Madrid en Ronaldo
weer 5-0 overwinning en de 3e hattrick van Ronaldo in 4 wedstrijden 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het wordt ze ook niet heel moeilijk gemaakt he, al speelden ze echt ontzettend goed.
Tegenstand was wel zwakjes ja
Maar laatste 6 wedstrijden toch ook 4x meer dan 5 doelpunten gescoord, enkel de match tegen Ludogorets was niet om aan te zien 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Spanje
Met casillas en Iniesta als dieptepunt.
Denk dat Spanje zijn beste tijd al topland toch wel gehad heeft inderdaad 
http://video.sport1.nl/partner/player/vi/18876
Messi liet gisteren weer eens zien waarom hij tijden lang de beste speler ter wereld was. God wat had die gisteren weer een paar ouderwetse acties tevoorschijn gehaald
Messi liet gisteren weer eens zien waarom hij tijden lang de beste speler ter wereld was. God wat had die gisteren weer een paar ouderwetse acties tevoorschijn gehaald
-
AHardtraxx Elite
1-1 tegen Sassuolo 
Mensen, wat is de beste website om de clasico vanavond te streamen? 
View on Facebook
View on Facebook
View on Facebook
View on Facebook
Nog 3,5 uur. Ik kan echt niet meer wachten
View on Facebook
View on Facebook
View on Facebook
Jemig, wat heeft West Ham dit seizoen zeg.
-
AHardtraxx Elite
Inderdaad goed bezig. Mané maakte net een mooie 1-0 voor SouthamptonBroken Balance wrote:Jemig, wat heeft West Ham dit seizoen zeg.
Nog steeds zo een zin in?El Mare wrote:View on Facebook
View on Facebook
View on Facebook
View on Facebook
Madrid!!!!!
-
MHardtraxx Veteran
- 14178 posts member since 2013
Lekkere goal van Benzema, prima counter. 
-
AHardtraxx Elite
Barcelona viel erg tegen, wat een slappe zakken daar achterin. Real Madrid, die counters 
Zeker, want ik kijk net zo graag Real, al hoop ik altijd dat Barça wint.nielstil wrote:Nog steeds zo een zin in?El Mare wrote:View on Facebook
View on Facebook
View on Facebook
View on Facebook
Nog 3,5 uur. Ik kan echt niet meer wachten![]()
Madrid!!!!!![]()
Lijst van genomineerden voor de Gouden bal:
Gareth Bale (Wal)
Karim Benzema (Fra)
Diego Costa (Spa)
Thibaut Courtois (Bel)
Cristiano Ronaldo (Por)
Angel Di Maria (Arg)
Mario Götze (Dui)
Eden Hazard (Bel)
Zlatan Ibrahimovic (Zwe)
Andres Iniesta (Spa)
Toni Kroos (Dui)
Philipp Lahm (Dui)
Javier Mascherano (Arg)
Lionel Messi (Arg)
Thomas Müller (Dui)
Manuel Neuer (Dui)
Neymar (Bra)
Paul Pogba (Fra)
Sergio Ramos (Spa)
Arjen Robben (Ned)
James Rodriguez (Col)
Bastian Schweinsteiger (Dui)
Yaya Touré (Ivo)
Gareth Bale (Wal)
Karim Benzema (Fra)
Diego Costa (Spa)
Thibaut Courtois (Bel)
Cristiano Ronaldo (Por)
Angel Di Maria (Arg)
Mario Götze (Dui)
Eden Hazard (Bel)
Zlatan Ibrahimovic (Zwe)
Andres Iniesta (Spa)
Toni Kroos (Dui)
Philipp Lahm (Dui)
Javier Mascherano (Arg)
Lionel Messi (Arg)
Thomas Müller (Dui)
Manuel Neuer (Dui)
Neymar (Bra)
Paul Pogba (Fra)
Sergio Ramos (Spa)
Arjen Robben (Ned)
James Rodriguez (Col)
Yaya Touré (Ivo)
Ronaldo en 1 van de Duitsers mogen van mij winnen.
Staan toch wel een paar tussen die relatief gezien daar niet tussen horen te staan, Mascherano, Iniesta, Bale en Hazard en Touré zijn bergafwaarts gegaan na vorig seizoennielstil wrote:Lijst van genomineerden voor de Gouden bal:
Gareth Bale (Wal)
Karim Benzema (Fra)
Diego Costa (Spa)
Thibaut Courtois (Bel)
Cristiano Ronaldo (Por)
Angel Di Maria (Arg)
Mario Götze (Dui)
Eden Hazard (Bel)
Zlatan Ibrahimovic (Zwe)
Andres Iniesta (Spa)
Toni Kroos (Dui)
Philipp Lahm (Dui)
Javier Mascherano (Arg)
Lionel Messi (Arg)
Thomas Müller (Dui)
Manuel Neuer (Dui)
Neymar (Bra)
Paul Pogba (Fra)
Sergio Ramos (Spa)
Arjen Robben (Ned)
James Rodriguez (Col)
Yaya Touré (Ivo)
Gaat er toch niet om of ze voor of achteruit zijn gegaan tov het seizoen daarvoor? Als ze maar bij de 23 beste horen. En wat betreft Hazard ben ik het absoluut niet met je eens.
Uit deze lijst mag Ronaldo van mij winnen, met Kroos en Robben daarachter (ook naar het WK kijkend).
Overigens mis ik wel namen als David Silva, Aguero, Suarez of Arda Turan hierin. Ze gaan wel heel erg door op de oude voet.
Uit deze lijst mag Ronaldo van mij winnen, met Kroos en Robben daarachter (ook naar het WK kijkend).
Overigens mis ik wel namen als David Silva, Aguero, Suarez of Arda Turan hierin. Ze gaan wel heel erg door op de oude voet.
Turan begint net pas een beetje goed te spelen sinds de laatste paar jaar, Aguero en Suarez ben ik met je eens. Silva valt meePommer wrote:Gaat er toch niet om of ze voor of achteruit zijn gegaan tov het seizoen daarvoor? Als ze maar bij de 23 beste horen. En wat betreft Hazard ben ik het absoluut niet met je eens.
Messi laat zien waarom hij de beste is, 253 goals in Spanje, all time topscorer 
-
MHardtraxx Veteran
- 14178 posts member since 2013
Ronaldo is veel beter bezig hoor.Unknown wrote:Messi laat zien waarom hij de beste is
Zijn andere spelers wel beter bezig dan Ronaldo als je kijkt hoe sommige spelers individueel presteren.
Costa, Xabi Alonso en Götze bijvoorbeeld.
Beter bezig dan Ronaldo? Meen je deze? Ronaldo is zelfs onzichtbaar en scoort nog 2 x. Heeft al 20 goals gemaakt, waarbij 16 clubs in Spanje nog niet eens aan de 20 goals gekomen zijn. Volgens mij is Ronaldo op dit moment echt ongenaakbaar en nergens mee te vergelijken.Broken Balance wrote:Zijn andere spelers wel beter bezig dan Ronaldo als je kijkt hoe sommige spelers individueel presteren.