Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het niet veel matennaaien? al die fouten op barça spelers gingen er gwn over, die van madrid maar fouten maken, en messi kaarten aannaaien? als die geraakt word probeert ie nog verder te doen, zze maken gewoon zoveel fouten bij madrid, walgelijke ploeg is dat.
En de bleeckere fluiten voor een mourinho? Ik denk dat de bleeckere dubbel zoveel fouten tegen madrid heeft gefloten dan tege barça. En dan die van madrid altijd maar zagen , terwijl elke fout gwn meer als terrecht was. Diarra maar een hele wedstrijd schoppen, carvalho die gwn niet kan volgen en fouten nodig heeft. Die kwal van een adebayor die alleen maar kan schoppen.
Vond de bleeckere goed fluiten. En barça fantastisch spelen. Madrid kon bij momenten gwn niet aan de bal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Daveytl schreef:
Die overtredingen van Adebayor gingen echt te ver :lol:
Beetje á la Nigel de Jong.

Sliding van Pedro niet gezien? :surrender:

Wat ik nu ga zeggen is niet met ''Barca-bril'' gezien, maar deze sliding was eigenlijk ook weer de schuld van Real. Carvalho ( :') ) gaf Pedro duidelijk een beuk nadat hij de bal speelde naar Marcelo. Pedro was dus niet eens aan de bal. Die achterlijke beuk zorgde ervoor dat Pedro naar achter werd geduwd tijdens de poging om de bal af te pakken van Marcelo, tijdens het sprinten naar de back van Real om een sliding te doen. Maar door die beuk was hij veels te laat met die sliding, waardoor het een vreselijke aanslag leek die net miste. En door het effect van het natte veld werd dat nog wat extremer gemaakt. Conclusie is dat Carvalho weer eens de dader was, en Pedro onbesuisd was. Was eigenlijk al een vrije trap voor Barca dus, want Pedro was wel aanwezig in het spel, en werd de kans ontnomen om de bal af te pakken door Carvalho. Weer zo iets dus, en oja, Messi een misselijk ventje noemen vind ik echt iets heel raars. Tuurlijk is het een mening, maar wat een argumenten, die vent wordt 20 keer per wedstrijd snoeihard aangepakt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:35 

Hardtraxx Veteran

Zou mee kunnen spelen ja, het was ook een agressieve actie, maar geleid door meneer Carvalho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ik zag het meer als: Pedro denkt, godverdomme zet die vent weer een blok, nu gaan ze het terugvoelen ook! VLIEGTUIG!

http://www.dumpert.nl/mediabase/658551/ ... tuig_.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:11 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Parvuz schreef:
Project 141 schreef:
Ik zag het meer als: Pedro denkt, godverdomme zet die vent weer een blok, nu gaan ze het terugvoelen ook! VLIEGTUIG!

http://www.dumpert.nl/mediabase/658551/ ... tuig_.html

Haha wtf :lol: hoezo vliegtuig :lol:

Dat weet alleen hij denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

Spannende wedstrijd nu. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

vind je? ik vind er na de 1e helft eigenlijk niet zoveel aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
vind je? ik vind er na de 1e helft eigenlijk niet zoveel aan..

Van de 'S' naar de 'arcasme' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 23:08 

Hardtraxx Veteran

indd! :lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

Finalee!! :D Man U beter begonnen vind ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 20:59 

Man U zet super veeeel druk... das niet normaal meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

Druk is al wat afgenomen. Maar ik verwacht wel een aantal doelpunten als het zo blijft gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Druk is al wat afgenomen. Maar ik verwacht wel een aantal doelpunten als het zo blijft gaan.

edit: heldige tackle van vidic :oh: red Man U van de 0-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Haha had dit niet verwacht :(
Match is nog niet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Blijkbaar niet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 21:44 

Hardtraxxer

Wat een vreselijk commentaar weer :')

De Barcalona hype is gewoon te erg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

Bier Tanken schreef:
Wat een vreselijk commentaar weer :')

De Barcalona hype is gewoon te erg...

Kijk gewoon naar de onpartijdige Belgische commentaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 08:12 

Artiest

Kan juist wel lachen om die Frank Snoeks, hij praat tenminste, kan ik voetbal kijken terwijl een droogkloot zo nu en dan een geinig verhaal verteld.
Snap het gezeik rondom hem helemaal niet trouwens, het ging alleen over de wedstrijd, over de driehoekjes en shit en messi etc.
Barcelona was (op de eerste 10 min na) de beste, verdient gewonnen en het is simpelweg de beste ploeg in de wereld.
Je hebt Europese top (wat dus gewoon wereld top is) en daarboven Barcelona!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 08:17 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

over de driehoekjes en shit en messi etc.

dat is dus het gezeik

praten over voetbal mag best maar hij weet niet wanneer die ze mond moet houden + je hoort m bijna alleen maar over barcelona dit barcelona dat

scoort messi een simpele goal dat word ie de hemel in geprezen omdat het zo'n geweldig mooie goal was en dat hoor je 3/4 wedstrijd, als het iemand anders was geweest was t gewoon een normale goal en na 5sec heeft ie een ander ondewerp
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 08:25 

Artiest

Maar dat staat los van Frank Snoeks, dat is de pure Barca hype rondom alles.
Doe je niets aan. Je kunt overigens niet beweren dat Barca slecht was (verre van) en dat Messi geen mooie acties maakte.
Plus de goal vond ik wel mooi, maar vond de andere 3 v.d. wedstrijd wel mooier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:27 

Bierkoning

Je moet gewoon Sierd de Vos als commentator hebben :lol: Degenen die Sport 1 hebben weten wel wie ik bedoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Maar dat staat los van Frank Snoeks, dat is de pure Barca hype rondom alles.
Doe je niets aan. Je kunt overigens niet beweren dat Barca slecht was (verre van) en dat Messi geen mooie acties maakte.
Plus de goal vond ik wel mooi, maar vond de andere 3 v.d. wedstrijd wel mooier.

een goede verslaggever doet niet mee aan een hype en gaat gewoon neutraal ze gang
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 19:08 

Hardtraxx Addict

nou 2010-2011 is afgelopen kunnen we zo verder met 2011-2012 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 23:31 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Je moet gewoon Sierd de Vos als commentator hebben :lol: Degenen die Sport 1 hebben weten wel wie ik bedoel :P

Haha die heeft idd geniale uitspraken xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:02 

Hardtraxx Addict

Er stond vandaag in de metro ook nog een colum over frank snoeks dat hij zo'n zeurzak is xd

Man van dé wedstrijd? Frank Snoeks!

Vooraf geloofde Sir Alex Ferguson nog in een ‘Champions League-finale van het decennium’. Zeur Alex: “Ik verwacht veel mooie goals, opwinding en goed voetbal.” Alleen FC Barcelona loste die verwachting in. Ruim 3,3 miljoen Nederlandse televisiekijkers zagen zaterdagavond een finale die nooit een wedstrijd werd. Onder de niet-aflatende impulsen van het supertrio Iniesta, Xavi en Messi vernederde het swingende Barcelona van coach ‘Pep’ Guardiola elf houten Manchester United-klazen. Op - af en toe - tank Wayne Rooney na, bleef iedere Mancunian ver onder zijn niveau. Vooral de in opspraak geraakte stilist-op-leeftijd Ryan Giggs maakte een uitgebluste indruk. Naar nu is uitgelekt, piekt Giggs tegenwoordig ‘stiekem’ in een buitenechtelijk bed.

Helaas groeide onze nationale trots Edwin van der Sar niet uit tot held van de avond. Gelukkig is de oeuvreprijs al wél gereserveerd voor deze oerdegelijke modelprof. Zelfs de weer geniale Lionel Messi gaat niet als man van de wedstrijd de geschiedenisboeken in. Tegen de door NOS-commentator Frank Snoeks geleverde praat-tsunami was zelfs de briljante Argentijnse goocheldoos kansloos. Al na een kwartier wedstrijd was Frank Snoeks erin geslaagd zes kwartier zinloze informatie over de argeloze televisiekijkers uit te strooien. Na een half uur had Frank ook het turbulente seksleven van de vier cornervlaggen op Wembley besproken. En het koopgedrag van de moeders van de ballenjongens van kritische kanttekeningen voorzien. Waarna er nog 398.000 blaadjes gegoogelde informatie afgevinkt moesten worden. Dat bleek zelfs voor Frank een helse klus. Pas na ruim zeventig minuten had hij tijd om even naar zijn monitor te kijken. Op Twitter regende het al gauw smeekbeden. Of niet Edwin van der Sar maar Frank Snoeks zijn carrière zou kunnen beëindigen. Maar Frank was niet te stuiten. Met als triest dieptepunt de anekdote over zijn ontmoeting in het Amazonegebied met het verdwaalde koalabeertje Ben.

Volgens een voorlopige schatting gaan vandaag drie miljoen door Frank Snoeks geteisterde Nederlanders met hun oren in een mitella naar het werk. U bent dus in goed gezelschap. En Frank Snoeks? Die heeft vanmiddag een afspraak met zijn huisarts. Frank wil weten waarom hij gistermorgen met een ietwat hese stem wakker werd.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic