Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 21:35 

Hardtraxx Veteran

Hmm Arda van Atletico naar Barça :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 22:19 

Hardtraxx Veteran

Ooh, wat is Real toch een koopclub. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 22:27 

Kraak... Piep...

Waar moet Turan staan dan, en wie moet hij vervangen? :lol:
Denk maar niet dat hij er komt te staan i.t.v. Iniesta of Neymar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 22:34 

Hardtraxx Veteran

Vrij simpel hoor, Arda kan op de plek spelen van Iniesta, die geen 60+ wedstrijden meer in het seizoen aankan, nou dan heb je alleen Rafinha die op de plek van Iniesta kan spelen, die ik toch echt niet zo goed acht (en ook niet in potentie als Iniesta), dan is Arda een prima aankoop die dat wel kan invullen. Plus wie zou Barça dan kunnen halen? Pastore? Betaal je een heel stuk meer voor en daar heb ik het ook nog steeds niet zo op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 22:46 

Kraak... Piep...

Veratti, Pogba, Fernandinho, Nasri. Zitten allemaal op het zelfde niveau of zijn beter en spelen middenveld/links.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 22:51 

Hardtraxx Veteran

Fernandinho vind ik niks, Nasri kan denk ik het niveau ook niet aan, dan kom je idd vooral op Pogba, maar daar betaal je je ook scheel aan, Veratti vind ik meer een type Vidal en zo iemand heeft Barça niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 23:05 

Bierkoning

Nasri :lol: En fernandinho überhaupt vergelijken met arda... zijn toch totaal verschillende spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Nja Nasri kan ik nog wel inkomen :P Maar die is zeker niet beter dan Arda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 23:11 

Hardtraxx Veteran

Niks mogen kopen, maar wel mogen vastleggen. Wat een corrupte bende. Bah. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 00:00 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Nasri :lol: En fernandinho überhaupt vergelijken met arda... zijn toch totaal verschillende spelers.

Niks mis met Nasri, krijgt niet veel speeltijd en verdient ook echt een andere club want hij kan behoorlijk wat.
Fernandinho is inderdaad niet echt het soort speler voor Barca als ik het zo bekijk inderdaad. Voor de plek Iniesta heb je gewoon iemand met scorend vermogen nodig die goed kan passen en dribbelen. Turan kan alleen op het gebied van passen daar een beetje bij, een sterke dribbelaar is het niet en snel is hij ook niet echt.

Maar Turan speelt en op links en op rechts, dus hij kan ook op de plek van Rakitic komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 00:10 

Bierkoning

Heb Nasri altijd zwaar overschat gevonden. Tuurlijk hij kan wel wat met een bal, maar hij heeft een instelling en houding van lik m'n kut. Daarnaast is ie ook om de havenklap geblesseerd of ziek, zwak en misselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 01:32 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Heb Nasri altijd zwaar overschat gevonden. Tuurlijk hij kan wel wat met een bal, maar hij heeft een instelling en houding van lik m'n kut. Daarnaast is ie ook om de havenklap geblesseerd of ziek, zwak en misselijk.

Je weet dat die houding specifiek kwam omdat hij zonder rede buitengesloten werd van het Franse elftal? Want toen hij daar weer bovenop kwam speelde hij magistraal bij city, tot op het punt dat de bondscoach kritiek kreeg dat ze Nasri niet meenamen? Dat geblesseerd kan je ook vrij weinig aan doen, je gaat niet expres jezelf verwonden denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 18:31 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Niks mogen kopen, maar wel mogen vastleggen. Wat een corrupte bende. Bah. :sick:

Zoals ik al eerder hier zei is het dus geen transferverbod, maar een inschrijfverbod. Kopen mag dus gewoon, spelen mag pas vanaf 1 januari 2016.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 18:47 

Hardtraxx Veteran

Alsnog de grootste onzin. Club staat ook al honderden miljoenen schuld en mag gewoon aankopen doen. Enige land dat zich volgens mij aan Financial Fair Play houdt is Nederland...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 18:57 

Hardtraxx Veteran

Schulden zijn op zich helemaal het probleem niet he. Het gaat erom als je een negatief eigen vermogen hebt, zolang je geen negatief eigen vermogen hebt kun je gewoon schulden hebben.

Simpel voorbeeld is als je gewoon op je spaarrekening, betaalrekening en zeg een depositorekening, waar allemaal 1000 euro op staat, is je eigen vermogen +3000 euro, maar ik kan wel bij jou 100 euro in de schulden staan.
Er mag dus niet meer uitgegeven worden als dat je eigen vermogen is. Al begrijp ik wel wat je bedoelt hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:30 

Kraak... Piep...

Lenny schreef:
Alsnog de grootste onzin. Club staat ook al honderden miljoenen schuld en mag gewoon aankopen doen. Enige land dat zich volgens mij aan Financial Fair Play houdt is Nederland...

Duitsland ook. Bayern maakt wel grote aankopen, maar Bayern is van zichzelf (niet via een sjeik o.i.d.) stinkend rijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:56 

Hardtraxx Veteran

In Duitsland heeft volgens mij zelfs geen enkele club financiële problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 22:09 

Kraak... Piep...

Unknown schreef:
In Duitsland heeft volgens mij zelfs geen enkele club financiële problemen.

Engeland ook niet echt, maar dat komt door dat geld van de TV Rechten die recent werden verdeeld. Zijn wel een paar clubs die het wat minder hebben. In Duitsland staan HSV en Stuttgart niet financieel geweldig er voor. En in engeland hebben Sunderland en Aston Villa daar last van. Maar vergeleken met de rest is het ver van problematisch. In NL zou je daar gewoon veilig in groep 2 voor zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 12:09 

Hardtraxx Elite

Milan heeft de strijd van een investeringsmaatschappij gewonnen over de grond voor het nieuwe stadion.

Stadio Friuli (Udinese) (42k > 25k)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 11:43 

Hardtraxx Veteran

Top 5 financieel gezonde clubs van Europa:

1. Ajax
2. Arsenal
3. Bayern München
4. Manchester City
5. AS Saint-Etienne

Bron

Jammer genoeg is dit niet terug te zien in de resultaten van Ajax en Arsenal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 13:04 

Hardtraxx Elite

- Ogbonna voor 12/13 miljoen naar West Ham
- Darmian voor 18 miljoen naar United
- Casillas voor ...? miljoen naar FC Porto
- Rami voor 3-5 miljoen naar Sevilla
- Trapp voor 10 miljoen naar PSG
- Aldeirwereld voor 16 miljoen naar Tottenham Hotspur
- Bryan Ruiz voor ...? miljoen naar Sporting Lissabon
- Vietto voor 20 miljoen naar Atletico Madrid

#randomtransfers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 13:05 

Hardtraxx Veteran

De Gea naar Real Madrid, vooral benieuwd wie hem nu gaat vervangen bij Manchester
Alderweireld naar Tottenham. Wordt wel een erg Belgisch ploegje daar aangezien Vertonghen, Dembele en Chadli er ook al spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:25 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
De Gea naar Real Madrid, vooral benieuwd wie hem nu gaat vervangen bij Manchester

Ehm, Valdés misschien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:37 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
nielstil schreef:

Ehm, Valdés misschien? :P

Lloris en Cillessen worden genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 15:13 

Kraak... Piep...

nielstil schreef:
Alderweireld naar Tottenham. Wordt wel een erg Belgisch ploegje daar aangezien Vertonghen, Dembele en Chadli er ook al spelen

Bron van De Gea?
Voor zover ik weet is De Gea nog steeds bij United, omdat United Ramos er voor wil hebben.
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic