Btw das een reactie op een discussie btw

Citaat:
Was trouwens een leukere wedstrijd dan de afgelopen partijen. Komt natuurlijk doordat Real aanvallender speelde. Maar ik blijf het doodzonde vinden dat een aantal Barca-spelers snel naar de grond gaan. Als dat niet gebeurt en zich gewoon volwassen gedragen is het een voorbeeldclub op ieder aspect.
Mijn visie, waarom ik op zich nog kan begrijpen dat de Barçaspelers aan matennaaierij doen:
Ik vind dat je daar op zich wel gelijk in hebt, vooral vandaag Mascherano, daar kan ik me dan wel aan ergeren, alsof zijn been in 19780176712659760 stukjes gezaagd wordt. Ok, was wel een overtreding, maar dat theater erna

Verder kan ik me die aanstellerij soms ook wel weer voorstellen, herinner je de bekerfinale nog, of was dat de competitie (?), nja 1 van de 2, waar Pepe en Arbeloa gewoon rood hadden moeten hebben, zonder enige twijfel. Ik kan me dan wel voorstellen dat sommige spelers dan zoiets hebben dat ze gaan matennaaien, ondanks dat ik dat niet vind horen hoor, begrijp me niet verkeerd.
Vandaag heb ik dan Adebayor gezien met zijn hondsdolle kop, die was meer bezig met de man spelen, dan met de bal spelen.
Verder was Barça natuurlijk vandaag wel de betere, al kon ik het spel van Real ook waarderen, prachtige 1-1 van Marcelo