Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 11:01 

Hardtraxx Addict

Unknown schreef:
HSV heeft het opnieuw maar net gered, als enige Bundesliga club nog nooit gedegradeerd, dat is toch wel bijzonder, zelfs Bayern is dus wel eens gedegradeerd xd

Hierdoor komt het dat Bayern niet alle seizoenen in de bundesliga heeft gespeeld:

In 1963 werd de Bundesliga opgericht. Bayern eindigde derde in het voorgaande seizoen van de Oberliga, maar omdat stadsrivaal TSV 1860 München kampioen geworden was en de bond geen twee clubs uit dezelfde stad in de Bundesliga wilde hebben moest Bayern starten in de Regionalliga, toen nog de tweede klasse. Pas na twee seizoenen promoveerde de club naar de Bundesliga, waar Bayern nooit meer zou weg gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 13:27 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
HSV heeft het opnieuw maar net gered, als enige Bundesliga club nog nooit gedegradeerd, dat is toch wel bijzonder, zelfs Bayern is dus wel eens gedegradeerd xd

Een Duits doelpuntje in de 91e minuut, classic
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:06 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Unknown schreef:

Hierdoor komt het dat Bayern niet alle seizoenen in de bundesliga heeft gespeeld:

In 1963 werd de Bundesliga opgericht. Bayern eindigde derde in het voorgaande seizoen van de Oberliga, maar omdat stadsrivaal TSV 1860 München kampioen geworden was en de bond geen twee clubs uit dezelfde stad in de Bundesliga wilde hebben moest Bayern starten in de Regionalliga, toen nog de tweede klasse. Pas na twee seizoenen promoveerde de club naar de Bundesliga, waar Bayern nooit meer zou weg gaan.

Ja ok, ze zijn dan niet gedegradeerd, maar hebben dus niet altijd op het hoogste niveau gespeeld, dat heeft HSV dan wel, misschien had ik het niet helemaal goed verwoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:50 

Hardtraxx Addict

Unknown schreef:
Martin schreef:
Unknown schreef:

Ja ok, ze zijn dan niet gedegradeerd, maar hebben dus niet altijd op het hoogste niveau gespeeld, dat heeft HSV dan wel, misschien had ik het niet helemaal goed verwoord :P

Waarschijnlijk niet :P
Maar ik wist het eerst ook niet dus was wel even benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 20:07 

Kraak... Piep...

Blatter treedt af als voorzitter FIFA

Citaat:
FIFA-voorzitter Sepp Blatter heeft dinsdag zijn aftreden bekendgemaakt. Dat gebeurde op een ingelaste persconferentie in Zürich. De Zwitser voelt onvoldoende steun, maar blijft nog wel aan tot er een opvolger is aangewezen.

Blatter werd vrijdag nog herkozen voor een vijfde termijn als voorzitter van de wereldvoetbalbond. Enkele dagen daarvoor werden meerdere functionarissen van de FIFA opgepakt vanwege verdenkingen van corruptie.

Het onderzoek naar corruptie binnen de FIFA wordt geleid door de Amerikaanse federale politie FBI.

Op korte termijn wordt gestemd voor een nieuwe voorzitter. Dat zal gebeuren op een buitengewoon congres dat zal plaatsvinden tussen december 2015 en maart 2016. Wanneer zijn opvolger is aangewezen, treedt Blatter definitief af.

"Ik heb heel goed nagedacht over mijn voorzitterschap en de afgelopen veertig jaar waarin mijn leven onlosmakelijk verbonden is geweest met de FIFA en de geweldige voetbalsport. Ik koester FIFA meer dan wat dan ook en ik wil alleen maar doen wat het beste is voor de FIFA en het voetbal", begon Blatter zijn speech.

"Ik voelde me geroepen om me opnieuw verkiesbaar te stellen, omdat ik dacht dat dat het beste was voor de organisatie. Die verkiezingen zijn achter de rug, maar de uitdagingen voor de FIFA nog niet. FIFA is gebaat bij grondige veranderingen."

Hoewel Blatter een mandaat kreeg van de stemgerechtigde leden van de wereldvoetbalbond, heeft hij niet het gevoel dat hij op het volledige vertrouwen van de voetbalwereld kan rekenen. "Daarom heb ik besloten om mijn functie neer te leggen op een buitengewoon congres. Tot die verkiezingen zal ik mijn taken als voorzitter blijven uitoefenen."

De 79-jarige Zwitser is al sinds 1998 actief als voorzitter van de wereldvoetbalbond. Met name de laatste jaren ligt Blatter zwaar onder vuur vanwege geruchten over omkoping en corruptie.
Ondanks de hectische aanloop naar de verkiezingen werd de omstreden Zwitser herkozen. Met 133 stemmen troefde hij zijn enige overgebleven opponent prins Ali bin Al-Hussein van Jordanië af, die op slechts 73 stemmen kon rekenen.

Secretaris-generaal Jérôme Valcke, de rechterhand van Blatter, werd dinsdag door The New York Times als verdachte naar voren geschoven.

Volgens de Amerikaanse krant heeft de Fransman voor 10 miljoen dollar (meer dan 9 miljoen euro) aan smeergeld uitbetaald. In een eerste reactie van de FIFA werd Valcke vrijgepleit van elke betrokkenheid bij verdachte transacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 20:09 

Hardtraxx Veteran

Daar is al een apart topic voor #slowpoke :P

actueel/blatter-treedt-af-als-voorzitter-fifa-t50634.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:23 

Hardtraxx Elite

Khedira heeft net getekend bij Juventus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

En Daniel Alves en Luis Enrique bij Barça, beide lijken me op dit moment (vooral Alves - niks beters) uitstekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 18:23 

Hardtraxx Elite

Officiële transfers:
- Ely [Avellino] naar AC Milan (transfervrij)
- Ings [Burnley] naar Liverpool (transfervrij)
- Milner [Manchester City] naar Liverpool (transfervrij)
- Khedira [Real Madrid] naar Juventus (transfervrij)
- Patric [Barcelona] naar Lazio (transfervrij)
- Ben Arfa [Geen club] naar Nice (transfervrij)
- Boruc [Southampton] naar Bournemouth (transfervrij)
- Pedro Obiang [Sampdoria] naar West Ham ( 7 miljoen)
- Gervinho [AS Roma] naar Al-Jazira (14 miljoen)
- Aleix Vidal [Sevilla] naar Barcelona ( 17 miljoen)
- Dybala [Palermo] naar Juventus (32 miljoen)

Overig:
- Andre Ayew heeft nu een medische keuring bij Swansea City en wordt mogelijk transfervrij overgenomen van Marseille.
- Dani Alves heeft zijn contract verlengd bij Barcelona, ondanks alle geruchten
- Luis Enrique heeft zijn conract verlengd bij Barcelona
- Handanovic heeft zijn contract verlengd bij Inter, ondanks alle geruchten.
- Montella ontslagen bij Fiorentina
- West Ham heeft Bilic als coach aangesteld
- Real Madrid heeft Benitez als coach aangesteld

Niet alles, maar de belangrijkste berichten wel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 18:56 

Hardtraxx Elite

West Ham stuurde een 'welkomstweet' met een afbeelding van Ogbonna i.p.v. Pedro Obiang :lol:

Afbeelding

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:32 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
- Real Madrid heeft Benitez als coach aangesteld

Ennn daar gaat het volgende seizoen zonder prijzen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 21:01 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
- Aleix Vidal [Sevilla] naar Barcelona ( 17 miljoen)

Een transferverbod, maar toch kunnen kopen. Lekker bezig weer UEFA. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 21:03 

Hardtraxx Veteran

Nou ja, ik las dat dus laatst, ze mogen wel kopen, maar nog niet spelen, totdat dit opgeheven wordt. Het is dus meer een speelverbod als koopverbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 22:03 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Nou ja, ik las dat dus laatst, ze mogen wel kopen, maar nog niet spelen, totdat dit opgeheven wordt. Het is dus meer een speelverbod als koopverbod.

Ja gewoon weer een typische straf. Vorig jaar hadden ze hem ook al, maar toen werd hij opgeheven zodat ze nog even een aantal spelers voor meer dan 100 miljoen konden kopen. En nu is het weer allemaal halve bak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:16 

Hardtraxx Veteran

Vanavond maar eens Brazilië - Spanje (vriendschappelijk) en Argentinië - Paraguay (Copa America) kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 13:51 

Hardtraxx Elite

Benitez managing Real Madrid:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:04 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Vanavond maar eens Brazilië - Spanje (vriendschappelijk) en Argentinië - Paraguay (Copa America) kijken :D

Brazilië - Spanje ging om de vrouwen >.<

Vannacht echt een heerlijke partij op het programma om half 2. Argentinië - Uruguay :D Lekker slapen rond 9 uur en de wekker rond die tijd maar eens zetten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:36 

Hardtraxx Veteran

Falcao naar Chelsea (op leenbasis). Wat heeft die vent de laatste jaren nog gedaan? Hij heeft 2 topseizoenen gehad en daarna enkel bergaf gegaan

Deze week ook volledig Brazilie - Peru gezien. Wat geniet ik van Neymar veel meer als hij in die vrije rol speelt zoals bij Brazilie dan wanneer hij bij Barcelona op het veld staat. Denk wel dat Brazilië zonder Neymar en Willian als een pudding in elkaar zakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:38 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Falcao naar Chelsea (op leenbasis). Wat heeft die vent de laatste jaren nog gedaan? Hij heeft 2 topseizoenen gehad en daarna enkel bergaf gegaan

Deze week ook volledig Brazilie - Peru gezien. Wat geniet ik van Neymar veel meer als hij in die vrije rol speelt zoals bij Brazilie dan wanneer hij bij Barcelona op het veld staat. Denk wel dat Brazilië zonder Neymar en Willian als een pudding in elkaar zakt

Ja, zijn wel de besten aan Brazilië kant idd.

Nou ik zit nu ff Chili - Mexico te kijken en in de pauze was de samenvatting van Ecuador - Bolivia en dat was geweldig haha. Ook Chili - Mexico is een voetbalfeest hoor, heerlijke wedstrijd. Ken de uitslag niet, dus zeg verder maar niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Zou niet weten waar dit te posten, dus dan maar hier.

Wat een achterlijk gebeuren dat Fifa-ranking systeem: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248183

Zo zijn er relatief grote gevolgen m.b.t het WK doordat je een oefenpotje verliest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 01:20 

Hardtraxx Veteran

Madrid vs Liverpool legends

Die 2 penalty's van Carlos :yay: Zo moeten ze die godverdomme trappen ipv dat sloom aanlopen en gek doen tegewoordig

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qAHBqp8kMtg[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 01:24 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Madrid vs Liverpool legends

Die 2 penalty's van Carlos :yay: Zo moeten ze die godverdomme trappen ipv dat sloom aanlopen en gek doen tegewoordig

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:18 

Hardtraxx Veteran

http://www.sport.be/nl/voetbal/article. ... _ID=732095

Bacca en Neymar beide het veld af. Wel gek dat Neymar steeds voor het minste tikje op de grond valt maar nu wel overeind weet te blijven :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 20:33 

Hardtraxx Elite

:( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 20:48 

Hardtraxx Elite

Wat (grote) Serie A transfers:

Inter:
- Kondogbia
- Miranda
- Murillo
- Montoya

Milan: