Vind ik niet leukBerunda wrote:Dank u, Anderlecht! Dank u
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ach, misschien smeren jullie ons binnen 2 weken een droge 3-0 aan ofzo, of omgekeerd. Kan alle kanten uit.Roebén wrote:Vind ik niet leukBerunda wrote:Dank u, Anderlecht! Dank u
Hoe dan ook, België heeft eens een topper na al die jaren, namelijk Anderlecht - Racing Genk! Ik kijk er alvast rijkhalzend naar uit
stijn stijnen ontslagen wat een baas 
hij heeft een bepaald verleden bij de club, dus vind het niet gekProject 141 wrote:Vreemd dat ze nog geeneens weten of hij die shit heeft geschreven, en toch meteen deruit flikkeren..djpatt wrote:stijn stijnen ontslagen wat een baas
Het kwam van zijn computer dus. Mag het nog van zijn familie komen, na zoiets kan je toch egt niet meer voor je club voetballen.Project 141 wrote:Vreemd dat ze nog geeneens weten of hij die shit heeft geschreven, en toch meteen deruit flikkeren..djpatt wrote:stijn stijnen ontslagen wat een baas
Ik haat die kerel ook egt zo hard
'Club geeft Stijnen twee jaarsalarissen mee'
Stijn Stijnen hoeft de komende jaren niet te vrezen voor zijn bankrekening nu zijn contract bij Club Brugge per direct is ontbonden. Zijn oud-club zal zijn salaris nog circa twee jaar doorbetalen, meldt Het Laatste Nieuws.
Stijnen stond nog tot de zomer van 2015 onder contract bij Club Brugge. Bij de werkgever van trainer Adrie Koster zou de goalie (29) nog circa twee miljoen euro opstrijken aan salaris. Bij de ontbinding van het contract hebben beide partijen tot een compromis gekomen. Stijnen zal nog voor twee jaar salaris opstrijken, wat neerkomt op ongeveer een miljoen euro.
Afgelopen maandag besloot Club Brugge met onmiddelijke ingang afscheid te nemen van Stijnen. Aanleiding daarvoor was vermeend wangedrag van de doelman op het internet. Daar zou hij zowel de clubleiding als concurrenten hebben afgekraakt, terwijl hij zichzelf juist positieve reacties toebedeelde. Zijn vriendin en broer hebben hiervoor de schuld op zich genomen, maar een vertrek kon daarmee niet worden voorkomen.
Het is nog onduidelijk waar Stijnen zijn loopbaan zal vervolgen. Enkele Belgische clubs hebben al aangegeven de doelman nog best een nieuwe kans te willen geven.
Inter - Bayern 
Edit: Whoops dat moest in CL
Edit: Whoops dat moest in CL
leuk sta je 0-4 achter mag je nog ff 89e min erin ik zou nie eens meer gaan
wigan - man utd 0-4 dus
wigan - man utd 0-4 dus
Inderdaad, Chicharito is weer lekker bezig trouwens.djpatt wrote:leuk sta je 0-4 achter mag je nog ff 89e min erin ik zou nie eens meer gaan
wigan - man utd 0-4 dus
Zometeen mooi de topper van Duitsland kijken.
dort - bayern ??katamaran wrote:Inderdaad, Chicharito is weer lekker bezig trouwens.djpatt wrote:leuk sta je 0-4 achter mag je nog ff 89e min erin ik zou nie eens meer gaan
wigan - man utd 0-4 dusGaat een grote worden.
jupdjpatt wrote:dort - bayern ??katamaran wrote:Inderdaad, Chicharito is weer lekker bezig trouwens.djpatt wrote:leuk sta je 0-4 achter mag je nog ff 89e min erin ik zou nie eens meer gaan
wigan - man utd 0-4 dusGaat een grote worden.
gaan we die ook maar eens ff op de achtergrond aanzetten
en weer 1-1katamaran wrote:Netjes Dortmund!
Feyenoord had even goud in handen met hem, maar toen was hij een huurling. Anders had Feyenoord daar een hoop geld mee kunnen vangen.djpatt wrote:gvd wat een goal 1-2
uhu heerlijke speler gelukkig heeft feyenoord um niet kunnen kopenkatamaran wrote:Feyenoord had even goud in handen met hem, maar toen was hij een huurling. Anders had Feyenoord daar een hoop geld mee kunnen vangen.djpatt wrote:gvd wat een goal 1-2
Leuke wedstrijd, heb een 10tje op dortmund gezet dus tot nu toe is et gunstig 
als je wilt weten wie erin de laatste minuut scoort dan moet je het team met de meeste duitsers nemenPommer wrote:Leuke wedstrijd, heb een 10tje op dortmund gezet dus tot nu toe is et gunstig