Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:52 

Hardtraxx Crew

James Rodriguez wint de Puskas Award
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 21:19 

Hardtraxx Veteran

David Luiz :lol:

En Suarez wel terecht imo. Schitterend seizoen bij Liverpool en op het WK toen hij speelde direct bepalend. Ik had Uruguay hoog staan in mijn poule. Helaas moest hij iemand bijten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 21:21 

Kraak... Piep...

Lenny schreef:

En Suarez wel terecht imo. Schitterend seizoen bij Liverpool en op het WK toen hij speelde direct bepalend. Ik had Uruguay hoog staan in mijn poule. Helaas moest hij iemand bijten...

Ook met Suarez deed Uruguay het ook niet altijd even best imo. Tegen Costa Rica en Italie was echt lachwekkend. Wel een geweldig seizoen bij Liverpool idd. Maar imo zou Bale het meer verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 22:17 

Hardtraxxer

Lenny schreef:

Inderdaad! En Thiago Silva ook. Wat een retards zijn dat zeg. Zij waren zo slecht op het WK, daar is geen touw aan vast te knopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 23:37 

Hardtraxx Veteran

Totti maakte nog een selfie tijdens de uitreiking van Ballon d'Or;

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 10:25 

Hardtraxx Veteran

@broken Balance. Modric hoort zeker in het 2de team van de wereld. Die man heeft het afgelopen jaar super gespeeld bij Madrid. Hij was een van de steunpilaren op het middenveld bij Madrid
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 12:34 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Afbeelding

En dit zijn de reserves. Nog een grotere grap.

Ibra hoort daar niet, speelt lang niet zo goed als normaal, Müller had daar terecht moeten staan, en anders zelfs Lewandowski.
Suarez staat daar alleen door zijn seizoen bij Liverpool, dramatisch WK, met dat bijtincident en daarbij dat hij pas net een beetje inkomt bij Barca, maakt hem echt niet waardig daar. Eerder Bale of zelfs Müller.
Modric... mwa, goede speler, deed het leuk op het WK maar boven een Schweinsteiger of Götze? neeh.
Dani Alves net zo... Zabaleta had hem meer verdiend.
Alaba hoort in de basis.
Hummels zou hier horen als Boateng in de basis zat, dan zou Hummels hier goed passen met Pique of Godin.

Marcelo terecht, toch wel wat beter dan Clichy en Felipe Luis.
Alonso imo terecht, als je kijkt hoe die man nog speelt bij Bayern is werkelijk fenomenaal.
Touré ook terecht, gewoon consistent goed in alles.
Courtois ook terecht.
Neymar ook enigzins, ookal blijft hij een schwalbenicht, hij deed het top bij Barca en droeg zijn team grotendeels op het WK, ook al had hij weer wat schwalbes waardoor hij het ook enigzins het geluk mee had.

Als het aan jou ligt moet heel Bayern erin :p

Sowieso staat Diego Costa boven Müller en Lewandowski.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:52 

Bierkoning

Basshunterzz schreef:
Diego Costa boven Müller en Lewandowski.

Die pingelaar die 4238 keer per wedstrijd over z'n eigen voeten struikelt? Nee dank je.

Dan eerder Aguero.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Basshunterzz schreef:

Die pingelaar die 4238 keer per wedstrijd over z'n eigen voeten struikelt? Nee dank je.

Dan eerder Aguero.

Die pingelaar die Atlético naar de titel en finale Champions League heeft geschoten en op dit moment in zijn eerste seizoen Premier League topscoorder is, ja opzich zou die daar wel in passen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 15:00 

Kraak... Piep...

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Basshunterzz schreef:

Dan eerder Aguero.

Die pingelaar die Atlético naar de titel en finale Champions League heeft geschoten en op dit moment in zijn eerste seizoen Premier League topscoorder is, ja opzich zou die daar wel in passen

Die tegen een Muller, die een Champions League, Wereldclubbeker, Het WK, 2 Kampioenschappen en de Duitse beker wint. En die werkelijk overal op het veld te vinden is, van rechts naar links tot in de spits. Waar Costa maar een statische spits is.
Ja please tell me more over de prestaties van Costa, die inderdaad topscorer is in een league waar de beste spits geblesseerd was in de eerste helft, namenlijk Aguero die het ook meer zou verdienen, en de andere topspitsen allang uit vorm zijn (Van Persie, Rooney, Falcao, Eto'O, Drogba).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:45 

Bierkoning

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Basshunterzz schreef:

Dan eerder Aguero.

Ja dat lag echt helemaal aan Diego Costa ja, spelers als Turan en Koke bereidden ook amper doelpunten voor en het sterke verdedigende blok had er ook niets mee te maken. Oh en als spelers als Hazard, Willian en Oscar voor 90% verantwoordelijk zijn voor de doelpunten die jij maakt kan ik er ook wel een paar inschieten. En idd wat BB zegt echt veel concurrentie van andere spitsen heeft ie ook niet.

Maar buiten dat kijk ik niet naar statistieken maar naar het spel, en hij fungeert alleen in een vechtersteam waarin individuele acties het verschil maken, heb je hem wel eens bij Spanje gezien waar voetballend veel meer gevraagd wordt? Hij raakt geen pepernoot daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Die tegen een Muller, die een Champions League, Wereldclubbeker, Het WK, 2 Kampioenschappen en de Duitse beker wint. En die werkelijk overal op het veld te vinden is, van rechts naar links tot in de spits. Waar Costa maar een statische spits is.
Ja please tell me more over de prestaties van Costa, die inderdaad topscorer is in een league waar de beste spits geblesseerd was in de eerste helft, namenlijk Aguero die het ook meer zou verdienen, en de andere topspitsen allang uit vorm zijn (Van Persie, Rooney, Falcao, Eto'O, Drogba).

Als het gaat om het beste team van 2014 ga je inderdaad die CL, Wereldbeker en dat andere kampioenschap mee tellen...
Ik denk dat als die andere spitsen in vorm waren geweest net zo goed rond de 15 doelpunten hadden gestaan, maarja dat zijn ze niet en Diego Costa wel. Aguero heeft twee wedstrijden minder gespeeld, dus dat had ook geen tien doelpunten uitgemaakt.

@Pommer, ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Müller heeft zowel bij Bayern als bij Duitsland een wereldteam om zich heen, die zou het in zijn eentje ook niet redden. Datzelfde geld voor Ronaldo bij Real en Messi bij Barcelona. Dat argument van met hun om me heen kan ik er ook wel een paar inschieten vind ik onzin, je moet ze wel af kunnen maken. Dan kunnen ze net goed Mart Lieder halen, want met zulke spelers om je heen is het toch makkelijk.
Dat het niet helemaal Costa lag snap ik ook wel, had ik het anders moeten verwoorden. Maar hij is met die 35 doelpunten toch wel erg belangrijk geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:06 

Hardtraxx Veteran

http://www.nusport.nl/voetbal/3972901/ronaldo-38-probeert-jaar-rentree-maken.html

Gaat leuk worden op FM. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:08 

Hardtraxx Elite

Voor de liefhebber:

Edit: Stefan De Vrij is in deze match geblesseerd geraakt en ligt er zes weken uit, maar dat was al bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:27 

Hardtraxx Veteran

Heel vet filmpje :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:17 

Hardtraxx Veteran

Real - Atletico is echt een toffe wedstrijd, 2 x Torres na 1 minuut bij begin van de helften xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:27 

Real komt er niet door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

Zou je Ultrasworld in de gaten moeten houden, zijn elke week (nog) vettere vids op :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 17:44 

Hardtraxxer

Peperkoek schreef:
Paultheone schreef:

Zou je Ultrasworld in de gaten moeten houden, zijn elke week (nog) vettere vids op :D.

Ja, Taam? Ultrasworld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 17:47 

Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
Peperkoek schreef:
Paultheone schreef:

Ja, Taam? Ultrasworld?

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 19:15 

Hardtraxxer

Gekke gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:52 

Sterke wedstrijd van Arsenal uit tegen City :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 22:46 

Hardtraxx Veteran

Eljero Elia :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 00:28 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Sterke wedstrijd van Arsenal uit tegen City :)

Genieten hoor! Eindelijk geen naïeve tactiek door blind aan te gaan vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 01:09 

Hardtraxx Elite

Pogba begint eindelijk steeds belangrijker te worden. Vandaag weer schitterend doelpunt.
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic