Wtf, heeft ie geen pijn ofzo. Hij zit daar maar wat.

Ik ben zelf geen medisch wonder, maar volgens mij zijn bij zulke dingen de eerste paar seconden je zenuwen verdoofd waardoor je niks voelt, maar ik na een paar minuten verga je van de pijn.Pommer wrote:Wtf, heeft ie geen pijn ofzo. Hij zit daar maar wat.
Deed Ronaldinho net zo op de leeftijd die Messi nu is (28).Unknown wrote:Zeker mee eens, alleen Messi presteert nou al zo lang op 1 en hetzelfde niveau dat het wel vrij uitzonderlijk is. Ronaldinho bv was vooral bij Barça een geweldenaar, maar heeft het daarna nooit meer zo goed gedaan.
Typisch opper barcafanboy?Unknown wrote:In vorm? Ja tegen dit soort tegenstanders kan ik ook wel heel makkelijk 4 keer scorenLaat het ook maar eens zien in de wedstrijden waar het echt om gaat ipv dit soort tegenstanders die er echt geen fuck van kunnen
Daarnaast gaan dat soort clubs na de 2/3-0 de boel dichtgooien, aangezien ze toch al weten dat ze verliezen en ze de schade beperkt willen houden. Dubbele cijfers zie je bijna nooit en vijf doelpunten in een wedstrijd is gewoon erg knap.Broken Balance wrote:Wou zeggen, er zijn zat van dat soort situaties (zoals PSG tegen Racing Lens, Bayern tegen Paderborn of Juve tegen Cagliari) waar er theoretisch met gemak dichtbij de dubbele cijfers gekomen kan worden. Bijna niemand doet het alleen, en daarnaast is 5 in een wedstrijd, en 3 in 8 min, zeer knap.