Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:37 

Artiest

Project 141 schreef:
Dat was dus echt 100% rood, hij wilde echt niet de bal spelen. Dan haal je niet zo vol uit als je daar 1 meter van de zijlijn loopt met die man voor je :/

Hij wilde niet de bal spelen? Wat denk jij vriend, dat hij denkt "Ik zag een filmpje van iemand die z'n hoofd 180 graden kon draaien... kijken of deze gast dat ook kan."
Hij gaat voor de bal, alleen op een onbesuisde manier, niemand die mij wijs maakt dat ie eens ff lekker iemand's face wilt verbouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:42 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
Project 141 schreef:
Dat was dus echt 100% rood, hij wilde echt niet de bal spelen. Dan haal je niet zo vol uit als je daar 1 meter van de zijlijn loopt met die man voor je :/

Hij wilde niet de bal spelen? Wat denk jij vriend, dat hij denkt "Ik zag een filmpje van iemand die z'n hoofd 180 graden kon draaien... kijken of deze gast dat ook kan."
Hij gaat voor de bal, alleen op een onbesuisde manier, niemand die mij wijs maakt dat ie eens ff lekker iemand's face wilt verbouwen.

voor de 3e keer in me leven eens met skedoe :P
Hij heeft vast de intensie om de bal te spelen, alleen had hij het "wat" verkeerd ingeschat. Toch vind ik het wel een dikke vette rode kaart waard.
Kijk het WK terug, de trap in De zeeuws gezicht, net zo gruwelijk, ook niet met opzet. Was ook gewoon niet nadenken en gewoon trappen met wel de intensie voor de bal te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 20:17 

Chukkels schreef:
Auw!!

maar wie is er nou eerder?

Die rooie die de bal wil koppen
of de blauwe die de bal wil trappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:29 

Artiest

Lol, ik even kijken naar alle standen van de competities...
Brimingham City gedegradeerd, maar wel voorronde Europa League >.<
Het moet toch allemaal niet veel gekker gaan worden nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:44 

Artiest

Maar het is toch om te janken...
Engeland mag vanwege Financial Fair Play al een extra club europa in sturen en een 1ste divisionist gaat volgend seizoen voorronde spelen in Europa :lol:
Hopelijk moeten ze tegen ADO, dan hebben we misschien nog wel een ploeg erbij in de groepsfase, goed voor de punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:53 

Artiest

Nou... ben benieuwd, ik weet dat het geen drama team is, maar alsnog beetje apart. Tuurlijk verdienen ze het fair and square, alleen beetje zonde dat een heel seizoen gezien een ander team het niet haalt..

Ander verhaal, Aguero wellicht naar Bayern?
Rossi naar Barca.
Vervanger van Gomes bij de Spurs zou Brad Friedel zijn, als je Friedel niet kent moet je even naar Egypte de hiërogliefen bekijken, daar staat het wel.
Die gek is toch ook al oud man >.< Hoewel het nog steeds een goede keeper is overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:12 

Artiest

Als ik sport1 mag geloven (wat het baseert op een melding van The Daily Mirror) is Rossi voor 40 miljoen overgenomen van Villareal.
Modric zou op het lijstje staan van ManU en Chelsea (Ik hoop op ManU, geweldige speler die Modric!).

Dus Aguero zal dan niet meer op het lijstje van Barcelona staan, met Rossi haal je vrijwel hetzelfde binnen, hopelijk verdwijnt die Pedro eens een keer uit de basis.
Met Friedel weet ik het niet, ik vind het een goede keeper, maar ze melden dat hij voor 2 jaar zou gaan tekenen bij Tottenham, maar 2 jaar is toch echt te lang voor zo'n keeper.
Idd, haal dan een andere keeper. Misschien een Stekelenburg ofzo?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 10:37 

Artiest

Ik lees nu dat Barca nog moet kiezen tussen 4 spelers (1 daarvan Rossi) dus die lijkt me dan nog niet binnen.
Drenthe mag weg bij Real, kan die jongen gelukkig eens bij een goede club voetballen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 11:53 

