Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 17:50 

Bierkoning

Wtf, heeft ie geen pijn ofzo. Hij zit daar maar wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 21:07 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 21:17 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wtf, heeft ie geen pijn ofzo. Hij zit daar maar wat.

Ik ben zelf geen medisch wonder, maar volgens mij zijn bij zulke dingen de eerste paar seconden je zenuwen verdoofd waardoor je niks voelt, maar ik na een paar minuten verga je van de pijn.

Overigens nog een heerlijk potje op papier in Spanje Atletico Madrid - Valencia, kun je weer je vingers bij aflikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 15:28 

Hardtraxxer

Die actie van Messi gisteren weer, buitenaards... we mogen in onze handjes klappen dat we dit elk weekend mee mogen maken, ik denk niet dat er ooit nog zo'n speler komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 15:45 

Kraak... Piep...

Dat zeiden ze ook na Ronaldinho en na Romario en na Figo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 15:51 

Hardtraxx Veteran

Zeker mee eens, alleen Messi presteert nou al zo lang op 1 en hetzelfde niveau dat het wel vrij uitzonderlijk is. Ronaldinho bv was vooral bij Barça een geweldenaar, maar heeft het daarna nooit meer zo goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:24 

Kraak... Piep...

Unknown schreef:
Zeker mee eens, alleen Messi presteert nou al zo lang op 1 en hetzelfde niveau dat het wel vrij uitzonderlijk is. Ronaldinho bv was vooral bij Barça een geweldenaar, maar heeft het daarna nooit meer zo goed gedaan.

Deed Ronaldinho net zo op de leeftijd die Messi nu is (28).
Als je de tijdlijn vergelijkt, zou Messi op dit moment verkassen naar AC Milaan. Waar Ronaldinho het ook nog enorm goed deed. Pas toen hij 31 werd en naar Flamengo ging, ging het bergafwaarts.

Dus laten we eerst maar wachten op waar hij staat over 3 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 20:55 

Hardtraxx Elite

De Vrij volgend jaar gewoon Champions League in al ze zo door gaan. Lazio speelt dit seizoen echt geweldig voetbal! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:39 

Hardtraxx Elite

Parma zoals verwacht failliet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 13:20 

Hardtraxx Veteran

Super Sunday :D In Engeland Liverpool - Man Utd in Spanje Villarreal - Sevilla en Barça - Real :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 13:41 

Hardtraxx Elite

Liverpool - Man. United is gelijk met Juve - Genoa dus die kan ik niet zien :(
El Clasico = instant watch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 23:23 

Hardtraxx Veteran

pas 2e helft beginnen kijken... tot nu toe is Madrid slordig en Barca zijn de hoop wijven die je altijd ziet spelen in belangrijke wedstrijden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 00:03 

Hardtraxx Veteran

2de helft vond ik redelijk saai. Eerste helft Madrid speelde aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 10:31 

Hardtraxx Veteran

https://streamable.com/opfn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 10:38 

Hardtraxx Veteran

En mensen maar zeggen dat het niet het spektakel was wat we verwacht hadden. Sorry hoor maar ik had na deze wedstrijd een doosje tissues nodig. Wat een goals en wat een spektakel. Ik heb weer dingen gezien waarbij ik dacht, hoe is het mogelijk dat dit kan. Ook leuk dat Mathieu een redelijke wedstrijd speelde. En dat laatste kwartier met Busquets en Xavi in het veld veranderde wel een hoop hoor. Dan zie je wel echt het verschil met een Isco en een Kroos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 12:47 

Hardtraxx Veteran

Ronaldo in vorm, maakt een hattrick op 8 minuten tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 13:12 

Hardtraxx Veteran

In vorm? Ja tegen dit soort tegenstanders kan ik ook wel heel makkelijk 4 keer scoren :lol: Laat het ook maar eens zien in de wedstrijden waar het echt om gaat ipv dit soort tegenstanders die er echt geen fuck van kunnen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:23 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
In vorm? Ja tegen dit soort tegenstanders kan ik ook wel heel makkelijk 4 keer scoren :lol: Laat het ook maar eens zien in de wedstrijden waar het echt om gaat ipv dit soort tegenstanders die er echt geen fuck van kunnen :x

Typisch opper barcafanboy? xd

Idd een makkelijke tegenstander, maar dan nog is 9 doelpunten maken niet echt makkelijk? En ik heb je niet gehoord toen Madrid Barcelona inmaakte eerder dit jaar? Dus kruip nu maar gelijk terug in je successupporter holletje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:58 

Hardtraxx Veteran

Er 5 inschieten in 1 wedstrijd is niet niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 21:03 

Hardtraxx Elite

L'OM - PSG :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 22:17 

Kraak... Piep...

Wou zeggen, er zijn zat van dat soort situaties (zoals PSG tegen Racing Lens, Bayern tegen Paderborn of Juve tegen Cagliari) waar er theoretisch met gemak dichtbij de dubbele cijfers gekomen kan worden. Bijna niemand doet het alleen, en daarnaast is 5 in een wedstrijd, en 3 in 8 min, zeer knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 22:20 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Wou zeggen, er zijn zat van dat soort situaties (zoals PSG tegen Racing Lens, Bayern tegen Paderborn of Juve tegen Cagliari) waar er theoretisch met gemak dichtbij de dubbele cijfers gekomen kan worden. Bijna niemand doet het alleen, en daarnaast is 5 in een wedstrijd, en 3 in 8 min, zeer knap.

Daarnaast gaan dat soort clubs na de 2/3-0 de boel dichtgooien, aangezien ze toch al weten dat ze verliezen en ze de schade beperkt willen houden. Dubbele cijfers zie je bijna nooit en vijf doelpunten in een wedstrijd is gewoon erg knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 22:48 

Hardtraxx Elite

Coppa finale Juventus - Lazio, kan een mooie pot worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 20:09 

Hardtraxx Elite

Juve >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 17:51 

Hardtraxx Veteran

Geweldige eerste helft United - City. :worship:
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic