Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 19:09 

Bierkoning

flevoboys schreef:
Project 141 schreef:
Fernando Torres eindelijk gescoord gisteravond :D

Dat gun ik hem persoonlijk wel, alleen Chelsea niet. Vind het echt een schijt club netzoals City -.- .

Zo Bayern vandaag ff uitgehaald, 1-8 gewonnen bij Sankt Pauli. Ik heb de goals gezien, nou die vielen erg makkelijk. Wat een fouten achterin, dan verdien je het als Sankt Pauli zijnde niet om erin te blijven.

Ik ken nog een club die vandaag 8 tegengoals heeft gekregen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
flevoboys schreef:
Project 141 schreef:
Fernando Torres eindelijk gescoord gisteravond :D

Dat gun ik hem persoonlijk wel, alleen Chelsea niet. Vind het echt een schijt club netzoals City -.- .

Zo Bayern vandaag ff uitgehaald, 1-8 gewonnen bij Sankt Pauli. Ik heb de goals gezien, nou die vielen erg makkelijk. Wat een fouten achterin, dan verdien je het als Sankt Pauli zijnde niet om erin te blijven.

Ik ken nog een club die vandaag 8 tegengoals heeft gekregen :whistle:

Haha idd en dat was net zo dramatisch als bij Sankt Pauli :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 13:46 

Bierkoning

Haha :P ach jah we hebben er weer niks aan, die kutvogels zijn alweer kampioen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

Man Utd - Chelsea straks, zekers nog even kijken voor de bekerfinale! Hopen dat Manchester United gewoon wint, als Chelsea maar geen kampioen wordt. Al is de inhaalrace die ze gedaan hebben indrukwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 17:12 

Bierkoning

35 seconden en alweer 1-0 xd Hernandez doet het weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Haha :P ach jah we hebben er weer niks aan, die kutvogels zijn alweer kampioen :(

Tja xd , het niveau verschil was gewoon volkomen duidelijk. Foutjes werden keihard afgestraft.

Pommer schreef:
35 seconden en alweer 1-0 xd Hernandez doet het weer :worship:

Haha mag natuurlijk nooit tussen 2 man weglopen en een goal maken >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:30 

Bierkoning

Vanavond Spurs - Man City :thumbsup: belangrijk voor CL kwalificatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:55 

Bierkoning

Project 141 schreef:
Pommer schreef:

Zenden ze daarvan een samenvatting uit op BBC?

Pff zou het nie weten :P ik kijk het op sport1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Hier nog een kijker hoor, Spurs zet veel druk op de goal, maar na een schitterende redding van Hart waren het alleen maar ruime afstandschoten van ze. Hopen op de gelijkmaker!
Van 1 speler kan ik weer geweldig genieten, wat een heerlijke speler is die Modric. Wat een technicus is dat, hij ziet ook alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:50 

Bierkoning

Uiteindelijk vrij kansloos verloren, eigenlijk maar 1 goeie kans gehad met die redding van Hart. Man City speelde ook niet echt goed maar door de solide verdediging (Kompany :worship: ) kwamen ze toch nauwelijks in de problemen.

Toch snap ik niet dat zo'n ervaren manager als Redknapp 15 minuten voor tijd, als je weet dat de slotfase eraan komt, Peter Crouch eraf haalt, die je juist kan gebruiken in een soort slotoffensief...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 08:15 

Artiest

Crouch is een drama speler, alleen gevaarlijk vanuit de lucht, verder een redelijke spits in het 16 m gebied, maar kan totaal niet mee voetballen.
Zet een Defoe en Paflyuchenko gewoon in de basis, alle 2 beduidend veel beter dan Crouch en gevaarlijker.
Lennon op rechts en Bale op links (hoewel dat er nu niet in zit) en Van der Vaart erachter (als hij er niet is Modric) en je hebt een geweldige aanval.
Ze moeten Giovanni Dos Santos weer naar de Spurs halen (was volgens mij verhuurd aan Racing Santander), dat is een uitstekende speler! Echt super sterk, maar ondergewaardeerd naar mijn mening.
Geweldige acceleratie, snel, gevaarlijk linker been en kan met rechts ook leuke dingen. Ideale speler vanaf de linker/rechter kant.
Bale zullen ze niet lang behouden, die zal in de zomer wel weg gaan, zet Lennon dan links en Dos Santos rechts, verlies je echt niet meer stootkracht.
Tottenham heeft een super sterke ploeg, maar die Crouch moet er gewoon uit, goed als pinch hitter, maar niet goed genoeg voor de basis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 11:36 

Bierkoning

Dat ben ik met je eens maar zo in de slotfase van een duel kun je hem zeker wel gebruiken als je de lange bal gaat spelen wat toch meestal het geval is als je nog moet scoren in de laatste 10 minuten.

en Lennon moet je wel op rechts houden als die Dos Santos terugkomt, het enige van Lennon heeft is een versnelling en een passeerbeweging. Die kan hij vanaf rechts goed gebruiken om de achterlijn te halen en vervolgens de spitsen te bedienen, als hij op de linkerkant komt te staab blijft daar weinig van over, hij zal 9 vd 10 keer naar binnen komen waar het altijd al drukker is, dus heeft ie minder aan zn snelheid, en hij heeft nou ook geen geweldig schot als ie eenmaal naar binnen is gekomen. Gewoon op rechts houden dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 11:48 

Artiest

Pommer schreef:
Dat ben ik met je eens maar zo in de slotfase van een duel kun je hem zeker wel gebruiken als je de lange bal gaat spelen wat toch meestal het geval is als je nog moet scoren in de laatste 10 minuten.

en Lennon moet je wel op rechts houden als die Dos Santos terugkomt, het enige van Lennon heeft is een versnelling en een passeerbeweging. Die kan hij vanaf rechts goed gebruiken om de achterlijn te halen en vervolgens de spitsen te bedienen, als hij op de linkerkant komt te staab blijft daar weinig van over, hij zal 9 vd 10 keer naar binnen komen waar het altijd al drukker is, dus heeft ie minder aan zn snelheid, en hij heeft nou ook geen geweldig schot als ie eenmaal naar binnen is gekomen. Gewoon op rechts houden dus

Dos Santos kan beide, maar Lennon is juist een speler die erg gevaarlijk is als hij naar binnen toe gaat, het is een hele kleine, behendige speler, die in kleine ruimtes er zo lang kan komen.
Het maakt opzich niet super veel uit waar Dos Santos staat, hij heeft een briljant linker been en is dus vanaf rechts gevaarlijk, maar ook met z'n rechter been is hij gevaarlijk. Als je hem op links zet zou hij net zo gevaarlijk zijn dus in principe maakt dat niet veel uit.
Hij speelt bij Mexico wel op rechts ben daar is hij het gevaarlijkst, daarom had ik lennon op links gezet en Dos Santos nooit laten gaan.
Maar het maakt niet super veel uit, Lennon links zal ook niet veel uitmaken, snelheid kan hij behouden en het is wel een gevaarlijke speler in de 16, daar kan die best z'n goaltjes mee pikken, Defoe dan als rechter aanvaller (en Dos Santos rechter vleugel) die met snelheid voor de goal kunnen komen en lennon met een strakke bal, lijkt mij het gevaarlijkste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:49 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Crouch is een drama speler, alleen gevaarlijk vanuit de lucht, verder een redelijke spits in het 16 m gebied, maar kan totaal niet mee voetballen.
Zet een Defoe en Paflyuchenko gewoon in de basis, alle 2 beduidend veel beter dan Crouch en gevaarlijker.
Lennon op rechts en Bale op links (hoewel dat er nu niet in zit) en Van der Vaart erachter (als hij er niet is Modric) en je hebt een geweldige aanval.
Ze moeten Giovanni Dos Santos weer naar de Spurs halen (was volgens mij verhuurd aan Racing Santander), dat is een uitstekende speler! Echt super sterk, maar ondergewaardeerd naar mijn mening.
Geweldige acceleratie, snel, gevaarlijk linker been en kan met rechts ook leuke dingen. Ideale speler vanaf de linker/rechter kant.
Bale zullen ze niet lang behouden, die zal in de zomer wel weg gaan, zet Lennon dan links en Dos Santos rechts, verlies je echt niet meer stootkracht.
Tottenham heeft een super sterke ploeg, maar die Crouch moet er gewoon uit, goed als pinch hitter, maar niet goed genoeg voor de basis.

Noooooo, Modric moet je echt niet op de bank zetten, versterking voor bijna elke ploeg. En zeker voor Tottenham. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:58 

Artiest

Modric zit niet op de bank, als Van der Vaart blijft staat hij als centrale middenvelder.
Als v.d. vaart weg gaat kan hij aanvallend, Modric moet idd zeker nit op de bank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Barça is kampioen geworden, maar wat een dramatische wedstrijd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:28 

Artiest

SanderM schreef:
Barça is kampioen geworden, maar wat een dramatische wedstrijd :')

Who cares, Barca kampioen altijd goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:17 

Bierkoning

en we blijven voetbal kijken :P Liverpool - Spurs nu, 0-1 vd Vaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Genk kampioen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
Genk kampioen.

Ben blij :D
Courtois = HELD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

Auw!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Auw!!

Indeedd :D
Ge ziet zijn tande vliege in slomow :D
5 tande weg, gebroke kaakbeen en neus :aww:
En maar geel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:54 

Hardtraxxer

ben zelf club brugge supporter, maar mijn limburgs hart is enorm blij met genk als kampioen. Wat er met carcela gebeurde is wel erg.. Hopelijk komt die kerel nog tegoei :-)
Was net gaan kijken op café. Het zag er erg pijnlijk uit. Vooral zijn handen staan erg gek.. Hoorde net ook dat hij zijn tong heeft ingeslikt. Weet niet of dit waar is? :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 00:37 

Hardtraxxer

Forza Racing! Wat een spanning, ik ben in Leuven gaan kijken.... Heel de stad op z'n kop, nooit gezien!

De titel is terug waar hij thuishoort... In Limburg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 08:10 

Artiest

Kickbox gala zet zich voort op de Belgische velden? >.<
Gloeiende knetter, wat een trap gek.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic