, alsof zijn been in 19780176712659760 stukjes gezaagd wordt. Ok, was wel een overtreding, maar dat theater erna :')
Verder kan ik me die aanstellerij soms ook wel weer voorstellen, herinner je de bekerfinale nog, of was dat de competitie (?), nja 1 van de 2, waar Pepe en Arbeloa gewoon rood hadden moeten hebben, zonder enige twijfel. Ik kan me dan wel voorstellen dat sommige spelers dan zoiets hebben dat ze gaan matennaaien, ondanks dat ik dat niet vind horen hoor, begrijp me niet verkeerd.

Vandaag heb ik dan Adebayor gezien met zijn hondsdolle kop, die was meer bezig met de man spelen, dan met de bal spelen.

Verder was Barça natuurlijk vandaag wel de betere, al kon ik het spel van Real ook waarderen, prachtige 1-1 van Marcelo :)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic