nielstil schreef:
SanderM schreef:
Als je voor Barça bent is Real idd kut

Ik ben voor Real en vind Barça ook niet kut... Beetje triest die instelling ten opzichte van de rivaal altijd.
Real kan mooi voetbal spelen maar de hele aanvallende tactiek die ze normaal hanteren wordt volledig overboord gegooid omdat dat de enige manier is om Barcelona om dit moment te stoppen.
Tja en dat Real achterin de boel dichtgooit en zelf counteren, wat ze overigens goed deden dan hebben ze het prima gedaan.
Maar ik vind het wel zonde, Barcelona tikte Real gewoon weg in de 2e helft. Maar ze zijn wel fysiek afgebluft. En bij bv corners Barcelona heb helemaal geen koppers, en er wordt te weinig van afstand geschoten.
Jammer ik hoop echt dat Barcelona Real thuis helemaal weg speelt in de CL! Alleen beetje jammer dat Real eerst thuis begint, ik had het liever andersom gezien.
Oja nog even over Pepe wat een hersenloze gast is dat, daar zit echt een steekje bij los. Afgelopen zaterdag in de competitie hard hij ook de nodige kortsluitingen in z'n hoofd, ik hoop dat er tv beelden gebruikt gaan worden en hij snel geschorst wordt. Ik kan me nog een actie herinneren van ik geloof vorig seizoen. Had hij 8 duels voorgekregen, walgelijke speler!