Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 00:04 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Nani is serieus de meest overrated speler ever. Man man man wat kan ik mij ergeren aan het gedrag van hem in het veld. Gelukkig heeft hij Man U verlaten.

Daar hebben bij Portugal wel meer spelers last van, vooral in de verdediging staan 2 echt totale idioten, Bruno Alves en Pepe :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 00:09 

Kraak... Piep...

Lenny schreef:
Nani is serieus de meest overrated speler ever. Man man man wat kan ik mij ergeren aan het gedrag van hem in het veld. Gelukkig heeft hij Man U verlaten.

Hij is alleen verhuurd, plus als je kijkt hoe hij speelt bij Sporting zou je niet zeggen dat hij overrated is, paar mooie goals gemaakt. Ook in de CL
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 00:53 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Dat relativeren van je verdient mijns inziens nou ook niet bepaald de schoonheidsprijs. Vooral de vergelijking met de Koreaanse competitie slaat als een tang op een varken. En dan ook nog denigrerend reageren op El Mare alsof het enigszins sense maakt wat je daar zegt.

Alsof Ronaldo met zo'n matig team om zich heen überhaupt de kleinste kans heeft om wereldkampioen te worden? Kwalificatie was al moeilijk genoeg, en dat dwong die al ongeveer in zijn eentje af. Geen speler op de wereld is zo beslissend als Ronaldo. Ik ben het met je eens dat 1 van de Duitsers hem ook mag winnen als het WK zo zwaar meetelt voor de prijs, maar een Götze verdient hem echt niet. Is zo omstreden bij Duitsland dat ie wissel stond in de WK-finale. Het lijkt mij dat dat al genoeg zegt. Is ook lang niet altijd een vaste waarde geweest bij club en land.

Jij komt niet in de shout dus je kan ook niet weten waar ik het over heb.

Raul Mereiles, Bruno Alves, Moutinho, Pepe, Danni, Nani, Quaresma, Tiago, Coentrao, Pereira en Carvalho zijn matige spelers inderdaad :lol: Spelers van Zenit, Fenerbache, Porto, Real... matig allemaal.

Er zijn veeeeel slechtere selecties verder gekomen, wat een dom excuus.

De wissel die Duitsland uiteindelijk het WK deed winnen en de Duitser die nu topscorer is in Duitsland. Matig inderdaad. Kroos of Muller verdiend hem naar mijn inziens wel meer maar Götze is echt een van de beste en dat voor die leeftijd.

Die spelers die je op noemt zijn inderdaad niet heel best meer. Je kan mij niet vertellen dat dat geweldige spelers zijn, want dat zijn ze echt niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 11:47 

Kraak... Piep...

Niet Geweldig nee als een selectie van Duitsland/Frankrijk e.d.
Maar toch spelers met aardig wat kwaliteit in huis. Zoals je bij teams met een mindere selectie vergt het goede training, teamwork en goede coach om het team draaiende te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 18:53 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Lenny schreef:

Hij is alleen verhuurd, plus als je kijkt hoe hij speelt bij Sporting zou je niet zeggen dat hij overrated is, paar mooie goals gemaakt. Ook in de CL

Kom nou toch eens op man, waarom denk je dat zo'n nietsnut het niet haalt bij Man Utd (ja zat daar zeker ook nog toen Man Utd wereldtop was), daar stond hij bijna nooit in de basis. Ga me toch niet lopen vertellen dat zo'n Nani een echte topper is en ga me nou ook niet vertellen dat Sporting Lissabon nou een echte topclub is (ja wel in Portugal natuurlijk).
Met jouw kijk op voetbal kun je beter stoppen met kijken, want je slaat de plank elke keer volledig mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 20:59 

Hardtraxx Elite

Wat een derby en wat een werelddoelpunt van Peres :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 22:56 

Kraak... Piep...

Unknown schreef:
Broken Balance schreef:
Lenny schreef:

Kom nou toch eens op man, waarom denk je dat zo'n nietsnut het niet haalt bij Man Utd (ja zat daar zeker ook nog toen Man Utd wereldtop was), daar stond hij bijna nooit in de basis. Ga me toch niet lopen vertellen dat zo'n Nani een echte topper is en ga me nou ook niet vertellen dat Sporting Lissabon nou een echte topclub is (ja wel in Portugal natuurlijk).
Met jouw kijk op voetbal kun je beter stoppen met kijken, want je slaat de plank elke keer volledig mis.

Hij was ook verschrikkelijk deze CL ronde inderdaad :lol:
Ga maar eens van je objectieve verhoging af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 23:06 

Hardtraxx Veteran

Goh wat loop jij dom te lullen zeg, ik kan het haast niet geloven eigenlijk. Jij leest gewoon niet.

Allemachtig Barça met 0-1 gewonnen echt in de aller aller allerlaatste minuut xd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 11:30 

Kraak... Piep...

Unknown schreef:
Goh wat loop jij dom te lullen zeg, ik kan het haast niet geloven eigenlijk. Jij leest gewoon niet.

Allemachtig Barça met 0-1 gewonnen echt in de aller aller allerlaatste minuut xd ^^

Gelukkig zet je er dan ook bij wat ik niet goed lees. En waarom, of überhaupt iets met een objectieve beredenering.

Je ManU verhaal: Nee tuurlijk staat hij niet in de basis met zo'n clown als Moyes als coach, daarvoor deed hij het prima in de basis onder Ferguson. Plus, je zit ook met de concurentie van Valencia, die Moyes om een of andere rede beter vond, terwijl hij alleen onnodige rode en gele kaarten pakt en met lomp gebeuk soms de bal voorin krijgt.

Lissabon is niet de beste ploeg nee, dat is vrij duidelijk, dat zie je ook wel aan waar ze het nu doen in de competitie. Dat maakt Nani echter geen slechte speler. Een speler kan niet een heel team opkrikken. Als je keek hoe hij speelde in de laatste twee wedstrijden in de CL doet hij het prima. Plus die goal was top, die jongen is heel behendig.
Ik zeg niet dat Nani de top is maar wel flink bovengemiddeld.
Want we hadden het er over dat Portugal niet ver kwam op het WK, doordat schijnbaar Ronaldo een slecht team om zich heen had. Terwijl de gehele selectie net zo veel, misschien wel meer, kwaliteit in huis heeft dan bijvoorbeeld een Costa Rica, Griekenland, VS, Chili, Nigeria, Ivoorkust en nog wel meer, en die kwamen allemaal wel verder. Ik durf te zeggen dat ze wel meer kwaliteit hadden dan als je naar het gehele plaatje kijkt. Want met een voorhoede bestaande uit Ronaldo, Nani en Danny moet je echt wel wat goals er in kunnen peren door de overkill aan behendigheid en snelheid van de drie.

Feit is gewoon dat dat hele team slecht presteerde, incl Ronaldo. Door vooral slechte coaching maar ook slecht samenspel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 12:09 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Unknown schreef:

Gelukkig zet je er dan ook bij wat ik niet goed lees. En waarom, of überhaupt iets met een objectieve beredenering.

Je ManU verhaal: Nee tuurlijk staat hij niet in de basis met zo'n clown als Moyes als coach, daarvoor deed hij het prima in de basis onder Ferguson. Plus, je zit ook met de concurentie van Valencia, die Moyes om een of andere rede beter vond, terwijl hij alleen onnodige rode en gele kaarten pakt en met lomp gebeuk soms de bal voorin krijgt.

Lissabon is niet de beste ploeg nee, dat is vrij duidelijk, dat zie je ook wel aan waar ze het nu doen in de competitie. Dat maakt Nani echter geen slechte speler. Een speler kan niet een heel team opkrikken. Als je keek hoe hij speelde in de laatste twee wedstrijden in de CL doet hij het prima. Plus die goal was top, die jongen is heel behendig.
Ik zeg niet dat Nani de top is maar wel flink bovengemiddeld.
Want we hadden het er over dat Portugal niet ver kwam op het WK, doordat schijnbaar Ronaldo een slecht team om zich heen had. Terwijl de gehele selectie net zo veel, misschien wel meer, kwaliteit in huis heeft dan bijvoorbeeld een Costa Rica, Griekenland, VS, Chili, Nigeria, Ivoorkust en nog wel meer, en die kwamen allemaal wel verder. Ik durf te zeggen dat ze wel meer kwaliteit hadden dan als je naar het gehele plaatje kijkt. Want met een voorhoede bestaande uit Ronaldo, Nani en Danny moet je echt wel wat goals er in kunnen peren door de overkill aan behendigheid en snelheid van de drie.

Feit is gewoon dat dat hele team slecht presteerde, incl Ronaldo. Door vooral slechte coaching maar ook slecht samenspel.

Portugal is indd geen echt hecht team lijkt me. Ze hebben indd het spelersmateriaal maar het komt er gewoon niet uit. Ook Ronaldo is op elk eindtoernooi onzichtbaar terwijl hij absolute wereldtop is. Maar er zijn te weinig spelers bij Portugal die echt een wedstrijd kunnen beslissen. Allemaal erg goede voetballers maar niet iemand(buiten Ronaldo) die een wedstrijd kan doen kantelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 12:23 

Kraak... Piep...

Inderdaad, dat waren dus wel meer teams niet, Nederland ook niet eigenlijk. Maar wij hadden Louis.
Net als dat Mexico en Costa Rica nu bijvoorbeeld geweldige coaches hebben.

Portugal heeft in dat opzicht een beetje hetzelfde probleem als Belgie. Een sterke spelersselectie maar ze hebben nog niet het hechte teamverband/samenspel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 17:39 

Hardtraxx Veteran

België speelt als team idd gewoon veel te traag. Maar de Belgische selectie toch wel aanzienlijk sterken dan die van Portugal als je Ronaldo even buiten beschouwing laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 18:50 

Kraak... Piep...

nielstil schreef:
België speelt als team idd gewoon veel te traag. Maar de Belgische selectie toch wel aanzienlijk sterken dan die van Portugal als je Ronaldo even buiten beschouwing laat

Dat is ook de rede dat ze nog verder kwamen denk ik, door een paar individuele uitblinkers zoals De Bruyne
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 11:52 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
nielstil schreef:

Dat is ook de rede dat ze nog verder kwamen denk ik, door een paar individuele uitblinkers zoals De Bruyne

Terwijl de beste voetballer van Belgie een slecht WK speelde. Hazard was heel het wk niet te zien. Het waren vooral De Bruyne, Origi die hele goede indruk maakte
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 12:03 

Hardtraxx Veteran

Ik kijk regelmatig naar het engelse voetbal, maar die Hazard heeft mij nog geen enkele keer weten te overtuigen. In mijn ogen is het een kopie van robben en dan een stuk minder gevaarlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 12:14 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ik kijk regelmatig naar het engelse voetbal, maar die Hazard heeft mij nog geen enkele keer weten te overtuigen. In mijn ogen is het een kopie van robben en dan een stuk minder gevaarlijk.

Ik heb regelmatig ook Chelsea gezien en was aardig te spreken over dit talent. Hij is nog maar 24 en heeft nog mooie carriere voor de boeg. Hij moet alleen nog beslissender worden voor Chelsea & Belgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 15:08 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

Ik heb hem in schalke zien spelen vorige week... onvoorstelbaar hoe snel en goed dat mannetje is. Maar je hebt wel gelijk dat hij meer kansen moet creeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 23:57 

Bierkoning

De oude Van Persie vandaag weer gezien, hij speelde echt heel goed. Nu hopen dat ie dit niveau vast kan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:14 

Kraak... Piep...

Het zou in de zomer al gebeuren maar in de winterstop lijkt dan eindelijk Sneijder te vertrekken bij Galatasaray.
Southampton zou de club zijn die hem wil hebben maar Van Gaal zou ook geïnteresseerd zijn. 11 Mil zou hij gaan kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:53 

Kraak... Piep...

Project 141 schreef:
'lijkt te vertrekken', 'Southampton zou zijn bestemming zijn', 'zou 11 miljoen kosten'. Lijkt me leuk hem in de engelse competitie te zien maar het is een vooral gissen vooralsnog.

wat wel een feit is is dat Gala van hem af wil door zijn te hoge salaris (3 Mil per jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 20:52 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
DI 23/12/2014 - 17:38
Zlatan Ibrahimovic heeft zich van zijn kleinste kantje laten zien. De Zweedse voetballer werd in eigen land net niet verkozen tot de grootste Zweedse sportpersoonlijkheid aller tijden. Björn Borg kreeg die eer, maar daar kon Ibrahimovic duidelijk niet mee lachen.
De Zweedse krant Dagens Nyheter stelde een lijst op met de 150 grootste Zweedse sporters. Helemaal bovenaan stond Björn Borg (kleine foto), de ex-tennisser die onder meer vijf keer Wimbledon en zes keer Roland Garros won.

Belga
Zlatan Ibrahimovic, de sterspeler van PSG, eindigde op de tweede plaats in het klassement. Maar Ibrahimovic was het duidelijk niet eens met de ranglijst. "Als tweede eindigen is hetzelfde als laatste worden", was zijn duidelijke repliek.

"Met alle respect, maar ik had op die lijst op de eerste vijf plaatsen moeten eindigen", voegde Ibrahimovic er nog aan toe. Uiteindelijk had hij ook nog wat lovende woorden over voor "winnaar" Borg. "Hij is cool en is een levende legende."

Voor de volledigheid: na het duo Borg-Ibrahimovic kregen ook nog Jan-Ove Waldner (tafeltennis), Annika Sörenstam (golf) en Ingemar Stenmark (skiën) een plaats in de top 5.

Wat een vent is het ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 20:56 

Hardtraxx Crew

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:01 

Hardtraxx Elite

Het is gewoon een zelfingenomen kneuzenopmerking, maar omdat Zlatan het zegt kan ik het wel hebben
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:10 

Hardtraxx Veteran

Zlatan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 05:36 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:
Het is gewoon een zelfingenomen kneuzenopmerking, maar omdat Zlatan het zegt kan ik het wel hebben
xd

Als je dat nog serieus neemt idd, het is Zlatan, die loopt de hele boel gewoon te trollen.
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic