Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:00 

Hardtraxx Veteran

Messi had gisteren zijn 30e hattrick voor Barça gemaakt. Vooral de eerste 2 goals waren echt heerlijk, die 3e ook wel, maar niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:06 

Hardtraxx Veteran

Toevallig ook die docu over Messi gezien die laatst op tv was? Vond het wel een leuke documentaire zelf :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:28 

Hardtraxx Veteran

Ja ik vond hem wel leuk, maar er miste toch iets eerlijk gezegd. Ik had toch nog wat meer achtergrondinformatie bij willen hebben. Ik heb bijvoorbeeld ook het boek gelezen en natuurlijk in een boek kun je veel uitgebreider dingen vertellen dan in een film/documentaire. De opzet ervan was op zich wel leuk, door er ook een soort discussie van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:32 

Hardtraxx Veteran

Snap je punt, maar zoals je zelf al zegt; het moet in een bepaalde tijd verteld worden. Vond het inderdaad leuk om zo die bekenden van hem te horen praten, sws Cruyff over voetbal horen praten +110101100101043141. Toch interessant van die groeispuiten vind ik, maar wat kon hij als klein jongetje toch al goed voetballen zeg, gewoon belachelijk ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:33 

flevoboys schreef:
bloemkool schreef:
Sterke wedstrijd van Arsenal uit tegen City :)

Genieten hoor! Eindelijk geen naïeve tactiek door blind aan te gaan vallen.

Inderdaad, vond alleen Alexis een beetje tegenvallen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:09 

Hardtraxx Veteran

Odegaard naar Real, die zien we nooit meer terug. Volgens de Noorse krant DT iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:13 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Odegaard naar Real, die zien we nooit meer terug. Volgens de Noorse krant DT iig.

Noem me jaloers, maar ik gun het hem nu haast dat hij het niet haalt. Waarom zou je naar Real gaan als je de kans kunt krijgen bij clubs die bekend staan om talenten kansen te geven en deze goed op te leiden (Ja.. Ajax bijvoorbeeld :P).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:39 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Unknown schreef:

Noem me jaloers, maar ik gun het hem nu haast dat hij het niet haalt. Waarom zou je naar Real gaan als je de kans kunt krijgen bij clubs die bekend staan om talenten kansen te geven en deze goed op te leiden (Ja.. Ajax bijvoorbeeld :P).

Als ze echt goed zijn krijgen ze op jongere leeftijd ook al een kans daar.. Kijk naar Varane die vanaf zijn 18 al bij de eerste ploeg zit. Jesé krijgt ook steeds meer speelminuten de laatste tijd en die is er ook nog maar 21.

Het probleem bij Odegaard is dat momenteel zijn positie nogal druk bezet is met een Rodriguez, isco en modric die allemaal op die plek kunnen spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

Ja dat laatste had ik al rekening mee gehouden en net of Ajax zo'n ongelooflijke stap terug is. Je kunt jezelf gewoon inspelen tegen 'clubjes' uit de Eredivisie, jezelf in de kijker spelen in Europa. Ajax heeft natuurlijk ook een hele goede naam onder de Europese topclubs, stel je speelt bij Ajax goed halen ze je maar al te graag weg. Nu is de stap zo groot naar een klein clubje naar de grootste club van de wereld (een van de in ieder geval).

Hij zal wel echt goed zijn hoor, dus geloof best dat hij een kans krijgt, maar is maar de vraag of zo'n jongen (die gewoon jonger is dan ik :O) zich makkelijk aanpast in zo'n situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:47 

Bierkoning

Als ze slim zijn huren ze hem uit aan een leuke middenmoter in de Primera Division (of misschien eerst even bij Real Madrid B stallen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:45 

Hardtraxx Veteran

Ik snap niet hoe ze bij Barça erbij zijn gekomen om Suarez te halen. Die man bakt er echt helemaal niks van, mist echt de simpelste kansen. Enige wat hij doet is hard werken, maar heeft echt veel te weinig technische bagage itt Neymar en Messi. En Messi speelt op een positie waar hij niet tot zijn recht komt, aangezien je eigenlijk de ploeg om Messi heen moet bouwen. En dan nog vind ik dat Messi het naar behoren doet van af rechts :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 01:53 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Als ze slim zijn huren ze hem uit aan een leuke middenmoter in de Primera Division (of misschien eerst even bij Real Madrid B stallen).

Denk dat het Real Madrid b zal worden die in principe nog in de 2e hoogste divisie van Spanje spelen. Misschien af en toe mee voor een oefenwedstrijdje of makkelijke bekerwedstrijd volgend seizoen. Naar wat ik van hem gehoord heb gok ik wel dat hij tegen zijn 18 een paar wedstrijden (welliswaar niet de moeilijkste) heeft gespeeld in de 1-kern
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:47 

Hardtraxx Veteran

Odegaard zal vast wel denken ja hier kan ik makkelijk doorbreken. Die jonge jongetjes worden vanaf het begin al op handen gedragen zodat hun ego zo gigantisch groot is dat ze denken dat ze alles aankunnen. ALs je redelijk naar jezelf kijkt en naar Real, dan is het moeilijk om op jonge leeftijd in een ander land waar niet veel jongens van die afkomst spelen lastig om aan te passen en door te breken. Hij kon beter indd in de Eredivisie spelen. Je ziet toch dat er bij Ajax allemaal voetballers van die komaf doorbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:53 

Hardtraxx Veteran

Het leuke is er zijn ook tal van voorbeelden voor hem geweest, ook allemaal (ex)profvoetballers die hem hadden aangeraden om naar Ajax te gaan. Hij wordt trouwens vandaag 13.30 gepresenteerd (aldus VZ)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 13:24 

Hardtraxx Veteran

Daarom denk ik ook dat hij nu al zo'n grote ego heeft dat hij zich te goed voelt voor de Eredivisie. Ben benieuwd wat er met hem terecht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:20 

Hardtraxx Elite

Nieuwe Lazio thuisshirt gebaseerd op het jaar 1986-87, toen speelde ze in de Serie B speelde. Het is een van de meest iconische Lazio shirts. Macron heeft er 10 maanden over gedaan om er een replica van te maken. Ze spelen zaterdag tegen AC Milan in het nieuwe shirt, tot aan het einde van het seizoen. (zonder sponsor)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Keepersshirt:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:55 

Hardtraxx Veteran

Fucking mooi shirt dat van Lazio.

En om ff in te haken op Odegaard, aan de ene kant begrijp ik jullie kritiek wel maar aan de andere kant heeft Real denk ik wel de juiste personen/middelen om hem goed op te leiden. Had hem natuurlijk graag bij Ajax gezien, maar helaas, het is niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:11 

Hardtraxx Veteran

Ja maar het gaat toch om dat je de kans krijgt je debuut te maken. Hij zal vast goed begeleid worden in Madrid en getraind worden door oude wereldsterren. Maar bij Real Madrid is de kans erg klein dat je doorbreekt. En het zou in principe een hele grote kunnen worden. We zullen het zien of die in Madrid het kan opbrengen. Maar eerst zou die zich aan moeten passen. Toch ander leven van Norwegen naar Spanje en zeker op je 16de. Kijken of hij het ook mentaal aan kan en niet een flinke stap terug zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:31 

Hardtraxx Veteran

Die 2e van links is skaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:31 

Hardtraxx Veteran

Als die niet doorbreekt bij Real kan die altijd nog naar clubs als Ajax op z'n 19e o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:46 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Als die niet doorbreekt bij Real kan die altijd nog naar clubs als Ajax op z'n 19e o.i.d.

Het is denk ik beter als je van Ajax naar Real gaat dan van Real naar Ajax. Geeft toch dikke klap in je ego als hij niet slaagt bij Real
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:52 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Daveytl schreef:

Het is denk ik beter als je van Ajax naar Real gaat dan van Real naar Ajax. Geeft toch dikke klap in je ego als hij niet slaagt bij Real

Ik denk dat hij eerder bedoelt op uitleenbasis... Wie hem nu wil overkopen van Real gaat nog met een veel hoger bedrag moeten komen en ik weet niet of Ajax dat gaat bevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:54 

Hardtraxx Veteran

Odegaard gaat een glansrijke toekomst bij Getafe tegemoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:19 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
Die 2e van links is skaf.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:41 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Daveytl schreef:

Zoals ik zei, ik begrijp die kant van het verhaal volledig. Wat de verstandige keus was geweest kom je toch pas na een aantal jaren achter.

Wel verdient die jongen nu in een jaar tijd wat ie bij Ajax in nog geen 3 jaar had verdiend. Ook niet onverdienstelijk en onbelangrijk.
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic