Chelsea inmiddels 2-2 
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik moest smakelijk lachenPommer wrote:WTF 3-3
Door Van der Vaart ja daarom was ie belangrijkdjpatt wrote:nope, die maakte baleGlenn wrote:Tottenham Hotspur-Fulham 1-0
Van der Vaart weer belangrijk met het enige doelpunt
Zie net dat het inmiddels 0-1 voor Newcastle is tegen Wigan 
kijk dan even hoe je het schrijftGlenn wrote:Door Van der Vaart ja daarom was ie belangrijkdjpatt wrote:nope, die maakte baleGlenn wrote:Tottenham Hotspur-Fulham 1-0
Van der Vaart weer belangrijk met het enige doelpunt
heb het op mn kamerkatamaran wrote:Ik wil Sport 1.
Tiote was idd erg goed
Barca 1-0 gemaakt net
Barca 1-0 gemaakt net
Ik mocht kiezen, Eredivisie Live of Sport1katamaran wrote:Ik wil Sport 1.
gelijk sport1 gezegt
zou ik ook zeker doen, maar onze digitale TV-aanbieder kan geen Sport 1 ontvangen, bah.Pommer wrote:Ik mocht kiezen, Eredivisie Live of Sport1katamaran wrote:Ik wil Sport 1.
gelijk sport1 gezegt
Mooie goal Levante, 2-1 nu voor Barca
nog 10 minuten
nog 10 minuten
Krachtvoetballer, past perfect in Engeland!Machiel wrote:Check die SJEIK VOETBALLEN DAN!
Zag het ja hij was erg goedkatamaran wrote:Krachtvoetballer, past perfect in Engeland!Machiel wrote:Check die SJEIK VOETBALLEN DAN!
Jammer dat Barca na die 2-1 echt stuk minder gingen voetballen..Pommer wrote:Mooie goal Levante, 2-1 nu voor Barca
nog 10 minuten
Ze speelden sws een beetje matig, op een paar mooie aanvallen naflevoboys wrote:Jammer dat Barca na die 2-1 echt stuk minder gingen voetballen..Pommer wrote:Mooie goal Levante, 2-1 nu voor Barca
nog 10 minuten
ze misten ibi zeker
Ligt ook aan de tegenstander he, die groef zich helemaal in.Pommer wrote:Ze speelden sws een beetje matig, op een paar mooie aanvallen naflevoboys wrote:Jammer dat Barca na die 2-1 echt stuk minder gingen voetballen..Pommer wrote:Mooie goal Levante, 2-1 nu voor Barca
nog 10 minuten
ze misten ibi zeker
Die 2e goal van Pedro
Zo die goal van Getafe tegen Real Madrid ziet er ook goed uit
.
Ik zapte in de pauze vh darten ff over en toen viel die netflevoboys wrote:Zo die goal van Getafe tegen Real Madrid ziet er ook goed uit.
mooie goal idd
Jammer van die makkelijk weggeven 3e goal van Real..Pommer wrote:Ik zapte in de pauze vh darten ff over en toen viel die netflevoboys wrote:Zo die goal van Getafe tegen Real Madrid ziet er ook goed uit.
![]()
mooie goal idd
Real speelde niet bepaald overtuigend, maar ja Getafe was niet bij machten om Real pijn te doen.