Enige 100% basis die nu niet speelt is ronaldo hoor...Andromeda wrote:Jammer dat beide teams niet met de sterkste opstelling spelen. Al is dat bij Real bijna niet te zien, wat een team.Unknown wrote:Torres zo in de basis
Active topics in Off-Topic
Moderators
Goh die Ramos is toch ook echt niet de slimste he. Kan ontzettend goed verdedigen, is zelfs imo 1 van de allerbeste CV's van dit moment, maar heeft ook echt een hersenpan van niks he 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Arbeloa, Varane, Navas en Khedira ...nielstil wrote:Enige 100% basis die nu niet speelt is ronaldo hoor...Andromeda wrote:Jammer dat beide teams niet met de sterkste opstelling spelen. Al is dat bij Real bijna niet te zien, wat een team.Unknown wrote:Torres zo in de basis
Mooie pot weer. Veel overtredingen zoals verwacht, en veel heen en weer. Mooi om te zien. Penal zeker terecht en een mooie kopbal. Jammer voor Real maar de verdediging van Atletico was echt een solide muur
Ik kan dit voetbal van Atletico zo goed waarderen he. Ze slopen Real met fysiek geweld tot op het randje en soms eroverheen. Daar gaan de spelers van Real graag in mee, als je zo'n Arbeloa zag die het niet aankan en maar mee gaat doen met schoppen om zijn onkunde te camoufleren. Je kunt met dit voetbal dus grote tegenstanders uitstekend ontregelen en zelfs over de knie leggen. Heerlijk voetbal wat ik wel kan waarderen als je minder bent dan je tegenstander.
Arbeloa, Varane, Navas en Khedira ...[/quote]Andromeda wrote: Enige 100% basis die nu niet speelt is ronaldo hoor...
Navas speelt elke beker wedstrijd, Varane laatste maanden ook weer altijd basis. Enkel Arbeloa en Khedira dan nog (Arbeloa had ik overheen gekeken)
Wtf Junior Malanda van Wolfsburg is omgekomen bij een auto ongeluk. 
-
AHardtraxx Elite
De politie heeft inmiddels laten weten dat de auto met liefst 294 kilometer over de A2 in de richting van Hannover scheurde en dat de bestuurder daarbij de macht over het stuur verloor. De wagen vloog uit de bocht en kwam tegen een boom tot stilstand. Malanda kwam bij het ongeval om het leven en de twee andere inzittenden zijn zwaargewond en liggen in het ziekenhuis.
Andere bronnen zeggen dat ze maar 100 reden.Unknown wrote:De politie heeft inmiddels laten weten dat de auto met liefst 294 kilometer over de A2 in de richting van Hannover scheurde en dat de bestuurder daarbij de macht over het stuur verloor. De wagen vloog uit de bocht en kwam tegen een boom tot stilstand. Malanda kwam bij het ongeval om het leven en de twee andere inzittenden zijn zwaargewond en liggen in het ziekenhuis.
Wou het net zeggen, op VZ zie ik 100 staan? Scheelt nogal die 194km
.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Wel triest. Hij had veel talent.
Ja zal wel 194 zijn, lijkt me iets logischer.Lennard95 wrote:Andere bronnen zeggen dat ze maar 100 reden.Unknown wrote:De politie heeft inmiddels laten weten dat de auto met liefst 294 kilometer over de A2 in de richting van Hannover scheurde en dat de bestuurder daarbij de macht over het stuur verloor. De wagen vloog uit de bocht en kwam tegen een boom tot stilstand. Malanda kwam bij het ongeval om het leven en de twee andere inzittenden zijn zwaargewond en liggen in het ziekenhuis.
-
AHardtraxx Elite
Heb me echt kapot gelachen om die videos, al is het inderdaad triest voor die jongen.KWAAIE-MAX wrote:![]()
Wel triest. Hij had veel talent.
-
AHardtraxx Elite
Totti 
Hoe lang gaat hij nog door, het lijkt wel alsof hij de eeuwige jeugd heeft 
Winst in Manchester, leuk voor Koeman 
-
AHardtraxx Elite
Na het volgende seizoen, dus over 1.5 jaar.Unknown wrote:Hoe lang gaat hij nog door, het lijkt wel alsof hij de eeuwige jeugd heeft
-
AHardtraxx Elite
Zware kutwedstrijd, maar na 15 jaar eindelijk gewonnen in Napels. Prachtige doelpunten van Pogba en Vidal.
