en mourinho word ge-ownd misshcien wel het mooiste van allemaalkatamaran wrote:Mooi mooi, Real stevent af op een 0-0. Barca loopt uit, Real grijpt weer naast het kampioenschap en wint geen prijs dit jaar. Primaprima, als het zo verloopt.
Active topics in Off-Topic
Moderators
WHU 2-0 Liverpool bij rust, Dortmund gister al gewonnen, als Ajax nou ook ff wint heb ik me toto gewonnen
Suarez is onzichtbaar trouwens
Suarez is onzichtbaar trouwens
UDINESE!
Sanchez & Di Natale, wat een koningen daar in de aanval. 0-7 overwinning bij Palermo, dan moet je van hele goede huizen komen, 4x Sanchez en 3x Di Natale. Woooooooot
Altijd al een goede club gevonden dat Udinese, met als leider Di Natale.
Ja ik zag het net ook, i was likekatamaran wrote:UDINESE!Sanchez & Di Natale, wat een koningen daar in de aanval. 0-7 overwinning bij Palermo, dan moet je van hele goede huizen komen, 4x Sanchez en 3x Di Natale. Woooooooot
Altijd al een goede club gevonden dat Udinese, met als leider Di Natale.
Wtf 0-7 bij Palermo
das idd netjes!
Man City was ook weer niet best, 1-1 tegen Fullham
Nu de finale vd League Cup kijken
Man City was ook weer niet best, 1-1 tegen Fullham
Nu de finale vd League Cup kijken
bij palermo win je al bijna nooit. maar dan met 7-0 winnen is een compliment waard
di natale clubman in hart en nieren en wat een baas
di natale clubman in hart en nieren en wat een baas
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Vanavond Lille - Olympique Lyon! 
Wat een kutgoal van Birmingham. Verdomme, waarom kan Arsenal nou niet eens een prijs winnen?

haha wat een goal
kvond het wel leuk voor ze
Jammer van die jonge doelman, vond hem nog zo lekker keepen tegen Barca. En inderdaad jammer dat Arsenal weer geen prijs pakt, het is het altijd net niet. 
Ook knappe goals trouwens van Sanchez 
geweldige actie van Suarez waar de goal uit kwam gister 
Milan - Napoli kijken, belangrijke wedstrijd, staat 1-0 nu voor Milan
Op sport1 zeiden ze net dat ie had gezegt dat het als voorzet bedoeld wasDaveytl wrote:Die goal van Kulibaly of zo![]()
![]()
ja dat zie je toch ook, check zn hoofd ???Pommer wrote:Op sport1 zeiden ze net dat ie had gezegt dat het als voorzet bedoeld wasDaveytl wrote:Die goal van Kulibaly of zo![]()
![]()
Lette ik niet echt op, en dan nog zou ik gewoon zeggen dat het expres was 
Neejoh, hij kijkt naar de goal.Pommer wrote:Op sport1 zeiden ze net dat ie had gezegt dat het als voorzet bedoeld wasDaveytl wrote:Die goal van Kulibaly of zo![]()
![]()
rene was ook lekker cynisch met zn commentaarParvuz wrote:Neejoh, hij kijkt naar de goal.Pommer wrote:Op sport1 zeiden ze net dat ie had gezegt dat het als voorzet bedoeld wasDaveytl wrote:Die goal van Kulibaly of zo![]()
![]()
Die goal van Messi ook. Zo mooi dat die keeper hem over de kop aait en dan naar het publiek zo'n beweging maakt van, "Tja". 
wat doet die "Prince" Boateng bij milan
die kan het niveau van Willen II nog niet aan (jaja ik weet dat ie net scoort
, maar verder...)