Bierkoning

Ik lees nu dat Barca nog moet kiezen tussen 4 spelers (1 daarvan Rossi) dus die lijkt me dan nog niet binnen.
Drenthe mag weg bij Real, kan die jongen gelukkig eens bij een goede club voetballen ^^

Ik hoorde dat ze Bojan in de deal gingen betrekken, dus een geldbedrag + Bojan voor Rossi
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 12:02 

Artiest

Pommer schreef:

Ik hoorde dat ze Bojan in de deal gingen betrekken, dus een geldbedrag + Bojan voor Rossi

Lol zou ik niet doen, die Bojan moeten ze verhuren ofzo, dat kan echt een hele grote worden!
Niet dat Rossi dat niet kan overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 12:38 

Bierkoning

Pommer schreef:

Lol zou ik niet doen, die Bojan moeten ze verhuren ofzo, dat kan echt een hele grote worden!
Niet dat Rossi dat niet kan overigens.

Jah maar voorlopig heeft ie toch Pedro/Villa/Messi/Rossi?/Affelay en nog wat jonge spelers als concurrent, en die zijn op Villa na allemaal nog erg jong, dus dat blijft de komende 5 jaar nog wel zo, dan kan je hem beter nu weg doen nu je er nog een mooie deal aan over houdt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 12:42 

Artiest

Ja maar het is zonde al je talentjes weg te doen voor andere spelers.
Dos Santos (Santander) en Bojan waren destijds de smaakmakers in Barcelona jeugd, zonde om ook Bojan weg te doen.
Terwijl ik een Bojan beter vind dan Affelay of Pedro, persoonlijk dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 13:27 

Bierkoning

ff bumpen, het is weer begonnen :)

vanavond gelijk Barca - Real kijken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 22:17 

Bierkoning

Real speelt Barca aardig weg het eerste kwartier :oh: Vooral Benzema is lekker bezig
1-0 voor ook

edit: 1-1, tering wat een goal van Villa _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:51 

Bierkoning

Aguero is meteen goed op dreef bij z'n debuut!
Wel zuur voor Vorm dat ie 4 goals om zn oren krijgt, hij had nog best een hoop mooie reddingen

edit: Vorm van het weekend een penalty gestopt :thumbsup:
En als ik het toch over keepers heb, die De Gea maakt ook niet echt een geweldige indruk vooralsnog...
Hadden ze beter Stekelenburg kunnen nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:09 

Bierkoning

Man City speelt weer goed vandaag, nu 1-0 voor tegen Spurs.
Ik zie ze dit jaar toch wel als 1 van de titelfavorieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

Hmm 1-0 voor, dan gooit Mancini er 2 verdedigers bij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Oh en Mourinho is weer het slachtoffer van kritiek. God hoe zou dat toch komen, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Huilie huilie, flikker toch gauw op :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

Manu 7-2 Arsenal...wat een vernedering voor de Gunners. Opgereten als een vers kalf die net bij de slager komt. MotM Cleverley, zo jong maar al zo goed, geweldig, maar wat krijgt Arsenal een moeilijk seizoen als ze zich niet versterken. Word Europees al heel lastig te halen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:51 

Hardtraxx Veteran

8-2 alweer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:56 

Bierkoning

Arsenal roep ik bij deze uit tot degradatiekandidaat nr1 xd
Nee maar dit is wel heel erg natuurlijk, maarja was ook te verwachten na het vertrek van Fabregas & Nasri.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Arsenal roep ik bij deze uit tot degradatiekandidaat nr1 xd
Nee maar dit is wel heel erg natuurlijk, maarja was ook te verwachten na het vertrek van Fabregas & Nasri.

verlies was te verwachten... Maar zo een pak slaag :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Barça inmiddels op 5-0 tegen Villarreal, helaas vergeten te kijken. Volgende wedstrijden maar weer meepakken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Jammer van Arsenal, dat team is echt uit elkaar gevallen, terwijl ze een flink aantal jaar prachtig voetbal speelden (zonder kampioen te worden, dat wel). :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Barça inmiddels op 5-0 tegen Villarreal, helaas vergeten te kijken. Volgende wedstrijden maar weer meepakken :cool:

Helaas 5-0 gebleven, waardoor die kutclub uit Madrid eerste staat op doelsaldo.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic