Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 20:58 

Hardtraxx Veteran

Bordeaux - L'OM maar eens even kijken, al het 2e weekend op rij een mooi Frans duel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 21:17 

Kraak... Piep...

Trainer Klopp vertrekt na zeven jaar bij Borussia Dortmund

Citaat:
Jürgen Klopp vertrekt aan het eind van dit seizoen bij Borussia Dortmund. De 47-jarige coach mag zijn tot 2018 lopende verbintenis op eigen verzoek ontbinden.

Borussia Dortmund heeft het nieuws woensdagmiddag bevestigd op een persconferentie, nadat het eerder op de dag al uitlekte via Bild.

"We hebben de laatste weken op initiatief van Jürgen enkele gesprekken gevoerd en zijn samen tot de conclusie gekomen dat we na zeven succesvolle jaren aan het eind van het seizoen uit elkaar gaan", zei een zichtbaar aangeslagen algemeen directeur Hans-Joachim Watzke. "U kunt er zeker van zijn dat dit ons allemaal veel doet."

"Wij zullen Jürgen voor eeuwig dankbaar zijn en onze vriendschap zal blijven bestaan", zei de bestuurder, die de trainer daarna omhelsde.

"Ik heb altijd gezegd dat ik het zou melden als ik het gevoel had dat ik niet langer de ideale coach zou zijn voor deze geweldige club", stelde Klopp. "Als mens had ik graag gezien dat zoiets moois als dit niet tot een einde zou komen."

Hij sprak tegen dat hij 'moe' was, zoals Bild suggereerde. "Ik heb geen sabbatical gepland. Ik heb nog helemaal niks gepland en ook nog geen contact gehad met andere clubs. Ik heb al wel drie seizoenkaarten van Borussia Dortmund besteld."

"Ik heb nog een laatste droom, en dat is nog een keer gehuldigd worden op de Borsigplatz", doelde Klopp op een mogelijke bekerwinst. 'BVB' staat in de halve finale van de DFB Pokal, waarin Bayern München op 28 april de tegenstander is.

Klopp veroverde de afgelopen zeven jaar twee landstitels met Borussia Dortmund, maar de verliezend Champions League-finalist van 2013 is bezig aan een teleurstellend seizoen. Op dit moment staat de ploeg tiende in de Bundesliga.
Opvolger

Thomas Tuchel zou een belangrijke kandidaat zijn om Klopp op te volgen. De 41-jarige trainer maakte tussen 2009 en 2014 indruk als coach van FSV Mainz, de club waar Klopp in 2001 ook zijn loopbaan als oefenmeester begon.

Watzke reageerde niet op namen van mogelijke opvolgers. "We gaan ons rustig beraden. Zekerheid gaat voor snelheid'', wilde hij wel kwijt.

De directeur sprak eerder deze maand nog de verwachting uit dat Klopp ook volgend seizoen aan het roer zou staan in Dortmund.

Jammer dit, vond het altijd een hele iconische coach. En daarnaast geweldig om te zien op het veld, leeft enorm mee met zijn ploeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 22:31 

Hardtraxx Veteran

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:33 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 20:33 

Hardtraxx Veteran

Barça geeft een show weg :D

6-0 gebleven helaas, had nog wel graag gezien dat Barça voor de dubbele cijfers ging, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze de krachten in de tweede helft gewoon aan het sparen waren voor de belangrijke wedstrijden die nog gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 23:00 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Niet echt realistisch, met dat volle stadion
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:19 

Hardtraxx Veteran

http://video.sport1.nl/partner/player/vi/21430

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:

6-0 gebleven helaas, had nog wel graag gezien dat Barça voor de dubbele cijfers ging, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze de krachten in de tweede helft gewoon aan het sparen waren voor de belangrijke wedstrijden die nog gaan komen.

Unknown schreef:
In vorm? Ja tegen dit soort tegenstanders kan ik ook wel heel makkelijk 4 keer scoren :lol: Laat het ook maar eens zien in de wedstrijden waar het echt om gaat ipv dit soort tegenstanders die er echt geen fuck van kunnen :x

achja wat stelt 6 doelpunten tegen dit soort tegenstand nu voor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:30 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Unknown schreef:

Unknown schreef:
In vorm? Ja tegen dit soort tegenstanders kan ik ook wel heel makkelijk 4 keer scoren :lol: Laat het ook maar eens zien in de wedstrijden waar het echt om gaat ipv dit soort tegenstanders die er echt geen fuck van kunnen :x

achja wat stelt 6 doelpunten tegen dit soort tegenstand nu voor -.-

Hahaha scherp xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 20:59 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:30 

Hardtraxx Elite

Dybala naar Juventus :yay:
28m + 8m mogelijke bonussen + Goldaniga & Magnusson!
De laatste twee spelers hebben we toch niks aan en Marotta kennende zullen die bonussen vrijwel onhaalbaar zijn haha.

Berardi weer een hat-trick tegen Milan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 21:09 

Hardtraxx Veteran

Barça kampioen door een goede goal van Messi, terechte kampioen over het gehele seizoen genomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:10 

Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Barça kampioen door een goede goal van Messi, terechte kampioen over het gehele seizoen genomen :D

Congratz :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 12:02 

Hardtraxx Veteran

Gisteren heeft 1 van de grootste voetballers van de afgelopen 20 jaar zijn afscheid gehad bij Barcelona. Xavi Hernandez.

Zo zonde dat hij nog even zijn zakken gaat vullen in de woestijn, kon nog aardig goed mee in de wedstrijden die hij nog speelde dit seizoen. Eeuwig zonde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:31 

Hardtraxx Veteran

Benitez waarschijnlijk de opvolger van Ancelotti bij Real Madrid :lol: hoe blijft die man toch aan zulke baantjes komen, meest overschatte trainer van heel Europa. Na zijn tijd bij Valencia en beginperiode bij Liverpool nergens meer aan de verwachtingen voldaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 13:20 

Hardtraxx Veteran

Barça heeft prijs 2/3 inmiddels ook binnen in een geweldige wedstrijd, van beide kanten. Er is alleen 1 man die dit op zo'n manier kan :D Nu zullen er vast wel weer mensen komen zeggen dat het slecht verdedigd is, maar deze man kun je simpelweg gewoon nauwelijks verdedigen. Zijn voetenwerk is zo ongelooflijk goed, waardoor hij ook echt alles op een zekere onverklaarbare manier kan ontwijken. Je ziet ze allemaal iets proberen te doen. Die 1 na laatste man probeert hem nog een enorme schop uit te delen, maar zelfs dat lukte niet.

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 22:59 

Hardtraxx Elite

Hellas - Juventus (2-2)
Atalanta - Milan (1-3)
Cagliari - Udinese (4-3)
Roma - Palermo (1-2)
Fiorentina - Chievo (3-0)
Inter - Empoli (4-3)
Napoli - Lazio (2-4)
Sampdoria - Parma (2-2)
Sassuolo - Genoa (3-1)
Torino - Cesena (5-0)

Gemiddeld 4.7 doelpunten in de laatste speelronde van de Serie A :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 23:31 

Hardtraxx Veteran

Messi :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:03 

Hardtraxx Elite

Spelers met meer dan 10 doelpunten & assists in de competitie.
Dus exclusief beker en Europese wedstrijden.

La Liga:
Cristiano Ronaldo (48 doelpunten & 16 assists) [Real Madrid]
Lionel Messi (43 doelpunten & 18 assists) [Barcelona]
Luis Suarez (16 doelpunten & 14 assists) [Barcelona]
Karim Benzema (15 doelpunten & 10 assists) [Real Madrid]
James Rodriguez (13 doelpunten & 13 assists) [Real Madrid]
Nolito (13 doelpunten & 13 assists) [Celta Vigo]

Serie A:
Domenico Berardi (15 doelpunten & 10 assists) [Sassuolo]
Paulo Dybala (13 doelpunten & 10 assists) [Palermo]
Franco Vazquez (10 doelpunten & assists) [Palermo]

Bundesliga:
Thomas Muller (13 doelpunten & 10 assists) [Bayern Munchen]
Kevind De Bruyne (10 doelpunten & 20 assists) [Wolfsburg]

Premier League:
N.v.t.

Ligue 1:
N.v.t.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:40 

Kraak... Piep...

Transfergeruchten

Morgan Schneiderlin van Southampton naar Manchester United
Diego Costa wellicht van Chelsea terug naar Atletico (Het bevalt hem niet in London)
Toby Alderweireld naar Chelsea via Atletico Madrid, Atletico zou daar Filipe Luis voor terugkrijgen.
Sami Khedeira van Real Madrid naar Juventus
Arturo Vidal van Juventus naar Arsenal
Monreal van Arsenal naar Atletic Bilbao
Chelsea wil Cuadrado verkopen in Italie (Inter, Roma of Napoli) en voor dat geld Falcao halen
Brian Ruiz van Fullham naar Sporting Lissabon
PSG Eigenaar wil alles op alles leggen en een serieuze poging doen om Messi of Ronaldo binnen te halen (geen grap)
Benteke van Aston Villa naar Liverpool
Franco Di Santo (Was een tijdje topscorer in de Bundesliga) naar Borussia Dortmund (Ajax wou hem ook hebben)
Benitez wil Raheem Sterling voor Madrid binnenhalen nadat Bayern heeft afgehaakt na een gesprek met zijn zakenwaarnemer (Wat een idioot blijkt te zijn)
Dayot Upamecano naar Manchester United (Frans verdedigend talent, 16 jaar)

En dan de twee belangrijkste

Ronaldo schijnt zelf weg te willen bij Madrid door de recente ontwikkelingen daar, veel geschil om de nieuwe coach, de clubleiding en dat Bale gesupport blijft worden terwijl hij het niet zo heel goed doet (tja wat wil je voor zo veel geld). Het schijnt dus dat de zakenwaarnemer van Ronaldo actief op zoek is naar een nieuwe uitdaging.

Pep Guardiola heeft een blanco cheque gekregen om alles uit de kast te halen voor een nieuwe CL winst, en mag de bezem door de selectie halen. Het schijnt dat Schweinsteiger en Dante mogen vertrekken. (Schweinsteiger lijkt mij heel onlogisch). En Guardiola zou dus de volgende spelers willen halen Sterling (niet meer dus) Kevin De Bruyne, Branislav Ivanovic en Marco Veratti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:24 

Hardtraxx Elite

Citaat:

Heeft afgelopen week al de medische keuring gehad. Zal om een contract tussen de 3 en 4 miljoen euro per jaar gaan en 1 miljoen tekengeld, want transfervrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:47 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Toby Alderweireld naar Chelsea via Atletico Madrid, Atletico zou daar Filipe Luis voor terugkrijgen.

Ik hoop dat hij dit niet gaat doen... Bij Atletico was hij al 3/4 bankzitter en bij southhampton gewoon een basisspeler waar hij goed meedraait. Als hij nu naar Chelsea vertrekt is dat gewoon terug om als bankzitter te worden gebruikt

Broken Balance schreef:

Vertrek van Khedira had ik vorig jaar al verwacht/gehoopt. Heb hem nooit echt goed zien meedraaien in de ploeg. Benieuwd of hier een vervanger voor komt (eventueel een deal samen met Pogba aangezien ik ergens gelezen heb dat hij Real/Barca verkoos buiten andere grote clubs?)

Broken Balance schreef:
Benitez wil Raheem Sterling voor Madrid binnenhalen nadat Bayern heeft afgehaakt na een gesprek met zijn zakenwaarnemer (Wat een idioot blijkt te zijn)

Ookal heb ik het niet voor Benitez... liever Sterling dan Bale momenteel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:59 

Hardtraxx Elite

Real Madrid heeft niets met de deal tussen Juventus en Khedira te maken, dus een deal samen met Pogba zit er niet in. Real Madrid moet hem gewoon als losstaande transfer kopen en dat moet zo'n plusminus 80 miljoen euro opleveren.

Sterling is trouwens ook niet zo'n goede speler hoor. Zijn statistieken dit seizoen zijn ook niet echt bijzonder en moet het net als Bale van zijn snelheid hebben, al is Sterling wel wat technischer.

Benitez ... tjaa. Heeft bij Napoli in twee jaar tijd 150 miljoen euro er door heen gejast en het enige wat hij er voor kocht zijn middelmatige (Spaanse) spelers. Daarmee bedoel ik Callejon, David Lopez, Koulibaly, Albiol en Higuain. Vooral Higuain, 45 miljoen betalen voor een spits die eerst veertien kansen mist om er vervolgens één in te schieten. Het ergste is nog dat hij zichzelf helemaal het einde vind, wat een achterlijk gedrag.
- Benitez en De Laurentiis uitschelden
- Tegen de Parma spelers zeggen dat ze hun moeten laten winnen omdat ze toch al failliet zijn (bij een 2-1 achterstand
- 4002830953820958 negatieve gebaren per wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 20:53 

Kraak... Piep...

Ach ja, we zullen zien. Bale is trouwens vrij technisch hoor. Maar ondanks dat bale het minder doet heeft Bale wel een beter schot en is fysiek sterker en beter in de lucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 22:13 

Hardtraxx Veteran

HSV heeft het opnieuw maar net gered, als enige Bundesliga club nog nooit gedegradeerd, dat is toch wel bijzonder, zelfs Bayern is dus wel eens gedegradeerd xd
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic