Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 14 hours ago
C
Ruzie... hahahaha
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Nog niet echt een boeiende wedstrijd tot nu toe.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Kan iemand mij uitleggen waarom Mourinho in godsnaam Pepe (dat hij hem al opstelt is mij eigenlijk een raadsel) controlerend/aanvallend op het middenveld zet? Die mongool heeft de techniek en balbeheersing van een boterhamzakje en heeft echt geen overzicht en kijk op het spel. Trappen, dat is het enige wat hij kan. Wat een domme positie voor hem, wedden dat hij in de goal nog meer in de smaak zal vallen.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
YES YES YES YES YES :D :D :D :D
C
Hahha, daag PEPE!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Wat een gruwelijke overtreding weer. :(
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Wel smerig, volgens mij niet helemaal bedoeld. Ik vind Marcelo erger, expres op Pedro's kuyt gaan staan als die op de grond ligt..
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
XtD wrote:Wel smerig, volgens mij niet helemaal bedoeld. Ik vind Marcelo erger, expres op Pedro's kuyt gaan staan als die op de grond ligt..
Dat heeft Pepe al 1000 keer gedaan denk ik, met als hoogtepunt het kapot schoppen van een spits van Getafe die op de grond lag.
C
IBI IBI IBI!
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
katamaran wrote:
XtD wrote:Wel smerig, volgens mij niet helemaal bedoeld. Ik vind Marcelo erger, expres op Pedro's kuyt gaan staan als die op de grond ligt..
Dat heeft Pepe al 1000 keer gedaan denk ik, met als hoogtepunt het kapot schoppen van een spits van Getafe die op de grond lag.
Ik mag Pepe ook zeker niet, hij heeft heel vaak supersmerige wel bedoelde acties gedaan, maar dit was niet helemaal bewust :P

Mooie actie afellay zeg, lekkere voorzet ook!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Genot met een grote G
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
GEWOON GENIAAL
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Messi > God
C
*witte vlek op onderbuik*

wat een aanval
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Wat een geniale goal van messi :worship: Ook leuk voor affelay die assist :) En gewoon 29-71 % balbezit, geen enkele kans creëren (een enkele uit een vrije trap), dan verdien je het ook helemaal niet. En toch weer die Pepe he, smerige vent.
Last edited by wootum on 27 Apr 2011 22:43, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
te niceeeee!!!Messi aan de top! en 99% mijn droomfinale Barca -man u ! =D
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Gelukkig. Smerig Real Madrid.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Messi :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
En alweer laat Messi zien dat hij de beste speler op de aardbol is, niets C. Ronaldo.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Real Madrid zijn toch allemaal wousjes.
Wel stupiditeiten gezien van Pique en Busquets
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
ik erger me persoonlijk nog meer aan Busquets dan aan welke Madrileen dan ook...
Maar goed gelukkig zijn de andere 9 (Dani Alves is ook een kwal) wel voorbeeldige spelers over het algemeen :)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Ik vind Dani Alves het ergst, daarna Busquets. Ze kunnen zich allemaal behoorlijk aanstellen, daar niet van. Helaas zitten er zelfs bij de beste ploeg ter wereld van die smeerlappen tussen..
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
XtD wrote:Ik vind Dani Alves het ergst, daarna Busquets. Ze kunnen zich allemaal behoorlijk aanstellen, daar niet van. Helaas zitten er zelfs bij de beste ploeg ter wereld van die smeerlappen tussen..
Aanstellers is echt niet hetzelfde als smeerlappen. Vind spelers die gruwelijk, hersenloos uitdelen veel walgelijker dan aanstellers eerlijk gezegd. Dat vind ik smeerlappen, aanstellers zijn in mijn ogen een tegenpool daarvan. Ook gruwelijk irritant, maar niet over de schreef.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
¡Hasta El Final! Vamos Barça!
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
katamaran wrote:
XtD wrote:Ik vind Dani Alves het ergst, daarna Busquets. Ze kunnen zich allemaal behoorlijk aanstellen, daar niet van. Helaas zitten er zelfs bij de beste ploeg ter wereld van die smeerlappen tussen..
Aanstellers is echt niet hetzelfde als smeerlappen. Vind spelers die gruwelijk, hersenloos uitdelen veel walgelijker dan aanstellers eerlijk gezegd. Dat vind ik smeerlappen, aanstellers zijn in mijn ogen een tegenpool daarvan. Ook gruwelijk irritant, maar niet over de schreef.
Vind ik ook , toevallig plaatste ik dit antwoord net ook bij het irritatiemomenttopic :P .
Maar ik zie Barcá geen vuil spel spelen, hebben ze ook niet nodig.
En dat gezicht er ook bij Mourinho toen die rode kaart gegeven werd, en dat sarcastische well done naar de grens. Wordt dat ook eens afgestraft. al vond ik deze overtreding wel stukken minder dan die andere vuile van de competitie en Copa Del Rey. Ik vond de overtreding van Marcelo nog viezer, en ik hoop dat die op basis van tv-beelden bestraf wordt :thumbsup: .