Pommer schreef:
Dat ben ik met je eens maar zo in de slotfase van een duel kun je hem zeker wel gebruiken als je de lange bal gaat spelen wat toch meestal het geval is als je nog moet scoren in de laatste 10 minuten.
en Lennon moet je wel op rechts houden als die Dos Santos terugkomt, het enige van Lennon heeft is een versnelling en een passeerbeweging. Die kan hij vanaf rechts goed gebruiken om de achterlijn te halen en vervolgens de spitsen te bedienen, als hij op de linkerkant komt te staab blijft daar weinig van over, hij zal 9 vd 10 keer naar binnen komen waar het altijd al drukker is, dus heeft ie minder aan zn snelheid, en hij heeft nou ook geen geweldig schot als ie eenmaal naar binnen is gekomen. Gewoon op rechts houden dus
Dos Santos kan beide, maar Lennon is juist een speler die erg gevaarlijk is als hij naar binnen toe gaat, het is een hele kleine, behendige speler, die in kleine ruimtes er zo lang kan komen.
Het maakt opzich niet super veel uit waar Dos Santos staat, hij heeft een briljant linker been en is dus vanaf rechts gevaarlijk, maar ook met z'n rechter been is hij gevaarlijk. Als je hem op links zet zou hij net zo gevaarlijk zijn dus in principe maakt dat niet veel uit.
Hij speelt bij Mexico wel op rechts ben daar is hij het gevaarlijkst, daarom had ik lennon op links gezet en Dos Santos nooit laten gaan.
Maar het maakt niet super veel uit, Lennon links zal ook niet veel uitmaken, snelheid kan hij behouden en het is wel een gevaarlijke speler in de 16, daar kan die best z'n goaltjes mee pikken, Defoe dan als rechter aanvaller (en Dos Santos rechter vleugel) die met snelheid voor de goal kunnen komen en lennon met een strakke bal, lijkt mij het gevaarlijkste.