Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 25 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Project 141 wrote:Dat was dus echt 100% rood, hij wilde echt niet de bal spelen. Dan haal je niet zo vol uit als je daar 1 meter van de zijlijn loopt met die man voor je :/
Hij wilde niet de bal spelen? Wat denk jij vriend, dat hij denkt "Ik zag een filmpje van iemand die z'n hoofd 180 graden kon draaien... kijken of deze gast dat ook kan."
Hij gaat voor de bal, alleen op een onbesuisde manier, niemand die mij wijs maakt dat ie eens ff lekker iemand's face wilt verbouwen.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Skedoedelefloeps wrote:
Project 141 wrote:Dat was dus echt 100% rood, hij wilde echt niet de bal spelen. Dan haal je niet zo vol uit als je daar 1 meter van de zijlijn loopt met die man voor je :/
Hij wilde niet de bal spelen? Wat denk jij vriend, dat hij denkt "Ik zag een filmpje van iemand die z'n hoofd 180 graden kon draaien... kijken of deze gast dat ook kan."
Hij gaat voor de bal, alleen op een onbesuisde manier, niemand die mij wijs maakt dat ie eens ff lekker iemand's face wilt verbouwen.
voor de 3e keer in me leven eens met skedoe :P
Hij heeft vast de intensie om de bal te spelen, alleen had hij het "wat" verkeerd ingeschat. Toch vind ik het wel een dikke vette rode kaart waard.
Kijk het WK terug, de trap in De zeeuws gezicht, net zo gruwelijk, ook niet met opzet. Was ook gewoon niet nadenken en gewoon trappen met wel de intensie voor de bal te spelen.
C
Chukkels wrote:Auw!!

View on YouTube
maar wie is er nou eerder?

Die rooie die de bal wil koppen
of de blauwe die de bal wil trappen?
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lol, ik even kijken naar alle standen van de competities...
Brimingham City gedegradeerd, maar wel voorronde Europa League >.<
Het moet toch allemaal niet veel gekker gaan worden nu.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Maar het is toch om te janken...
Engeland mag vanwege Financial Fair Play al een extra club europa in sturen en een 1ste divisionist gaat volgend seizoen voorronde spelen in Europa :lol:
Hopelijk moeten ze tegen ADO, dan hebben we misschien nog wel een ploeg erbij in de groepsfase, goed voor de punten.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Nou... ben benieuwd, ik weet dat het geen drama team is, maar alsnog beetje apart. Tuurlijk verdienen ze het fair and square, alleen beetje zonde dat een heel seizoen gezien een ander team het niet haalt..

Ander verhaal, Aguero wellicht naar Bayern?
Rossi naar Barca.
Vervanger van Gomes bij de Spurs zou Brad Friedel zijn, als je Friedel niet kent moet je even naar Egypte de hiërogliefen bekijken, daar staat het wel.
Die gek is toch ook al oud man >.< Hoewel het nog steeds een goede keeper is overigens.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Als ik sport1 mag geloven (wat het baseert op een melding van The Daily Mirror) is Rossi voor 40 miljoen overgenomen van Villareal.
Modric zou op het lijstje staan van ManU en Chelsea (Ik hoop op ManU, geweldige speler die Modric!).

Dus Aguero zal dan niet meer op het lijstje van Barcelona staan, met Rossi haal je vrijwel hetzelfde binnen, hopelijk verdwijnt die Pedro eens een keer uit de basis.
Met Friedel weet ik het niet, ik vind het een goede keeper, maar ze melden dat hij voor 2 jaar zou gaan tekenen bij Tottenham, maar 2 jaar is toch echt te lang voor zo'n keeper.
Idd, haal dan een andere keeper. Misschien een Stekelenburg ofzo?!
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ik lees nu dat Barca nog moet kiezen tussen 4 spelers (1 daarvan Rossi) dus die lijkt me dan nog niet binnen.
Drenthe mag weg bij Real, kan die jongen gelukkig eens bij een goede club voetballen ^^
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Skedoedelefloeps wrote:Ik lees nu dat Barca nog moet kiezen tussen 4 spelers (1 daarvan Rossi) dus die lijkt me dan nog niet binnen.
Drenthe mag weg bij Real, kan die jongen gelukkig eens bij een goede club voetballen ^^
Ik hoorde dat ze Bojan in de deal gingen betrekken, dus een geldbedrag + Bojan voor Rossi
D
Artiest
last seen Apr 2019
Pommer wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Ik lees nu dat Barca nog moet kiezen tussen 4 spelers (1 daarvan Rossi) dus die lijkt me dan nog niet binnen.
Ik hoorde dat ze Bojan in de deal gingen betrekken, dus een geldbedrag + Bojan voor Rossi
Lol zou ik niet doen, die Bojan moeten ze verhuren ofzo, dat kan echt een hele grote worden!
Niet dat Rossi dat niet kan overigens.
Bierkoning
last seen 15 days ago
Skedoedelefloeps wrote:
Pommer wrote:
Lol zou ik niet doen, die Bojan moeten ze verhuren ofzo, dat kan echt een hele grote worden!
Niet dat Rossi dat niet kan overigens.
Jah maar voorlopig heeft ie toch Pedro/Villa/Messi/Rossi?/Affelay en nog wat jonge spelers als concurrent, en die zijn op Villa na allemaal nog erg jong, dus dat blijft de komende 5 jaar nog wel zo, dan kan je hem beter nu weg doen nu je er nog een mooie deal aan over houdt
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ja maar het is zonde al je talentjes weg te doen voor andere spelers.
Dos Santos (Santander) en Bojan waren destijds de smaakmakers in Barcelona jeugd, zonde om ook Bojan weg te doen.
Terwijl ik een Bojan beter vind dan Affelay of Pedro, persoonlijk dan.
Bierkoning
last seen 15 days ago
ff bumpen, het is weer begonnen :)

vanavond gelijk Barca - Real kijken :thumbsup:
Bierkoning
last seen 15 days ago
Real speelt Barca aardig weg het eerste kwartier :oh: Vooral Benzema is lekker bezig
1-0 voor ook

edit: 1-1, tering wat een goal van Villa _O_
Bierkoning
last seen 15 days ago
Aguero is meteen goed op dreef bij z'n debuut!
Wel zuur voor Vorm dat ie 4 goals om zn oren krijgt, hij had nog best een hoop mooie reddingen

edit: Vorm van het weekend een penalty gestopt :thumbsup:
En als ik het toch over keepers heb, die De Gea maakt ook niet echt een geweldige indruk vooralsnog...
Hadden ze beter Stekelenburg kunnen nemen
Bierkoning
last seen 15 days ago
Man City speelt weer goed vandaag, nu 1-0 voor tegen Spurs.
Ik zie ze dit jaar toch wel als 1 van de titelfavorieten
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hmm 1-0 voor, dan gooit Mancini er 2 verdedigers bij :x
Hardtraxx Veteran
Oh en Mourinho is weer het slachtoffer van kritiek. God hoe zou dat toch komen, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Huilie huilie, flikker toch gauw op :x
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Manu 7-2 Arsenal...wat een vernedering voor de Gunners. Opgereten als een vers kalf die net bij de slager komt. MotM Cleverley, zo jong maar al zo goed, geweldig, maar wat krijgt Arsenal een moeilijk seizoen als ze zich niet versterken. Word Europees al heel lastig te halen...
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
8-2 alweer xd
Bierkoning
last seen 15 days ago
Arsenal roep ik bij deze uit tot degradatiekandidaat nr1 xd
Nee maar dit is wel heel erg natuurlijk, maarja was ook te verwachten na het vertrek van Fabregas & Nasri.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Pommer wrote:Arsenal roep ik bij deze uit tot degradatiekandidaat nr1 xd
Nee maar dit is wel heel erg natuurlijk, maarja was ook te verwachten na het vertrek van Fabregas & Nasri.
verlies was te verwachten... Maar zo een pak slaag :surrender:
Hardtraxx Veteran
Barça inmiddels op 5-0 tegen Villarreal, helaas vergeten te kijken. Volgende wedstrijden maar weer meepakken :cool:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Jammer van Arsenal, dat team is echt uit elkaar gevallen, terwijl ze een flink aantal jaar prachtig voetbal speelden (zonder kampioen te worden, dat wel). :(
Hardtraxx Veteran
El Mare wrote:Barça inmiddels op 5-0 tegen Villarreal, helaas vergeten te kijken. Volgende wedstrijden maar weer meepakken :cool:
Helaas 5-0 gebleven, waardoor die kutclub uit Madrid eerste staat op doelsaldo.