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
FIFA Team Of The Year
Aanval
Ronaldo - Messi - Robben
Middenveld
Kroos - Di Maria - Iniesta
Verdediging
Luiz - Thiago Silva - Ramos - Lahm
Keeper
Neuer
Grotendeels correct maar echt, sommige namen
Sowieso dat afgaande op dit jaar Di Maria, Iniesta, Luiz en Thiago Silva die plaatsten niet verdienen.
Di Maria is veel geblesseerd geweest, ook op het WK niet bepalend, en bij United heeft hij zich ook nog niet laten zien. Als hij dan eens speelt dan laat hij wel goede dingen zien voor een groot deel, maar te weinig in dit jaar. Iniesta had een rampzalig WK en speelt niet beter dan de gemiddelde top middenvelders van de wereld. Luiz... REALLY?! deze man was deels verantwoordelijk voor de downfall van Brazilië en speelt niet geweldig bij PSG, zelfde rede dat Thiago Silva het ook niet verdient.
Boateng -> Thiago Silva, Alaba -> David Luiz, Schweinsteiger -> Iniesta en James Rodriguez -> Di Maria.
Dat zou naar mijn inzicht correct wezen.
Messi vind ik discutabel tegenover Müller maar verder ook niet. Messi heeft nou wel eenmaal het record verbroken maar Muller heeft het WK gewonnen. Maarja, dat is mijn visie, beiden zijn terecht.
Aanval
Ronaldo - Messi - Robben
Middenveld
Kroos - Di Maria - Iniesta
Verdediging
Luiz - Thiago Silva - Ramos - Lahm
Keeper
Neuer
Grotendeels correct maar echt, sommige namen
Sowieso dat afgaande op dit jaar Di Maria, Iniesta, Luiz en Thiago Silva die plaatsten niet verdienen.
Di Maria is veel geblesseerd geweest, ook op het WK niet bepalend, en bij United heeft hij zich ook nog niet laten zien. Als hij dan eens speelt dan laat hij wel goede dingen zien voor een groot deel, maar te weinig in dit jaar. Iniesta had een rampzalig WK en speelt niet beter dan de gemiddelde top middenvelders van de wereld. Luiz... REALLY?! deze man was deels verantwoordelijk voor de downfall van Brazilië en speelt niet geweldig bij PSG, zelfde rede dat Thiago Silva het ook niet verdient.
Boateng -> Thiago Silva, Alaba -> David Luiz, Schweinsteiger -> Iniesta en James Rodriguez -> Di Maria.
Dat zou naar mijn inzicht correct wezen.
Messi vind ik discutabel tegenover Müller maar verder ook niet. Messi heeft nou wel eenmaal het record verbroken maar Muller heeft het WK gewonnen. Maarja, dat is mijn visie, beiden zijn terecht.

En dit zijn de reserves. Nog een grotere grap.
Ibra hoort daar niet, speelt lang niet zo goed als normaal, Müller had daar terecht moeten staan, en anders zelfs Lewandowski.
Suarez staat daar alleen door zijn seizoen bij Liverpool, dramatisch WK, met dat bijtincident en daarbij dat hij pas net een beetje inkomt bij Barca, maakt hem echt niet waardig daar. Eerder Bale of zelfs Müller.
Modric... mwa, goede speler, deed het leuk op het WK maar boven een Schweinsteiger of Götze? neeh.
Dani Alves net zo... Zabaleta had hem meer verdiend.
Alaba hoort in de basis.
Hummels zou hier horen als Boateng in de basis zat, dan zou Hummels hier goed passen met Pique of Godin.
Marcelo terecht, toch wel wat beter dan Clichy en Felipe Luis.
Alonso imo terecht, als je kijkt hoe die man nog speelt bij Bayern is werkelijk fenomenaal.
Touré ook terecht, gewoon consistent goed in alles.
Courtois ook terecht.
Neymar ook enigzins, ookal blijft hij een schwalbenicht, hij deed het top bij Barca en droeg zijn team grotendeels op het WK, ook al had hij weer wat schwalbes waardoor hij het ook enigzins het geluk mee had.
Hummels speelt dit jaar ook maar matig, vele malen minder dan voorgaande seizoenen. Alaba is een linksback. Maar goed, dit soort lijstjes worden toch veel vaker op naam neergezet dan op daadwerkelijke prestaties in dat jaar.
Dit. Dat namen als Pique, Godin, Boateng, Pogba, Müller, Schweinsteiger, James Rodriguez en Götze worden overgeslagen voor sommige van deze bewijst maar weer dat de FIFA meer kijkt naar naambekendheid dan prestaties.nielstil wrote:Niemand aan Godin gedacht?