BORING ARSENAL!Chukkels wrote:Arsenal!
Active topics in Off-Topic
Moderators
als jij arsenal boring vind dan mag jij mij een engelse club noemen die dan niet boring isMachiel wrote:BORING ARSENAL!Chukkels wrote:Arsenal!
Manchester speelt ook weer niet al te best... gaat niet lang meer goed zo ook al winnen ze vandaag dan nog net
klopt, als nani niet meedoet dan scheelt dat een slok op eenPommer wrote:Manchester speelt ook weer niet al te best... gaat niet lang meer goed zo ook al winnen ze vandaag dan nog net
'El Chicharito' is al geregeld belangrijk geweest voor Man U, kan een belangrijke basisspeler voor ze worden als (stel) Rooney vertrekt. Of misschien wel Berbatov, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Anyways, hele leuke speler, ook met Mexico op het WK viel hij op.
toch was de mooiste goal van morrison van wba 
Hmm spurs of liverpool kijken?
ga denk ik toch voor Spurs
ik alle 3Pommer wrote:Hmm spurs of liverpool kijken?
Ojah vdVoort moet zometeen he
allebei die wedstrijden zijn trouwens niet al te boeiend, Liverpool - Bolton is nog een klein beetje leuker
allebei die wedstrijden zijn trouwens niet al te boeiend, Liverpool - Bolton is nog een klein beetje leuker
bale heeft ook weer briljant gescoord
Arsenal speelt vaak zeer aantrekkelijk voetbal om naar te kijken, helaas hebben ze al 6 jaar geen titel meer gewonnenPommer wrote:Arsenal
Tottenham Hotspur-Fulham 1-0
Van der Vaart weer belangrijk met het enige doelpunt
nope, die maakte baleGlenn wrote:Tottenham Hotspur-Fulham 1-0
kut ik kom net beneden, is het al de 87e minuut in Rangers - Celtic
noujah numaar ff Chelsea kijken en vanavond Barca
Chelsea 1-2 achter trouwens tegen Aston Villa
noujah numaar ff Chelsea kijken en vanavond Barca
lekker voor chelseaPommer wrote:kut ik kom net beneden, is het al de 87e minuut in Rangers - Celtic![]()
noujah numaar ff Chelsea kijken en vanavond Barca![]()
Je weet dus niet waar de term boring arsenal op slaatdjpatt wrote:als jij arsenal boring vind dan mag jij mij een engelse club noemen die dan niet boring isMachiel wrote:BORING ARSENAL!Chukkels wrote:Arsenal!
Heeft meer te maken met de "elite" uit London en het o zo prachtige stadion 
tja beetje calimero gedrag dus. ik let meer op het voetbal niet op de bijzakenMachiel wrote:Heeft meer te maken met de "elite" uit London en het o zo prachtige stadion