Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 140  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 08:23 

Artiest

M'n pa zei afgelopen week tegen mij
"Er komt een wedstrijd die gewoon 100 minuten gaat duren." Nou... van het weekend zag ik hem.
2 Nederlanders die uitermate koel blijven en gewoon 2 penalty's erin knallen, hele vreemde wedstrijd.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:14 

Artiest

Waarom was er eigenlijk 8 minuten extra, ik heb hele erge dingen gezien op het veld waarbij er maar 4 minuten extra waren.
Er moet echt iemand zijn vermoord ofzo voor die 8 minuten, moet het nog even op sport1 site bekijken.
Was namelijk grootste gedeeltde v.d. 2de helft aan t eten.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:52 

Bierkoning

Project 141 schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Waarom was er eigenlijk 8 minuten extra, ik heb hele erge dingen gezien op het veld waarbij er maar 4 minuten extra waren.
Er moet echt iemand zijn vermoord ofzo voor die 8 minuten, moet het nog even op sport1 site bekijken.
Was namelijk grootste gedeeltde v.d. 2de helft aan t eten.

Carragher ging nokkie, knalde met kop tegen kop.. Weet niet zeker, maar dacht aan reactie van spelers te zien dat hij tong had ingeslikt ofzo..

Jah hij kwam met zn keel volges mij tegen het achterhoofd van een medespeler, waardoor die geen lucht meer kreeg, zag er niet al te best uit iig
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 23:46 

Hier kan verder geluld worden over de COPA!
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:03 

Bierkoning

Ik kan niet anders zeggen dan verdiende overwinning van Real Madrid, op basis van strijdlust & passie :)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:03 

Hardtraxx Veteran

Die gruwelijke Pepe, die gruwelijke Adebayor, die gruwelijke Cristiano Ronaldo, die gruwelijke Sergio Ramos en die gruwelijke Carvalho verdienen dit niet. Al kan ik met de uitslag wel leven, Barca was lange niet oppermachtig, deels onderdanig.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:05 

Hardtraxx Crew

Schijt Real, wat een verschrikkelijke speler is die Pepe toch, gadverdamme!
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:06 

Bierkoning

Die carvalho mag dan een kwal zijn, verdedigen kan ie wel ;) Pepe en Ramos ben ik met je eens, die kunnen niks anders dan schoppen

Speciale vermelding voor Di Maria trouwens, speelde erg sterk :)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:18 

Hardtraxx Veteran

Mochten hier Realfans zitten, gefeliciteerd en wees trots op jullie prachtige afbraakvoetbal. Een dikke overwinning voor het voetbal :x
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

SanderM schreef:
Mochten hier Realfans zitten, gefeliciteerd en wees trots op jullie prachtige afbraakvoetbal. Een dikke overwinning voor het voetbal :x

Dankje :D Jammer dat ik moest werken tijdens de wedstrijd :cry: had graag gekeken.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:23 

Hardtraxx Veteran

Was niet de moeite waard, Real gooide de spelersbus voor de goal :')
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

SanderM schreef:
Was niet de moeite waard, Real gooide de spelersbus voor de goal :')

Als je van Barca wint kan je toch ook niet zeggen dat ze slecht speelden volgens mij? :p
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

Real werd de 2e helft volledig dolgedraaid door Barça.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:30 

Bierkoning

jij bent zeker zo iemand van Barca is alles en de rest is kut...
Heb je niet gezien hoe hard ze werkten voor en met elkaar, en ook nog eens de grootste kansen creeerden (kopbal op de paal, kansen voor Adebayor & Ronaldo op et eind)

En nee, ik ben geen Madrid fan, helemaal niet zelfs
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

Als je voor Barça bent is Real idd kut ;)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

SanderM schreef:

Ik ben voor Real en vind Barça ook niet kut... Beetje triest die instelling ten opzichte van de rivaal altijd.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
SanderM schreef:

Ik ben voor Real en vind Barça ook niet kut... Beetje triest die instelling ten opzichte van de rivaal altijd.

Real kan mooi voetbal spelen maar de hele aanvallende tactiek die ze normaal hanteren wordt volledig overboord gegooid omdat dat de enige manier is om Barcelona om dit moment te stoppen.
Tja en dat Real achterin de boel dichtgooit en zelf counteren, wat ze overigens goed deden dan hebben ze het prima gedaan.
Maar ik vind het wel zonde, Barcelona tikte Real gewoon weg in de 2e helft. Maar ze zijn wel fysiek afgebluft. En bij bv corners Barcelona heb helemaal geen koppers, en er wordt te weinig van afstand geschoten.

Jammer ik hoop echt dat Barcelona Real thuis helemaal weg speelt in de CL! Alleen beetje jammer dat Real eerst thuis begint, ik had het liever andersom gezien.

Oja nog even over Pepe wat een hersenloze gast is dat, daar zit echt een steekje bij los. Afgelopen zaterdag in de competitie hard hij ook de nodige kortsluitingen in z'n hoofd, ik hoop dat er tv beelden gebruikt gaan worden en hij snel geschorst wordt. Ik kan me nog een actie herinneren van ik geloof vorig seizoen. Had hij 8 duels voorgekregen, walgelijke speler!
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:54 

Hardtraxx Veteran

Zo net de samenvatting bekeken. Kansen zowat gelijk verdeeld hoewel de betere voor Real waren. (wel maar nipte buitenspelgoal van Barca). Ook wel mooi uitgespeelde aanval die goal :)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 01:45 

Hardtraxx Elite

Real was zo veel slechter in de 2e helft. Barca had 't gewoon moeten beslissen vóór de 90e minuut.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 19:25 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Real was zo veel slechter in de 2e helft. Barca had 't gewoon moeten beslissen vóór de 90e minuut.

Ik had zat al te denken van pas nou maar op voor de counter, en ja hoor toen viel ie..
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 22:02 

Hardtraxxer

Echt de enige fatsoenlijke aanval van Real na de rust, en hij ligt er gewoon gelijk in. In de tweede helft speelde ze alleen maar kansloze ballen. Toen had Barca het moeten beslissen.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 18:02 

Bierkoning

Nou, het andries jonker effect is ook weer uitgewerkt :lol: nu ff Valencia - Real kijken
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 18:50 

Bierkoning

Madrid 0-4 voor bij rust :surrender:
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Fernando Torres eindelijk gescoord gisteravond :D

Dat gun ik hem persoonlijk wel, alleen Chelsea niet. Vind het echt een schijt club netzoals City -.- .

Zo Bayern vandaag ff uitgehaald, 1-8 gewonnen bij Sankt Pauli. Ik heb de goals gezien, nou die vielen erg makkelijk. Wat een fouten achterin, dan verdien je het als Sankt Pauli zijnde niet om erin te blijven.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Ja echt zowat alle 8 de doelpunten vielen superknullig :huh:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic