Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 21:38 

Ruzie... hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 21:42 

Hardtraxx Crew

Nog niet echt een boeiende wedstrijd tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij uitleggen waarom Mourinho in godsnaam Pepe (dat hij hem al opstelt is mij eigenlijk een raadsel) controlerend/aanvallend op het middenveld zet? Die mongool heeft de techniek en balbeheersing van een boterhamzakje en heeft echt geen overzicht en kijk op het spel. Trappen, dat is het enige wat hij kan. Wat een domme positie voor hem, wedden dat hij in de goal nog meer in de smaak zal vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

YES YES YES YES YES :D :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:07 

Hahha, daag PEPE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

Wat een gruwelijke overtreding weer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Wel smerig, volgens mij niet helemaal bedoeld. Ik vind Marcelo erger, expres op Pedro's kuyt gaan staan als die op de grond ligt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Wel smerig, volgens mij niet helemaal bedoeld. Ik vind Marcelo erger, expres op Pedro's kuyt gaan staan als die op de grond ligt..

Dat heeft Pepe al 1000 keer gedaan denk ik, met als hoogtepunt het kapot schoppen van een spits van Getafe die op de grond lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:23 

IBI IBI IBI!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
XtD schreef:

Dat heeft Pepe al 1000 keer gedaan denk ik, met als hoogtepunt het kapot schoppen van een spits van Getafe die op de grond lag.

Ik mag Pepe ook zeker niet, hij heeft heel vaak supersmerige wel bedoelde acties gedaan, maar dit was niet helemaal bewust :P

Mooie actie afellay zeg, lekkere voorzet ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:30 

Donateur

Genot met een grote G
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

GEWOON GENIAAL
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Messi > God
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:33 

*witte vlek op onderbuik*

wat een aanval
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:43 

Hardtraxx Crew

Wat een geniale goal van messi :worship: Ook leuk voor affelay die assist :) En gewoon 29-71 % balbezit, geen enkele kans creëren (een enkele uit een vrije trap), dan verdien je het ook helemaal niet. En toch weer die Pepe he, smerige vent.

Hardtraxx Veteran

te niceeeee!!!Messi aan de top! en 99% mijn droomfinale Barca -man u ! =D

Hardtraxx Addict

Gelukkig. Smerig Real Madrid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:45 

Bierkoning

Messi :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

En alweer laat Messi zien dat hij de beste speler op de aardbol is, niets C. Ronaldo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:52 

Artiest

Real Madrid zijn toch allemaal wousjes.
Wel stupiditeiten gezien van Pique en Busquets
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:55 

Bierkoning

ik erger me persoonlijk nog meer aan Busquets dan aan welke Madrileen dan ook...
Maar goed gelukkig zijn de andere 9 (Dani Alves is ook een kwal) wel voorbeeldige spelers over het algemeen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Dani Alves het ergst, daarna Busquets. Ze kunnen zich allemaal behoorlijk aanstellen, daar niet van. Helaas zitten er zelfs bij de beste ploeg ter wereld van die smeerlappen tussen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Ik vind Dani Alves het ergst, daarna Busquets. Ze kunnen zich allemaal behoorlijk aanstellen, daar niet van. Helaas zitten er zelfs bij de beste ploeg ter wereld van die smeerlappen tussen..

Aanstellers is echt niet hetzelfde als smeerlappen. Vind spelers die gruwelijk, hersenloos uitdelen veel walgelijker dan aanstellers eerlijk gezegd. Dat vind ik smeerlappen, aanstellers zijn in mijn ogen een tegenpool daarvan. Ook gruwelijk irritant, maar niet over de schreef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:23 

Hardtraxx Veteran

¡Hasta El Final! Vamos Barça!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:58 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
XtD schreef:

Aanstellers is echt niet hetzelfde als smeerlappen. Vind spelers die gruwelijk, hersenloos uitdelen veel walgelijker dan aanstellers eerlijk gezegd. Dat vind ik smeerlappen, aanstellers zijn in mijn ogen een tegenpool daarvan. Ook gruwelijk irritant, maar niet over de schreef.

Vind ik ook , toevallig plaatste ik dit antwoord net ook bij het irritatiemomenttopic :P .
Maar ik zie Barcá geen vuil spel spelen, hebben ze ook niet nodig.
En dat gezicht er ook bij Mourinho toen die rode kaart gegeven werd, en dat sarcastische well done naar de grens. Wordt dat ook eens afgestraft. al vond ik deze overtreding wel stukken minder dan die andere vuile van de competitie en Copa Del Rey. Ik vond de overtreding van Marcelo nog viezer, en ik hoop dat die op basis van tv-beelden bestraf wordt :thumbsup: .
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic