Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 15:35 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, de spelers die broken balance opnoemt zijn ook zeker goed bezig maar aan Ronaldo kunnen ze (momenteel) niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 15:49 

Hardtraxx Veteran

Moyes xd http://gfycat.com/CrazySlimyBantamrooster
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 16:27 

Hardtraxx Veteran

Haha nice xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 16:36 

Kraak... Piep...

Unknown schreef:
Broken Balance schreef:
Zijn andere spelers wel beter bezig dan Ronaldo als je kijkt hoe sommige spelers individueel presteren.
Costa, Xabi Alonso en Götze bijvoorbeeld.

Beter bezig dan Ronaldo? Meen je deze? Ronaldo is zelfs onzichtbaar en scoort nog 2 x. Heeft al 20 goals gemaakt, waarbij 16 clubs in Spanje nog niet eens aan de 20 goals gekomen zijn. Volgens mij is Ronaldo op dit moment echt ongenaakbaar en nergens mee te vergelijken.

Want goals scoren is ook echt de enige meetlat voor goed spelen :lol:
Plus een groot deel van die doelpunten van Ronaldo zijn Penalty's

Xabi Alonso heeft bijna legendarische status als het gaat om aangekomen passes en assists bij Bayern. En dat terwijl hij er nog maar net speelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 17:02 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Unknown schreef:
Broken Balance schreef:
Zijn andere spelers wel beter bezig dan Ronaldo als je kijkt hoe sommige spelers individueel presteren.
Costa, Xabi Alonso en Götze bijvoorbeeld.

Beter bezig dan Ronaldo? Meen je deze? Ronaldo is zelfs onzichtbaar en scoort nog 2 x. Heeft al 20 goals gemaakt, waarbij 16 clubs in Spanje nog niet eens aan de 20 goals gekomen zijn. Volgens mij is Ronaldo op dit moment echt ongenaakbaar en nergens mee te vergelijken.

Want goals scoren is ook echt de enige meetlat voor goed spelen :lol:
Plus een groot deel van die doelpunten van Ronaldo zijn Penalty's

Xabi Alonso heeft bijna legendarische status als het gaat om aangekomen passes en assists bij Bayern. En dat terwijl hij er nog maar net speelt

Ochjee, het is weer tijd om zijn goals te bagatelliseren? Ronaldo is op dit moment gewoon ongenaakbaar, niemand mag op dit moment ook maar enigszins proberen zijn veters te strikken. Zelfs Messi niet. Ronaldo staat gewoon alleen op een voetstuk op dit moment.

Al die intikkers, dat betekent gewoon dat hij een weergaloos goed gevoel heeft voor op de juiste plek staan en hij is niet eens een spits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 17:32 

Kraak... Piep...

Unknown schreef:
Ochjee, het is weer tijd om zijn goals te bagatelliseren? Ronaldo is op dit moment gewoon ongenaakbaar, niemand mag op dit moment ook maar enigszins proberen zijn veters te strikken. Zelfs Messi niet. Ronaldo staat gewoon alleen op een voetstuk op dit moment.

Al die intikkers, dat betekent gewoon dat hij een weergaloos goed gevoel heeft voor op de juiste plek staan en hij is niet eens een spits.

Valt nog steeds onder de categorie aanvaller. En ik zeg niet dat zijn goals slecht zijn maar dat een deel van de 20, penalty's zijn. Zoals dit weekend weer een.

En nogmaals als je veel scoort ben je niet automatisch de beste speler. Dan zou de hele lijst wel bestaan uit aanvallers. Er zal vast een of andere chinees of koreaan in de k-league ook 20 hebben gescoord. Wil je hem dan ook beste speler maken?

Als beste speler moet je kijken naar iemand die en in de competitie, en in de beker, en in de CL/EL en op wereldniveau WK/EK goed speelt. Ronaldo doet het in 2/4 goed, al weet ik niet hoe hij het in de beker doet dus ik ga maar uit van goed. En als je toch naar scorend vermogen wil kijken staat teamgenoot Benzema hoger in de CL. Ronaldo heeft daar 3 goals waarvan een een penalty en zelfs een gemiste penalty en 1 assist. En staat daarmee ver van de top.

Als je kijkt naar Götze of Kroos die doen 4/4 goed.
En dan kijk je niet alleen naar gescoorde goals maar ook naar aangekomen passes, geslaagde tackles en stoppen, assists enz enz.

Een van de Duitsers die op het WK speelde met in de spot Müller/Götze/Kroos, verdienen het imo meer door hun gehele prestatie en niet alleen hun scorend vermogen.

Als Ronaldo hem krijgt zou ik het niet geheel onterecht vinden maar ik vind persoonlijk toch dat een van de sleutelfiguren van het Duitse Elftal/Bayern Munchen hem eerder verdient.

Maarja jij bent ook een Liga BBVA fanboy en net als je Ajax fanboy gedoe, zou je Victor Valdez nog eerder de prijs geven dan een van de Duitsers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 19:58 

Hardtraxx Veteran

Jonge wat lul je ook. Geen enkele van de spelers die jij noemt kan op zichzelf punten binnenhalen voor hun club/land... ik ben fan van allemaal, maar je kan (op dit moment) gewoon niet ontkennen dat Ronaldo de beste van de wereld is.

Ook noem jij in het begin Xabi Alonso op, heb je die zien spelen op het WK? Ook geen hoogvlieger :/

Het is ook al helemaal belachelijk dat je 20 doelpunten in de K-league vergelijkt met de Primera division wat gewoon 1 van de 3 sterkste competities in de wereld is :') Natuurlijk heeft Ronaldo een geweldige ploeg om zich heen en natuurlijk maken die penalties een verschil, maar denk je dan ook na dat 2/3 van die gefloten penalties fouten op hemzelf zijn omdat ze hem anders niet kunnen afstoppen?

edit: en nu niet afkomen dat ik gewoon een Real Madrid fan ben... Bayern munchen heeft zeker een evensterk team (collectief) dus niets om hen af te breken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:11 

Hardtraxx Elite

Peuters, die ellenlange en eindeloze discussie over wie de beste speler ter wereld is is echt vermoeiend.

ON: Derby della Madoninna over een half uur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:36 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Peuters, die ellenlange en eindeloze discussie over wie de beste speler ter wereld is is echt vermoeiend.

ON: Derby della Madoninna over een half uur!

Peuters die het steeds over het Italiaans voetbal hebben zijn ook echt vermoeiend.

Verder is Ronaldo gewoon ongenaakbaar en kan er op dit moment niemand aan hem tippen PUNT
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 22:23 

Kraak... Piep...

nielstil schreef:
Jonge wat lul je ook. Geen enkele van de spelers die jij noemt kan op zichzelf punten binnenhalen voor hun club/land... ik ben fan van allemaal, maar je kan (op dit moment) gewoon niet ontkennen dat Ronaldo de beste van de wereld is.

Ook noem jij in het begin Xabi Alonso op, heb je die zien spelen op het WK? Ook geen hoogvlieger :/

Het is ook al helemaal belachelijk dat je 20 doelpunten in de K-league vergelijkt met de Primera division wat gewoon 1 van de 3 sterkste competities in de wereld is :') Natuurlijk heeft Ronaldo een geweldige ploeg om zich heen en natuurlijk maken die penalties een verschil, maar denk je dan ook na dat 2/3 van die gefloten penalties fouten op hemzelf zijn omdat ze hem anders niet kunnen afstoppen?

edit: en nu niet afkomen dat ik gewoon een Real Madrid fan ben... Bayern munchen heeft zeker een evensterk team (collectief) dus niets om hen af te breken

Volgensmij heeft Götze er toch echt voor gezorgd dat Duitsland het WK heeft gewonnen. Muller heeft Bayern vaak aan de winst geholpen en het Duitse elftal ook. Zonder Kroos was het hele middenveld van Duitsland een chaos.
Ronaldo is inderdaad een geniale speler maar als je kijkt naar zijn prestaties op het WK...
Bij Real doet hij het natuurlijk geweldig. Maar hij is inderdaad omgeven door andere geniale spelers wat hem ook helpt natuurlijk.

Ik ben het wel met je eens als je kijkt naar hun individuele taken en aspecten dat Ronaldo de beste ter wereld is. Maar ze kijken naar geleverde prestaties. En ze reken niet alles af op alleen dit seizoen, wat nog niet eens afgelopen is. Ronaldo deed het verschrikkelijk op het WK, speelt individueel niet zo goed in de CL als hij in de competitie doet dit jaar. Vorig jaar was hij in de CL wel goed bezig maar als je kijkt naar de andere topscorers die minder ver zijn gekomen maar toch net iets minder doelpunten hebben... Daar zou Ronaldo toch flink meer moeten hebben voor zijn niveau. Alles moet je relativeren en niet overal vanuit gaan, zo kan ik ook wel spelers gaan noemen die een paar grote statistieken hebben.

Competitie gewijs doet hij het geweldig en op CL niveau heeft hij gewonnen en doet hij het ook goed. Daardoor zou hij imo terecht winnen.
Maar als ik kijk naar een Muller/Kroos/Götze. Die hebben een CL gewonnen (niet de vorige dan) Zijn met enorm groot gemak kampioen geworden 2x. Hebben het WK gewonnen en de bekers gedomineerd.
Dat vind ik toch een iets grotere prestatie dan meer goals dan de rest hebben.

En 20 maken op hoog niveau is knap net als de K-League ook zijn eigen niveau heeft. Als je daar 20 scoort is het ook knap. Op een hoog niveau veel scoren maakt het niet gelijk makkelijk voor een speler van een laag niveau om in een competitie van laag niveau 20 goals te maken. Dat kun je toch ook wel bedenken? :lol:
Anders had Guardado er in de Eredivisie onderhand ook wel 20 gemaakt als je kijkt waar hij eerst speelde.

Xabi deed het op het WK ook slecht idd. Maar is voor de rest wel een held. Maar wacht even, Ronaldo deed het ook verschrikkelijk op het WK... en hoe is dit anders van elkaar?

En op Sander reageer ik maar niet meer die heeft toch een bril op.

En Wout hoe oud was je ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 22:27 

Hardtraxx Veteran

Wat voor bril zou ik op moeten hebben? Ja mijn eigen bril, maar daar kijk ik gewoon neutraal door. Ik ben zelfs voor Barça en zelfs met mijn Barça voorkeur zie ik op dit moment gewoon dat Ronaldo de allerbeste is en niemand aan hem kan tippen op dit moment.

Joh en zo'n Kroos heeft natuurlijk bij Duitsland geen goede spelers om hem heen, die doet het zeker helemaal alleen? :lol: Niemand vaart wel zonder goed team om zich heen, dus dat is. Een team zorgt er ook voor dat iemand de beste kan zijn op een bepaald moment, dus dat is sowieso een nonsens verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 22:28 

Kraak... Piep...

Unknown schreef:
Wat voor bril zou ik op moeten hebben? Ja mijn eigen bril, maar daar kijk ik gewoon neutraal door. Ik ben zelfs voor Barça en zelfs met mijn Barça voorkeur zie ik op dit moment gewoon dat Ronaldo de allerbeste is en niemand aan hem kan tippen op dit moment.

Ik zie het, met je geweldige argumenten. BBVA brilletje.
Je ziet waarschijnlijk niet eens hoe ik alles relativeer tot algehele prestaties en wat ze bereikt en gewonnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 12:19 

Hardtraxx Veteran

Dat relativeren van je verdient mijns inziens nou ook niet bepaald de schoonheidsprijs. Vooral de vergelijking met de Koreaanse competitie slaat als een tang op een varken. En dan ook nog denigrerend reageren op El Mare alsof het enigszins sense maakt wat je daar zegt.

Alsof Ronaldo met zo'n matig team om zich heen überhaupt de kleinste kans heeft om wereldkampioen te worden? Kwalificatie was al moeilijk genoeg, en dat dwong die al ongeveer in zijn eentje af. Geen speler op de wereld is zo beslissend als Ronaldo. Ik ben het met je eens dat 1 van de Duitsers hem ook mag winnen als het WK zo zwaar meetelt voor de prijs, maar een Götze verdient hem echt niet. Is zo omstreden bij Duitsland dat ie wissel stond in de WK-finale. Het lijkt mij dat dat al genoeg zegt. Is ook lang niet altijd een vaste waarde geweest bij club en land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:26 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
nielstil schreef:
En 20 maken op hoog niveau is knap net als de K-League ook zijn eigen niveau heeft. Als je daar 20 scoort is het ook knap. Op een hoog niveau veel scoren maakt het niet gelijk makkelijk voor een speler van een laag niveau om in een competitie van laag niveau 20 goals te maken. Dat kun je toch ook wel bedenken? :lol:
Anders had Guardado er in de Eredivisie onderhand ook wel 20 gemaakt als je kijkt waar hij eerst speelde.

Ja want Guardado maakte er ook 20 bij Valencia >.< Wat een argument zeg...
Guardado is gewoon de uitblinker van de Eredivisie, je ziet gelijk dat hij het een stuk 'gemakkelijker' heeft hier dan in de Primera Division.
Zet Ronaldo hier neer en hij knalt er ook 50 in een seizoen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:52 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Dat relativeren van je verdient mijns inziens nou ook niet bepaald de schoonheidsprijs. Vooral de vergelijking met de Koreaanse competitie slaat als een tang op een varken. En dan ook nog denigrerend reageren op El Mare alsof het enigszins sense maakt wat je daar zegt.

Alsof Ronaldo met zo'n matig team om zich heen überhaupt de kleinste kans heeft om wereldkampioen te worden? Kwalificatie was al moeilijk genoeg, en dat dwong die al ongeveer in zijn eentje af. Geen speler op de wereld is zo beslissend als Ronaldo. Ik ben het met je eens dat 1 van de Duitsers hem ook mag winnen als het WK zo zwaar meetelt voor de prijs, maar een Götze verdient hem echt niet. Is zo omstreden bij Duitsland dat ie wissel stond in de WK-finale. Het lijkt mij dat dat al genoeg zegt. Is ook lang niet altijd een vaste waarde geweest bij club en land.

Jij komt niet in de shout dus je kan ook niet weten waar ik het over heb.

Raul Mereiles, Bruno Alves, Moutinho, Pepe, Danni, Nani, Quaresma, Tiago, Coentrao, Pereira en Carvalho zijn matige spelers inderdaad :lol: Spelers van Zenit, Fenerbache, Porto, Real... matig allemaal.

Er zijn veeeeel slechtere selecties verder gekomen, wat een dom excuus.

De wissel die Duitsland uiteindelijk het WK deed winnen en de Duitser die nu topscorer is in Duitsland. Matig inderdaad. Kroos of Muller verdiend hem naar mijn inziens wel meer maar Götze is echt een van de beste en dat voor die leeftijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 18:47 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
De wissel die Duitsland uiteindelijk het WK deed winnen en de Duitser die nu topscorer is in Duitsland. Matig inderdaad. Kroos of Muller verdiend hem naar mijn inziens wel meer maar Götze is echt een van de beste en dat voor die leeftijd.

Inderdaad als een duitser hem moet winnen is het Muller/Kroos. Götze komt er over een paar jaar wel maar die kan je nu echt nog niet de beste van de wereld noemen. En leeftijd is bij de keuze van beste speler toch 100% irrelevant?

In ieder geval... Morgen live naar Schalke - Chelsea gaan kijken, wel eens benieuwd naar het stadion op zich daar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 19:22 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:

Jij komt niet in de shout dus je kan ook niet weten waar ik het over heb.

Raul Mereiles, Bruno Alves, Moutinho, Pepe, Danni, Nani, Quaresma, Tiago, Coentrao, Pereira en Carvalho zijn matige spelers inderdaad :lol: Spelers van Zenit, Fenerbache, Porto, Real... matig allemaal.

Er zijn veeeeel slechtere selecties verder gekomen, wat een dom excuus.

Goh als we dan toch denigrerend bezig waren doe ik liever denigrerend richting die spelers, Raul Mereiles speelt bij Fener ja (wauw wat een topclub zeg in Europa :lol:) Bruno Alves speelt bij Zenith (wauw wat een topclub zeg in Europa :lol:) Moutinho speelt bij Monaco (wauw wat een topclub zeg in Europa :lol:) Danny speelt bij Zenith (wauw wat een topclub zeg in Europa :lol:)

Goed moet ik nog even doorgaan? De enige spelers die het bij een echte Europese topclub gemaakt hebben zijn Ronaldo en Pepe en dan spelen die beide zelfs nog bij de misschien wel allerbeste club ter wereld op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 20:29 

Kraak... Piep...

Dat je in de CL zit maakt je inderdaad, van de honderden Europese clubs matig. :yawn:

En
Citaat:
Er zijn veeeeel slechtere selecties verder gekomen in het EK en WK, wat een dom excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 20:53 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dat je in de CL zit maakt je inderdaad, van de honderden Europese clubs matig. :yawn:

En
Citaat:
Er zijn veeeeel slechtere selecties verder gekomen in het EK en WK, wat een dom excuus.

Ja, die clubs maken het structureel tot de laatste 4 in de CL Die clubs waar zij spelen zijn geen wereldtop, gewoon simpelweg Europese subtop, kom anders maar eens met cijfertjes die mij vertellen dat die clubs als Zenith structureel goed presteren in de CL.
Clubs die structureel goed presteren in CL zijn clubs als Barça, Chelsea, Real, Bayern, Juventus, PSG.
Absoluut niet die clubs die jij opnoemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:17 

Kraak... Piep...

Dat maken het geen slechte teams. Wou je zeggen dat op Bayern, Chelsea, Real, PSG en Barca na alles matig en slecht is in de wereld? Dat is gewoon naief. Dus volgens jouw logica is alles wat in de kwartfinales terecht komt van de CL goed en de rest matig en slecht.

Met matig en slecht haal je de CL niet.
Als je de CL in komt is dat Europees gezien een goede prestatie van een goede club. De CL is de Europeese Top (waarvan sommige clubs wellicht in twijfel vallen zoals BATE, APOEL, Maribor, Ludogorets en Athletic Bilbao).
De EL zou ik niet de subtop noemen omdat de teams die daar komen uit de verre landen allemaal nog slechter zijn dan de laatst geplaatste in de Premier League.

In principe zijn de Europeese top gewoon de top 4/5 uit Engeland, Italië, Duitsland en Spanje. En de top 2/3 van Rusland, Frankrijk en Portugal. En dan wat losse teams her en der (Shaktar, Olympiakos bijv.)

Wat jij noemt is de hoogste top van Europa, natuurlijk zijn die de besten, maar dat betekent niet gelijk dat spelers die daar niet spelen, en de andere teams automatisch slecht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:37 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dat maken het geen slechte teams. Wou je zeggen dat op Bayern, Chelsea, Real, PSG en Barca na alles matig en slecht is in de wereld? Dat is gewoon naief. Dus volgens jouw logica is alles wat in de kwartfinales terecht komt van de CL goed en de rest matig en slecht.

Met matig en slecht haal je de CL niet.
Als je de CL in komt is dat Europees gezien een goede prestatie van een goede club. De CL is de Europeese Top (waarvan sommige clubs wellicht in twijfel vallen zoals BATE, APOEL, Maribor, Ludogorets en Athletic Bilbao).
De EL zou ik niet de subtop noemen omdat de teams die daar komen uit de verre landen allemaal nog slechter zijn dan de laatst geplaatste in de Premier League.

In principe zijn de Europeese top gewoon de top 4/5 uit Engeland, Italië, Duitsland en Spanje. En de top 2/3 van Rusland, Frankrijk en Portugal. En dan wat losse teams her en der (Shaktar, Olympiakos bijv.)

Wat jij noemt is de hoogste top van Europa, natuurlijk zijn die de besten, maar dat betekent niet gelijk dat spelers die daar niet spelen, en de andere teams automatisch slecht zijn.

Met jou discussiëren heeft niet zoveel zin, want je leest gewoon niet wat ik zeg. Ik zeg nergens dat clubs als Zenith, Monaco, Fenerbahce enzo slecht zijn. Ik zeg dat dit geen absolute wereldtop is en dat is gewoon een feit, geen wereldtop betekent niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 23:42 

Kraak... Piep...

Als je dat zegt waarom klaag je dan überhaupt over de spelers van Portugal die ik opnoem.

Citaat:
Goh als we dan toch denigrerend bezig waren doe ik liever denigrerend richting die spelers, Raul Mereiles speelt bij Fener ja (wauw wat een topclub zeg in Europa :lol:) Bruno Alves speelt bij Zenith (wauw wat een topclub zeg in Europa :lol:) Moutinho speelt bij Monaco (wauw wat een topclub zeg in Europa :lol:) Danny speelt bij Zenith (wauw wat een topclub zeg in Europa :lol:)

Goed moet ik nog even doorgaan? De enige spelers die het bij een echte Europese topclub gemaakt hebben zijn Ronaldo en Pepe en dan spelen die beide zelfs nog bij de misschien wel allerbeste club ter wereld op dit moment.

Davey zegt dat Ronaldo een matig team om zich heen had terwijl hij wel een flinke dosis spelers om zich heen heeft die in de CL zitten, die toch minstens in de sub top van Europa zitten.
Hier zie je een lijstje met Portugese spelers en bij welke clubs ze spelen. Zitten aardig wat goede namen tussen...

http://www.futhead.com/15/players/all/a ... ing/table/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 23:52 

Hardtraxx Veteran

Kunnen we het er in ieder geval over eens zijn dat dit niet minder is dan waar Robben het bij Oranje mee moet doen, maar dat laatstgenoemde een stuk meer op internationaal niveau laat zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 00:00 

Kraak... Piep...

Ik denk juist dat de Portugezen meer kwaliteit in huis hebben.

Cilessen vs Beto
De Vrij/Vlaar vs Bruno Alves/Pepe..
Blind/Vd Wiel vs Coentrao/Pereira
Sneijder/De Jong/Strootman vs Moutinho/Tiago/Raul Mereiles
Robben/Depay vs Danny/Nani
Van Persie vs Ronaldo (zullen ze wel als spits doen, of Nani)

Vooral in de verdediging is er meer ervaring en voorin hebben ze ook meer toppers. Middenveld ongeveer even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 00:03 

Hardtraxx Veteran

Nani is serieus de meest overrated speler ever. Man man man wat kan ik mij ergeren aan het gedrag van hem in het veld. Gelukkig heeft hij Man U verlaten.
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic