nani en hernandez doen het weer 2-1 nu tegen stoke
Adebayor en Touré ginge dervoor, moeste dr 6 mense uit elkaar gehaald worden!
Ja klopt, ben benieuwd naar die wedstrijd, ik ga er van uit dat Arsenal wint.Pommer wrote:Kut ben t vergeten te kijken![]()
noujah morgen Arsenal - Man City toch of?
Hoop het ook, maar zou er ni zo zeker van zijnflevoboys wrote:Ja klopt, ben benieuwd naar die wedstrijd, ik ga er van uit dat Arsenal wint.Pommer wrote:Kut ben t vergeten te kijken![]()
noujah morgen Arsenal - Man City toch of?
Ja en naar het schijnt hebben ze ook bod uitgebracht op Lukaku...Glenn wrote:Overeenstemming tussen Dzeko en Man City
zijn engelse tijden dus moet nog een uurtje bovenop, 3 keer raden wat ik vanavond doeEngland - Premier League
16:59 January 5
19:45 Arsenal ? - ? Manchester C.
19:45 Aston Villa ? - ? Sunderland
19:45 Newcastle U. ? - ? West Ham U.
19:45 Wolverhampton W. ? - ? Chelsea
20:00 Blackburn R. ? - ? Liverpool
20:00 Bolton W. ? - ? Wigan Athletic
20:00 Everton ? - ? Tottenham H.
Ik heb alleen die 2e gezien van Nanikatamaran wrote:Doelpunten van Man Utd waren fraai tegen Stoke City! En weer Hernandez he!
Zag het jabourzwain wrote:ahahaha, Chelsea al 1-0 achter tegen de Wolves na een owngoal van Bosingwa
wootum wrote:Zag het jabourzwain wrote:ahahaha, Chelsea al 1-0 achter tegen de Wolves na een owngoal van Bosingwa
idd Rafa is lekker bezigkatamaran wrote:1-1, hij doet het weer, helemaal op z'n plaats daar.

Dat is beter ja , zo zuur dat Arsenal niet gewonnen heeft!Pommer wrote:Chelsea fails again
Alleen bij Liverpool vind ik het jammer, om Chelsea ben ik niet rouwigbourzwain wrote:Mja Liverpool en Chelsea, best triest :')