Unknown schreef:
Goh wat loop jij dom te lullen zeg, ik kan het haast niet geloven eigenlijk. Jij leest gewoon niet.
Allemachtig Barça met 0-1 gewonnen echt in de aller aller allerlaatste minuut

Gelukkig zet je er dan ook bij wat ik niet goed lees. En waarom, of überhaupt iets met een objectieve beredenering.
Je ManU verhaal: Nee tuurlijk staat hij niet in de basis met zo'n clown als Moyes als coach, daarvoor deed hij het prima in de basis onder Ferguson. Plus, je zit ook met de concurentie van Valencia, die Moyes om een of andere rede beter vond, terwijl hij alleen onnodige rode en gele kaarten pakt en met lomp gebeuk soms de bal voorin krijgt.
Lissabon is niet de beste ploeg nee, dat is vrij duidelijk, dat zie je ook wel aan waar ze het nu doen in de competitie. Dat maakt Nani echter geen slechte speler. Een speler kan niet een heel team opkrikken. Als je keek hoe hij speelde in de laatste twee wedstrijden in de CL doet hij het prima. Plus die goal was top, die jongen is heel behendig.
Ik zeg niet dat Nani de top is maar wel flink bovengemiddeld.
Want we hadden het er over dat Portugal niet ver kwam op het WK, doordat schijnbaar Ronaldo een slecht team om zich heen had. Terwijl de gehele selectie net zo veel, misschien wel meer, kwaliteit in huis heeft dan bijvoorbeeld een Costa Rica, Griekenland, VS, Chili, Nigeria, Ivoorkust en nog wel meer, en die kwamen allemaal wel verder. Ik durf te zeggen dat ze wel meer kwaliteit hadden dan als je naar het gehele plaatje kijkt. Want met een voorhoede bestaande uit Ronaldo, Nani en Danny moet je echt wel wat goals er in kunnen peren door de overkill aan behendigheid en snelheid van de drie.
Feit is gewoon dat dat hele team slecht presteerde, incl Ronaldo. Door vooral slechte coaching maar ook slecht samenspel.