Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 21:26 

Hardtraxx Veteran

Thiago Silva en David Luiz. Kennen elkaar van kinds af aan en dan nu eindelijke op prof niveau in een team. Als het rond komt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 01:40 

Kraak... Piep...

David Luiz is een geniale gast, een van de weinige voetballers met openbare humor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 10:51 

Hardtraxx Veteran

Nou goh, hij is voetballer en geen komiek, laat hem maar eens fatsoenlijk zijn eerste taak uitvoeren en dat is verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 13:03 

Kraak... Piep...

Ik had het ook over hem persoonlijk niet over zijn kwaliteiten, die hij wel degelijk heeft.
Hem en Silva achterin lijkt me een van de meest solide verdedigingen.

Alex word al oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 13:23 

Hardtraxx Elite

Dan zal Marquinhos wel vertrekken. Leuk weetje is trouwens dat Thiago Silva terug naar Milan wilt maar Milan kan hem niet betalen dus moet hij zijn contract uitdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 13:51 

Hardtraxx Veteran

David Luiz, overschatte verdediger zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 14:26 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
David Luiz, overschatte verdediger zeg.

Juist niet. Kijk, die 61 miljoen is natuurlijk overdreven veel geld, maar hij is mijns inziens wel 1 van de besten. Ik kijk nu ook net naar een site waar z'n cijfers van dit jaar in staan:

6.31
6.49
6.35
8.48
7.49
5.49
6.14
6.86
7.32
7.43
6.15
7.47
6.54
8.92
7.07
7.7
7.22
7.48
6.11
7.74
6.7
6.32
6.37
8.29
7.21
7.51
6.87
De rest van z'n wedstrijden hebben een N/A gekregen omdat die dan te kort speelde voor een beoordeling volgens mij.

Welgeteld 1 onvoldoende over het hele jaar, en die onvoldoende is ook nog eens een 5,49. Zo constant als maar kan, nooit negatieve uitschieters en wel een aantal hele hoge cijfers (als verdediger is dat sowieso bijzonder), en dat in de op 1 na sterkste competitie van de wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 00:55 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
), en dat in de op 1 na sterkste competitie van de wereld.

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 23:34 

Kraak... Piep...

Ik denk dat hij de BBVA of de Bundesliga nog sterker vind.

Ben ik het zelf niet helemaal mee eens omdat de Lagere clubs van de Bundesliga en de BBVA niet echt beter zijn dan de lagere uit de BPL.

Een West Ham/Aston Villa/Crystal Palace/West Brom/Newcastle/Southampton zijn wel beter dan een Neurnberg/Hertha Berlin/Augsburg/Hannover en Elche/Vallalodid/Levante/Malaga imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 23:53 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de BBVA wel de beste op basis van top/subtop

3 ploegen in de kwartfinale van de Champions league en 2 in de halve finale Europa league zegt al wel wat denk ik.. Bundeslige is enkel Bayern top, een 3-tal ploegen europese subtop en de rest is er niet veel waard. Barclays is in de breedte wel goed maar toch denk ik dat de top 10 van Spanje over het algemeen sterker is dan de top 10 van Engeland
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 00:26 

Kraak... Piep...

nielstil schreef:
Ik vind de BBVA wel de beste op basis van top/subtop

3 ploegen in de kwartfinale van de Champions league en 2 in de halve finale Europa league zegt al wel wat denk ik.. Bundeslige is enkel Bayern top, een 3-tal ploegen europese subtop en de rest is er niet veel waard. Barclays is in de breedte wel goed maar toch denk ik dat de top 10 van Spanje over het algemeen sterker is dan de top 10 van Engeland

1.Atl. Madrid
2.Barcelona
3.Real Madrid
4.Ath. Bilbao
5.Sevilla
6.Villarreal
7.Real Sociedad
8.Valencia
9.Celta Vigo
10.Levante

tegen

1.Bayern Munchen
2.Borussia Dortmund
3.Schalke 04
4.Bayer Leverkusen
5.Vfl Wolfsburg
6.Borussia Monchengladbach
7.Mainz
8.Augsburg
9.Hoffenheim
10.Hannover 96

tegen

1.Manchester City
2.Liverpool
3.Chelsea
4.Arsenal
5.Everton
6.Tottenham
7.Manchester United
8.Southampton
9.Stoke City
10.Newcastle

Dan vind ik de BPL toch beter. En de BBVA op 2. Als je elke 1 tegen 1 en 2 tegen 2 enzo zou doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 00:39 

Hardtraxx Veteran

1.Atl. Madrid - Bayern - Man city
2.Liverpool - Barcelona - Dortmund
3.Real Madrid - Chelsea - Schalke
4.Ath. Bilbao - Arsenal - Leverkusen
5.Sevilla - Everton - Wolfsburg
6.Tottenham - Villarreal - Monchengladbach
7.Man U (dit seizoen wel ontzettend zwak maar Europees viel het nog mee qua gewonnen duels) - Real Sociedad - Mainz
8.Valencia /southampton - Augsburg (te weinig wedstrijden van augsburg gezien dus niet echt realistisch misschien)
9.Hoffenheim - Stoke - Celta Vigo
10.Newcastle - Hannover - Levante

Denk dat dit de uiteindelijke ranking zou zijn als je ze allemaal tegen elkaar laat spelen. Spanje volgens mij wel duidelijk de sterkste in deze reeks. Van Duitsland enkel Hoffenheim op een eerste plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 01:00 

Kraak... Piep...

Als je kijkt naar de laatste wedstrijden van elke ploeg denk ik niet dat Spanje dat lukt.
CL is niet een goeie maatstaf daarvoor imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 15:15 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
7.Man U (dit seizoen wel ontzettend zwak maar Europees viel het nog mee qua gewonnen duels) - Real Sociedad - Mainz
8.Valencia /southampton - Augsburg (te weinig wedstrijden van augsburg gezien dus niet echt realistisch misschien)

Denk dat dit de uiteindelijke ranking zou zijn als je ze allemaal tegen elkaar laat spelen. Spanje volgens mij wel duidelijk de sterkste in deze reeks. Van Duitsland enkel Hoffenheim op een eerste plek

Zeker niet mee eens, één seizoen bepaalt niet meteen hoe goed een team is. Liverpool en Atletico Madrid hadden gewoon enorm veel geluk dit seizoen. Bayern zal bijvoorbeeld echt wel 7/10 wedstrijden het betere resultaat halen tegen Atl. Madrid. Zo ook bij Barca - Liverpool, Bilbao - Arsenal etc.

Daarnaast zie je zelf ook hoe snel die top in Spanje afzakt in jouw lijstje. Je begint met Atletico Madrid, Barca en Real maar onderaan de lijst staan Celta Vigo en Levante. Dat is het niveau van de Championship onderhand (licht overdreven).

Het voorbeeld met Sevilla zegt ook niet heel veel. Tottenham, Napoli deden niet eens serieus. Porto, Fiorentina, Juventus, Benfica en Valencia doen ook niet onder voor Sevilla imo.

Een competitie bestaat niet uit 3/4/5 clubs, het Spaanse rechter rijtje is op sommige vlakken niveau Eredivisie. Dat wordt licht verbloemd door de goede technische spelers die in sommige selecties te vinden zijn. De Engelse competitie is simpelweg beter in zijn geheel, veel meer breedte qua teams, voor zowel het kampioenschap als voor degradatie. Een minder seizoen en je wordt in de BPL meteen bestraft die je tot 4/5 plaatsen kan laten zakken dan je doelstelling. In Spanje worden de 6-0 uitslagen alleen maar 2-0 of zoiets dergelijks. Je vergooit er waarschijnlijk wel het kampioenschap mee maar de top 3 is nog wel zeker van Champions League plaatsing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 15:39 

Kraak... Piep...

In de BPL heb je ook vaak verschillende top 3's omdat er over de jaren altijd 6/7 teams om strijden. City, United, Chelsea, Everton, Tottenham, Arsenal en Liverpool doen altijd mee in de top. Met over de jaren gezien nog aansluitingen van Newcastle, Aston Villa en Southampton.

Terwijl in de Bundesliga, en dan kijk ik ook voor de Bayern overmacht, alleen Borussia Dortmund en Schalke kanshebbers waren. Leverkusen is ook pas sinds een paar jaar in de top. De enige top daar van die toen nog meedeed is Werder Bremen en die is al tijden flink afgezakt.

Het zelfde als onder Real, Athletico en Barca. Sociedad, Valencia, Sevilla, Bilbao en Villareal (wat een promovendus is). Deden alleen ver vroeger nog mee voor de titel.
Nu zijn ze op het zelfde niveau als een Newcastle, West-Ham, Aston Villa, Everton en Crystal Palace.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:58 

Hardtraxx Elite

Zaakwaarnemer van Benatia alweer in Barcelona voor een gesprek. Roma wilt minimaal 30 miljoen vangen. Het zal een verlies voor Roma zijn, maar een zeer goede aanwinst voor Barca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 17:35 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
nielstil schreef:

Zeker niet mee eens, één seizoen bepaalt niet meteen hoe goed een team is. Liverpool en Atletico Madrid hadden gewoon enorm veel geluk dit seizoen. Bayern zal bijvoorbeeld echt wel 7/10 wedstrijden het betere resultaat halen tegen Atl. Madrid. Zo ook bij Barca - Liverpool, Bilbao - Arsenal etc.

Het gaat hier over dit seizoen, niet over hun verleden. En schaam je dat je zegt dat Atlético veel geluk had dit jaar -_- Hebben het kampioenschap en de CL-finale hard verdient dankzij hun vechtlust

Andromeda schreef:
Daarnaast zie je zelf ook hoe snel die top in Spanje afzakt in jouw lijstje. Je begint met Atletico Madrid, Barca en Real maar onderaan de lijst staan Celta Vigo en Levante. Dat is het niveau van de Championship onderhand (licht overdreven).

Omdat nummer 9 en 10 niet meer zo sterk zijn vergeet je de 8 betere ploegen maar?

Andromeda schreef:
Het voorbeeld met Sevilla zegt ook niet heel veel. Tottenham, Napoli deden niet eens serieus. Porto, Fiorentina, Juventus, Benfica en Valencia doen ook niet onder voor Sevilla imo.

Wat haal jij hier nu Portugese en Italiaanse ploegen bij? Die vallen dit jaar wel duidelijk buiten de topcompetities lijkt me. (Portugese sowieso al op 4-5 ploegen na, Italiaanse heeft eerder wel meegedraaid met de top). Wat Tottemham betreft… die hebben 3 goede maanden gehad dit seizoen en de rest hebben ze echt niet zo goed gespeeld hoor

Andromeda schreef:
Een competitie bestaat niet uit 3/4/5 clubs, het Spaanse rechter rijtje is op sommige vlakken niveau Eredivisie. Dat wordt licht verbloemd door de goede technische spelers die in sommige selecties te vinden zijn. De Engelse competitie is simpelweg beter in zijn geheel, veel meer breedte qua teams, voor zowel het kampioenschap als voor degradatie. Een minder seizoen en je wordt in de BPL meteen bestraft die je tot 4/5 plaatsen kan laten zakken dan je doelstelling. In Spanje worden de 6-0 uitslagen alleen maar 2-0 of zoiets dergelijks. Je vergooit er waarschijnlijk wel het kampioenschap mee maar de top 3 is nog wel zeker van Champions League plaatsing.

Het gaat in dat stuk dat jij Quote puur om de top 10 ploegen, op de rest zie je mij toch geen reactie geven? Zal even mezelf quoten van een paar posts terug…

Citaat:
Barclays is in de breedte wel goed maar toch denk ik dat de top 10 van Spanje over het algemeen sterker is dan de top 10 van Engeland
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 08:28 

Hardtraxx Veteran

"Wat kon Seedorf nou gebeuren, toen hij voor AC Milan koos? Er is leven... Er is leven na de dood."
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 09:37 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
"Wat kon Seedorf nou gebeuren, toen hij voor AC Milan koos? Er is leven... Er is leven na de dood."

10 miljoen rijker, makkelijk verdient in 4 maanden dacht ik zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 09:47 

Hardtraxx Veteran

Eens. :P
Wel sneu, als je jaren lang voor zo'n club gespeeld hebt. En je wil daar toch trainer worden ondanks het matige elftal. Dat je er dan zo uitgewerkt wordt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 10:15 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Wel sneu, als je jaren lang voor zo'n club gespeeld hebt. En je wil daar toch trainer worden ondanks het matige elftal. Dat je er dan zo uitgewerkt wordt. >.<

Inderdaad, alsof Inzaghi het nu gelijk beter zou doen... Bij zulke clubs krijg je toch de kans niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:19 

Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
Parvuz schreef:

Inderdaad, alsof Inzaghi het nu gelijk beter zou doen... Bij zulke clubs krijg je toch de kans niet eens.

Allegri zat er wel lang, tenminste hij zat er drie jaar te lang ... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 13:15 

Hardtraxx Veteran

http://video.sport1.nl/main/clips/38569 ... ger-gedist

http://video.sport1.nl/main/clips/38570 ... kleedkamer

Zlatan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 13:43 

Hardtraxx Veteran

Niet beschikbaar in België. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 18:01 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef: