Broken Balance wrote:
Die tegen een Muller, die een Champions League, Wereldclubbeker, Het WK, 2 Kampioenschappen en de Duitse beker wint. En die werkelijk overal op het veld te vinden is, van rechts naar links tot in de spits. Waar Costa maar een statische spits is.
Ja please tell me more over de prestaties van Costa, die inderdaad topscorer is in een league waar de beste spits geblesseerd was in de eerste helft, namenlijk Aguero die het ook meer zou verdienen, en de andere topspitsen allang uit vorm zijn (Van Persie, Rooney, Falcao, Eto'O, Drogba).
Als het gaat om het beste team van 2014 ga je inderdaad die CL, Wereldbeker en dat andere kampioenschap mee tellen...
Ik denk dat als die andere spitsen in vorm waren geweest net zo goed rond de 15 doelpunten hadden gestaan, maarja dat zijn ze niet en Diego Costa wel. Aguero heeft twee wedstrijden minder gespeeld, dus dat had ook geen tien doelpunten uitgemaakt.
@Pommer, ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Müller heeft zowel bij Bayern als bij Duitsland een wereldteam om zich heen, die zou het in zijn eentje ook niet redden. Datzelfde geld voor Ronaldo bij Real en Messi bij Barcelona. Dat argument van met hun om me heen kan ik er ook wel een paar inschieten vind ik onzin, je moet ze wel af kunnen maken. Dan kunnen ze net goed Mart Lieder halen, want met zulke spelers om je heen is het toch makkelijk.
Dat het niet helemaal Costa lag snap ik ook wel, had ik het anders moeten verwoorden. Maar hij is met die 35 doelpunten toch wel erg belangrijk geweest.