Lol Parma ...
http://www.ultras-tifo.net/photo-news/2 ... 52014.html
Dit moet Arsenal toch helemaal niet willen?Broken Balance wrote:- Milaan wil Balotelli eventueel verkopen aan Arsenal
- Eto'O heeft bij Arsenal geinformeerd wegens onenigheden met Mourinho
Als er iemand sierlijk is in zijn acties is hij het welParvuz wrote:Ja oke, das waar. Maar bij Arsenal verwacht je toch een wat sierlijkere spits. En niet een idioot als Balotelli.
Zal wel een nulletje bij moeten?Broken Balance wrote:- Gaan geruchten dat Madrid een bod van 75 miljoen euro op Suarez gaat doen met een salaris van 300.000.
Juist ja. Volgens mij hebben wij een ander beeld van sierlijk dan.Broken Balance wrote:Als er iemand sierlijk is in zijn acties is hij het welParvuz wrote:Ja oke, das waar. Maar bij Arsenal verwacht je toch een wat sierlijkere spits. En niet een idioot als Balotelli.
Dat zal per week zijnMagnetron wrote:Zal wel een nulletje bij moeten?Broken Balance wrote:- Gaan geruchten dat Madrid een bod van 75 miljoen euro op Suarez gaat doen met een salaris van 300.000.
Ik wil ook wel eens wat.Broken Balance wrote: - Depay zou graag naar United willen
Daveytl wrote:Ik wil ook wel eens wat.Broken Balance wrote: - Depay zou graag naar United willen
JahaaaDaveytl wrote:Ik wil ook wel eens wat.Broken Balance wrote: - Depay zou graag naar United willen
Zou toch vet zijn, Hulk naar mijn clubje Arsenal, wat een beest is dat zeg!Andromeda wrote:Immobile naar Dortmund is al enkele dagen officieel. Betaalde prijs:19.500.000 (10,5 voor Torino * 9 voor Juve)
Geruchten:
- Alexis Sanchez dichtbij een overstap naar Juve.
- Morata dichtbij een overstap naar Juve, indien het gebeurd mag Llorente naar Barcelona.
- Benatia kost 61 miljoen (kandidaten: Chelsea, Man City)
- Arsenal bod van 20 miljoen op Insigne (gerucht)
- Arsenal bod van 37 miljoen op hulk (gerucht)
- Janmaat bijna naar Napoli
- Fiorentina wilt Cuadrado volledig overnemen (eventuele doorverkoop)
Officieel:
Keita naar AS Roma
Alex naar AC Milan
wut?nielstil wrote:Tijdens de WK openingswedstrijd hoorde ik de commentator vermelden dat Rakitic zeker naar Barcelona zou gaan. Lijkt mee een mooie aanwinst voor het Spaanse voetbal