Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Juventus afgelopen seizoen toch een wereld van verschil met Chelsea eerlijk gezegd. Niet zo veel als onder Conte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Verschil is dat Juve gewoon speelt totdat ze voor staan, dan gaat opeens alles naar achteren. Dit is echter ook alleen tegen de betere teams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar dat kan ik nog wel begrijpen, Chelsea speelt vanaf het hele begin al om geen tegengoal te krijgen. Juventus speelt tenminste nog om te winnen, totdat die kans erin zit met een 1-0 voorsprong. Heb ik altijd nog liever dan het "parkeer de bus" om alles tegen te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maarja, liever een 'parkeer de bus' voor 5 keer en prijzen dan seizoenen lang naar Arsenal moeten kijken bijvoorbeeld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aron schreef:
Maarja, liever een 'parkeer de bus' voor 5 keer en prijzen dan seizoenen lang naar Arsenal moeten kijken bijvoorbeeld :lol:


Ik heb niet zo heel veel met buitenlands voetbal, maar een wedstrijdje Arsenal kijken is geen straf hoor!
Dat ze geen prijzen pakken boeit me niet zo veel, maar het is wel leuk om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aron schreef:
Maarja, liever een 'parkeer de bus' voor 5 keer en prijzen dan seizoenen lang naar Arsenal moeten kijken bijvoorbeeld :lol:


Afgelopen seizoen speelde Arsenal anders wel gigantisch aantrekkelijk. Als je niet kijkt, praat dan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Aron schreef:
Maarja, liever een 'parkeer de bus' voor 5 keer en prijzen dan seizoenen lang naar Arsenal moeten kijken bijvoorbeeld :lol:


Ik heb niet zo heel veel met buitenlands voetbal, maar een wedstrijdje Arsenal kijken is geen straf hoor!
Dat ze geen prijzen pakken boeit me niet zo veel, maar het is wel leuk om naar te kijken.


Ik kijk graag naar Barcelona, die hebben met aantrekkelijk spel heel wat meer prijzen gewonnen dan dat lelijke Chelsea met "parkeer de bus" voetbal in de afgelopen 10 jaar :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Aron schreef:
Maarja, liever een 'parkeer de bus' voor 5 keer en prijzen dan seizoenen lang naar Arsenal moeten kijken bijvoorbeeld :lol:


Afgelopen seizoen speelde Arsenal anders wel gigantisch aantrekkelijk. Als je niet kijkt, praat dan niet.

Ik kijk, dus ik praat. Ik doelde dus meer op dat het heerlijk is om te zien maar er gewoon geen belangrijke prijzen mee worden gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 14:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach ja, United heeft als nog meer dan vier keer zo veel titels en prijzen als Chelsea en die spelen wel mooi voetbal (Min de jaren van Moyes en Van Gaal)
En Arsenal heeft alsnog meer titels en prijzen als Chelsea. Zelfs Aston Villa heeft er meer.

Chelsea is pas goed gaan spelen sinds die geldschieter er bij kwam. Arsenal is over de jaren al goed geweest. Het zelfde geldt voor Man U en Liverpool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aron schreef:
FRArnold schreef:
Aron schreef:
Maarja, liever een 'parkeer de bus' voor 5 keer en prijzen dan seizoenen lang naar Arsenal moeten kijken bijvoorbeeld :lol:


Afgelopen seizoen speelde Arsenal anders wel gigantisch aantrekkelijk. Als je niet kijkt, praat dan niet.

Ik kijk, dus ik praat. Ik doelde dus meer op dat het heerlijk is om te zien maar er gewoon geen belangrijke prijzen mee worden gepakt.


Nouja, ik ben voor Feyenoord dus dat zegt genoeg dat ik veel voetbal kijk zonder prijzen. Blijft voor mij geen reden om clubs niet te bekijken.

Chelsea speelde de eerste seizoenshelft heel sterk. Kan me de wedstrijd tegen Swansea nog herinneren met aanvallend voetbal en zeer mooie goals. Op het moment dat het belangrijk werd in het seizoen wist Mourinho het parkeren in te zetten en dat is hem in de competitie prima gelukt. In de CL heeft die echter gefaald. Als die gewoon was blijven voetballen tegen PSG was er niks aan de hand geweest.

Komend seizoen zal ik vooral kijken naar City, Arsenal en vooral Southampton. Ben heel benieuwd hoe Clasie, Pelle en Tadic het weer gaan doen. Bij City hoop ik dat Aguero blijft en de samenwerking met Sterling lijkt mij een zeer aantrekkelijke. Arsenal kan ik alleen al kijken vanwege Sanchez, geweldige voetballer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 16:50 
 
Hardtraxx Elite

Handanovic
Montoya - Miranda - Murillo - Juan Jesus
Hernanes/Brozovic - Kondogbia - kovacic
Jovetic - Icardi

Zeker mooi teampje.voor Nerazz zijn cluppp
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zelf voor Twente dus ik mag eigenlijk niks zeggen na afgelopen seizoen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe Spaans voetbal is weer begonnen hoor. Spaanse supercup Athletic Bilbao - Barça, 1-0 voor Athletic door een goal vanaf 50 meter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 00:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb ook gekeken ja, wat prachtig toch die club :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut een fantastische club vanwege hun (best wel) nationalistische filosofie wat het des te knapper maakt om op zo'n niveau te acteren, je moet dus alles zelf opleiden en dat is echt bijzonder knap.
Vooral ook een meer dan terechte 4-0 overwinning, zeer effectief en met het eigen publiek erachter is Athletic een hele stugge tegenstander en al helemaal tegen Barça.
Barça daarentegen echt niet zichzelf, verdediging was echt een drama net als tegen Sevilla in de tweede helft. Messi was nergens te bekennen wat logisch is met vrij weinig training en wedstrijdritme. Suarez ook matig en had zelfs wel een rode kaart verdiend imo, was een duidelijke elleboog bij de cornervlag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

www.youtube.com/watch?&v=xA3nf4GOW5o
toch een mooi doelpunt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 15:07 
 
Hardtraxx Elite

Kovacic voor 30-35 miljoen naar Real Madrid?
Isco mag dus vertrekken?
Juventus doet bod / wilt bod van 30 miljoen euro op Isco?

Vragen, vragen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Isco weg doen. Hoe dom kun je zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 16:07 
 
Hardtraxx Elite

Eurosport heeft de aankomende 4 jaar de rechten voor Ligue 1 en Serie A.

22/8 Lazio - Bologna 20:15 (Eurosport 2)
23/8 Juventus - Udinese 18:00 (Eurosport)
23/8 Montepellier - PSG highlights 20:00 (Eurosport)
23/8 Fiorentina - Ac Milan 20:30 (Eurosport)
Weekend nachten = MLS

Iedere maandagavond om 18:00 Ligue 1 samenvattingen en om 19:00 Serie A samenvattingen.

Vanavond al PSG - Ajaccio (20:50)

Gratis voetbal dus :)
Wel weinig wedstrijden, maar de mindere Serie A wedstrijden keek ik toch al op Engelse streams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Isco mag dus vertrekken?
Juventus doet bod / wilt bod van 30 miljoen euro op Isco?

Hoop het niet :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 19:33 
 
Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
Isco weg doen. Hoe dom kun je zijn :lol:

Idd. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Daveytl schreef:
Isco weg doen. Hoe dom kun je zijn :lol:

Idd. :x


Grove fout zou dat zijn ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 11:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind die Kovacic wel een groot talent, maar Isco is toch wel even een stukje beter. Ik denk dat Kovacic op termijn wel een hele goeie speler kan worden, misschien slim om hem eerst nog te verhuren aan een club als Villareal of Sevilla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kovacic is ook een heel ander type speler dan Isco, maar ik heb ook nergens gezien dat Isco nu weg mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Isco gaat denk ik ook niet weg. Is het lievelingetje van Perez. Gok eerder dat het einde verhaal is voor Illaramendi/Casemiro en Lucas Silva (huurbasis).
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic