Nondeju die aanslag van Flamini.
egt niet normaal, die verdediger ook meteen op krukkenwootum wrote:Nondeju die aanslag van Flamini.
egt niet normaal, die verdediger ook meteen op krukkenwootum wrote:Nondeju die aanslag van Flamini.
Inderdaad, en Gatusso, wat een piraat. Beetje vechten met een staflid van Tottenham. :')wootum wrote:Nondeju die aanslag van Flamini.
Idd, wat een smerige vent die Gattuso. Eerst naar de keel grijpen, dan nog een kopstoot. Voor een jaar schorsen.katamaran wrote:Inderdaad, en Gatusso, wat een piraat. Beetje vechten met een staflid van Tottenham. :')wootum wrote:Nondeju die aanslag van Flamini.
Was zeker voor de Spurs, maar een winnaar verdiende de wedstrijd niet echt.
en nu heeft hij zn excuses aangebodenChukkels wrote:Echt een schande vor het voetbal die Gattuso! Spelletje paupers daar bij Milan.
Milan, Milan, Vaffanculo!
Pommer wrote:nu even de derby van Genoa kijken, als opwarmertje voor vanavond
Genoa is vooralsnog beterThe Indicator wrote:Pommer wrote:nu even de derby van Genoa kijken, als opwarmertje voor vanavond
Samp 4l
Die vent was altijd ''de'' aanvallende verdediger met OSM.Pommer wrote:lekkere goal van Rafinha
Nee jonge dat was Gareth Bale nadat je em getraind hadkatamaran wrote:Die vent was altijd ''de'' aanvallende verdediger met OSM.Pommer wrote:lekkere goal van Rafinha
Laatst had een maat van me een competitie aangemaakt waar we met een groep bekende in zitten, en ik lijk het, naar 1,5 jaar inactief te zijn, nog steeds niet verleerd te zijn. Ik win van iedereen met Manchester City.Pommer wrote:Nee jonge dat was Gareth Bale nadat je em getraind hadkatamaran wrote:Die vent was altijd ''de'' aanvallende verdediger met OSM.Pommer wrote:lekkere goal van Rafinha
Naja, je moet wel je tactiek afstemmen op je opstelling natuurlijk. Maar voor de rest is het gewoon spelers trainen en fit houden en niet laten vermoeien. En aan je team bouwen.Pommer wrote:volgens mij kun je hier niet echt goed in zijn of je moet er elke dag helemaal voor leven![]()
tis denk ik meer geluk, ik haalde meestal ook wel me doelstellingen of ver erboven (bijv. kampioen met Atl. Madrid & Leverkusen) maar dan veranderde ik echt nooit zoveel, alleen beetje trainen en kopen/verkopen etc.
en verlorenThe Indicator wrote:Jezus roma, 3-0 voor, nu 3-3
djpatt wrote:en verlorenThe Indicator wrote:Jezus roma, 3-0 voor, nu 3-3