Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 15:52 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
nielstil schreef:
De Gea naar Real Madrid, vooral benieuwd wie hem nu gaat vervangen bij Manchester
Alderweireld naar Tottenham. Wordt wel een erg Belgisch ploegje daar aangezien Vertonghen, Dembele en Chadli er ook al spelen

Bron van De Gea?
Voor zover ik weet is De Gea nog steeds bij United, omdat United Ramos er voor wil hebben.

95% zeker. nog niet getekend etc, maar vanuit de clubleiding zelf wordt het ook al gezegd. Nog wel niets van een bedrag ofzo gezien

Me nog even bezig gehoude met mijn team of the season van 2014-2015 ^^
http://www.futhead.com/15/squads/36279688/

Best lastig om aanvallende spelers te selecteren, heb een paar goeie weg moeten laten. Wou de bank ook niet volzette met aanvallende spelers :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 18:57 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
pecola-tje schreef:
nielstil schreef:
De Gea naar Real Madrid, vooral benieuwd wie hem nu gaat vervangen bij Manchester

Ehm, Valdés misschien? :P

Lloris en Cillessen worden genoemd.

Nou dan zou ik het wel weten.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 19:54 

Hardtraxx Elite

Sterling voor 61 + 7 miljoen naar City.

Statistieken:
2012-13: 24 matches, 2 goals & 2 assists
2013-14: 33 matches 9 goals & 5 assists
2014-15: 35 matches, 7 goals & 7 assists

2 miljoen per assist/doelpunt :')

Grap van het jaar ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 21:06 

Hahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 21:48 

Kraak... Piep...

Sterling is het zelfde verhaal als Bale (maar bale was beter)

Snel ventje en jong dus wordt gekocht. Enige winnaar hier is Liverpool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:29 

Hardtraxx Veteran

Idd. Maar mooi meegenomen voor Liverpool toch. :)

--
Iker weg dus bij Real, enorm zonde. Clubicoon, maar toch zo verguisd laatste jaren. Jammer ook dat Real al hun iconen wegstuurt.. Guti, Raul, Iker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:44 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:

Dat zeker, maar er zal wel weer middelmaat ingekocht worden. Illarimendi wordt veel genoemd, typische subtopspeler waarmee je niet vooruit komt.

Lenny schreef:
Iker weg dus bij Real, enorm zonde. Clubicoon, maar toch zo verguisd laatste jaren. Jammer ook dat Real al hun iconen wegstuurt.. Guti, Raul, Iker...

Dit seizoen gaan er helaas veel weg :(
Xavi -> Al-Sadd
Casillas -> FC Porto
Pirlo -> New York City FC
Lampard -> New York City FC
Gerrard -> Los Angeles Galaxy
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 15:27 

Kraak... Piep...

United is goed bezig.

Schneiderlin en Schweinsteiger binnen

Wellicht komt er een wederzijdse deal omdat United Cavani wil en PSG wil Di Maria. Maar daarnaast heeft United nog steeds oog voor Benteke.

En United heeft gezegd dat Real tot maandag heeft om met een normaal bod te komen en/of Ramos in de deal moet worden betrokken. Anders blijft De Gea.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 18:16 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Lenny schreef:

Dat zeker, maar er zal wel weer middelmaat ingekocht worden. Illarimendi wordt veel genoemd, typische subtopspeler waarmee je niet vooruit komt.

Lenny schreef:

Dit seizoen gaan er helaas veel weg :(
Xavi -> Al-Sadd
Casillas -> FC Porto
Pirlo -> New York City FC
Lampard -> New York City FC
Gerrard -> Los Angeles Galaxy

Klopt en alleen Casillas is bij Real echt op een respectloze manier eruit gewerkt, dat kun je imo niet zeggen van Xavi, Pirlo en Gerrard (weet niet hoe dat bij Lampard was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 18:47 

Hardtraxx Veteran

Lampard ook wel een beetje. Anders ging ie denk ik nooit van zijn leven naar City xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 18:52 

Hardtraxx Veteran

Het grootse onthaal van Tevez bij Boca Juniors, allemachtig, vuurwerk alles xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 22:43 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Het grootse onthaal van Tevez bij Boca Juniors, allemachtig, vuurwerk alles xd

Allemachtig, hebben ze daar ooit van HD gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 02:10 

Kraak... Piep...

Waarschijnlijk van TV geript, en het is niet dat ze in Argentinië zo stinkend rijk zijn.

De Gea blijft waarschijnlijk bij United, in ieder geval tot de winter. Real Madrid is niet bereid om 50 miljoen voor hem te betalen of om Ramos er bij te betrekken, waar het voor United snel ophoud. Ook door het verhaal van de disrespectvolle manier van het laten gaan van Casillas schijnt De Gea wat te hebben afgeschrikt.

En Raheem sterling is dus met 69 miljoen de duurste Engelse Transfer ooit, wat een grap als je het naast al die andere Engelse (oud)topspelers legt als Rooney en Beckham. Er zit trouwens bijna 30 miljoen verschil tussen hem en Andy Carrol, de nummer 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 10:11 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Waarschijnlijk van TV geript, en het is niet dat ze in Argentinië zo stinkend rijk zijn.

De Gea blijft waarschijnlijk bij United, in ieder geval tot de winter. Real Madrid is niet bereid om 50 miljoen voor hem te betalen of om Ramos er bij te betrekken, waar het voor United snel ophoud. Ook door het verhaal van de disrespectvolle manier van het laten gaan van Casillas schijnt De Gea wat te hebben afgeschrikt.

En Raheem sterling is dus met 69 miljoen de duurste Engelse Transfer ooit, wat een grap als je het naast al die andere Engelse (oud)topspelers legt als Rooney en Beckham. Er zit trouwens bijna 30 miljoen verschil tussen hem en Andy Carrol, de nummer 2.

Meer dan terecht :x

Nja Sterling is natuurlijk wel een groot talent he, dus dat je hem koopt kan ik nog wel begrijpen, maar toch niet voor fucking 69 miljoen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 10:44 

Hardtraxx Elite

Volgend jaar maar eens een paar Man. Utd wedstrijden kijken. Vorig jaar heb ik ze twee keer zien spelen en dat was niet veel soeps. Van Gaal is verplicht om aankomend jaar te presteren met deze buitengewoon goede selectie anders staat hij denk ik op straat.

Lens richting Sunderland, Clasie richting Southampton

Misschien iets minder interessant maar Reggina, Venezia en Varese zijn failliet verklaard. Jammer, want Reggina heeft een best grote fanbase, was vroeger actief in de Serie A en Pirlo heeft er gespeeld. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 16:23 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:
Volgend jaar maar eens een paar Man. Utd wedstrijden kijken. Vorig jaar heb ik ze twee keer zien spelen en dat was niet veel soeps. Van Gaal is verplicht om aankomend jaar te presteren met deze buitengewoon goede selectie anders staat hij denk ik op straat.

Lens richting Sunderland, Clasie richting Southampton

Misschien iets minder interessant maar Reggina, Venezia en Varese zijn failliet verklaard. Jammer, want Reggina heeft een best grote fanbase, was vroeger actief in de Serie A en Pirlo heeft er gespeeld. :P

Kan wel merken dat je meer moet kijken. Van Gaal heeft bijna het hele seizoen een team gehad wat uit vorm was en of geblesseerd was. Hij moest daarnaast de zooi van Moyes opruimen en zijn visie overbrengen.
Daarnaast was zijn verdediging waardeloos, had in principe maar een goede verdediger en dat was Rojos, een geblesseerde en uit vorm Falcao, Van Persie, Di Maria en Rooney. Talenten die niet hun waarde trekken als Januzaj en Shaw. Basisspelers die enorm uit vorm waren als Young, Valencia en Fellaini (schopte alleen maar wat in t rond). De enige goede spelers die goed werk leverden bij United waren Mata, Carrick en Herrera en Blind en de grootste held was De Gea.

Man United was meer dan blij met het behaalde resultaat met de gegeven omstandigheden, ze hadden verwacht dat ze net Europa League zouden halen na een paar maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 21:34 

Hardtraxxer

Zonde dat je niet alle wedstrijden hebt gekeken. Was elke week weer een genot om dat drama te zien spelen :lol:
Gunde LvG opzich wel een goede strijd om de titel maar niet meer dan dat, zolang de prijzen bij Chelsea blijven ben ik tevreden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 22:05 

Hardtraxx Veteran

Aron schreef:
Zonde dat je niet alle wedstrijden hebt gekeken. Was elke week weer een genot om dat drama te zien spelen :lol:
Gunde LvG opzich wel een goede strijd om de titel maar niet meer dan dat, zolang de prijzen bij Chelsea blijven ben ik tevreden!

Ik snap niet dat je fan kunt zijn van Chelsea. Anti-voetbal, irritante trainer en werden pas succesvol toen die Rus ze overkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 22:50 

Hardtraxx Elite

Artuuuuuuurooooooooo ga niet weg, alsjeblieft niet :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 14:47 

Hardtraxx Veteran

Mourinho is gewoon een koning. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 16:31 

Hardtraxxer

haha anti-voetbal. Hebben dit seizoen een paar wedstrijden op slot gegooid en die zijn op 1 hand te tellen. Verder hele seizoen goed en aanvallend voetbal laten zien. Ik snap dat de media graag wil dat chelsea de pus parkeert om hier over te huilen maar dat was helaas niet het geval.

Voetbal je zelf? Parkeer die bus maar eens. Je zult zien dat je overlopen word en flink op de kloten krijgt.
Iedereen klaagt er over, maar die tactiek is alles behalve makkelijk om uit te voeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 17:52 

Hardtraxx Veteran

Aron schreef:
haha anti-voetbal. Hebben dit seizoen een paar wedstrijden op slot gegooid en die zijn op 1 hand te tellen. Verder hele seizoen goed en aanvallend voetbal laten zien. Ik snap dat de media graag wil dat chelsea de pus parkeert om hier over te huilen maar dat was helaas niet het geval.

Voetbal je zelf? Parkeer die bus maar eens. Je zult zien dat je overlopen word en flink op de kloten krijgt.
Iedereen klaagt er over, maar die tactiek is alles behalve makkelijk om uit te voeren

Chelsea is idd flinke pus :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 22:29 

Kraak... Piep...

Het is zeker niet makkelijk, maar het is wel laf en lelijk als ze er goed op getraind zijn. Chelsea liet het inderdaad niet vaak in de competitie zien maar ik zweer dat ze bij bijna elke wedstrijd waar ze tegen een degelijke tegenstander moesten in de CL alles op slot hebben gegooid. Het blijft makkelijker om met veel man te verdedigen dan met een kleiner groepje een mooie/goede aanval te maken.

Mourinho is daar niet eens zo verantwoordelijk voor, het is gewoon wat Chelsea is. Bij Real deed Mourinho dat helemaal niet, omdat het niet bij het team past. Bij inter deed hij het weer wel. Komt omdat Chelsea en Inter (En Italiaans voetbal in het algemeen) zo gewoon zijn.

Ik hoop volgend jaar op een wedstrijd Juventus - Chelsea dat moet me toch een partij dooie pot worden, Counter/Reactievoetbal vs Parkeerdebus/Reactievoetbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 12:00 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Ik hoop volgend jaar op een wedstrijd Juventus - Chelsea dat moet me toch een partij dooie pot worden, Counter/Reactievoetbal vs Parkeerdebus/Reactievoetbal

Aggregate 5-2, meer doelpunten dan de gemiddelde CL match :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 13:07 

Kraak... Piep...

Dat is dan ook weer 3 jaar terug. Dan zullen beide teams vast wel iets anders hebben gespeeld. Heb het over nu.
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic