Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 09:52 

Kraak... Piep...

Madrid is gewoon idioot geweest door de CL voorrang te geven. Natuurlijk moet je dat wel doen maar niet gelijk als je goeie spelers eruit halen.
Zo merk je wel dat een paar spelers toch vitaal zijn voor Madrid wat altijd zo sterk lijkt.

Athletico had makkelijk kunnen winnen, die hebben gewoon idioot slecht gespeeld.
Hetzelfde geld voor Barca, waar is dat snelle voetbal voorin waardoor ze zo bekend zijn geworden?
Athletico had het makkelijk kunnen afmaken, vooral na die rooie kaart

In Belgie had ik het St.Luik meer gegund. Die spelen over het hele seizoen beter.

En tja, had het Liverpool qua kampioenschap meer gegund maarja. Beter City dan Chelsea.

De enige spannende competities zijn Spanje en Rusland nog.
In Rusland kan op de laatste dag de 1 2 en 3 allemaal nog kampioen worden (CSKA, Lokomotiv & Zenit)
Zenit loopt een wedstrijd achter en is veilig bij een winst en een gelijkspel.
CSKA moet winnen en Zenit moet een wedstrijd laten liggen
Lokomotiv wint als beide alles verliezen.
En de laatste wedstrijd is CSKA - Lokomotiv
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 10:04 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Heb je de wedstrijd gekeken? De rode kaart viel in de 88e minuut he. En het was ook bijna afgemaakt, maar de vingertoppen van Willy zorgen er voor dat er nog een superspannende finaledag komt.

Irritatiemomentje: Barcelona - Atletico is verzet naar zaterdagavond 18.00. Ik moet werken vanaf 19.00 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 10:20 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:

Heb je de wedstrijd gekeken? De rode kaart viel in de 88e minuut he. En het was ook bijna afgemaakt, maar de vingertoppen van Willy zorgen er voor dat er nog een superspannende finaledag komt.

Irritatiemomentje: Barcelona - Atletico is verzet naar zaterdagavond 18.00. Ik moet werken vanaf 19.00 :cry:

Tja meestal zit zo'n rooie kaart mee, en geeft een boost voor het andere team. Voorbeeldje, is toen Groningen eens een rooie kaart kreeg tegen Twente. Na 2 minuten vloog er een in en vlak erna nog een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:16 

Hardtraxx Veteran

Ja dat gebeurt idd wel eens, maar je kunt IMO niet verwachten dat je met nog 7 minuten te gaan er wel 'even' 1 inprikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:19 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Ja dat gebeurt idd wel eens, maar je kunt IMO niet verwachten dat je met nog 7 minuten te gaan er wel 'even' 1 inprikt.

Dat is waar, maar had sowieso wel verwacht dat Atletico er een paar in zou schuiven tegen een ploeg die het hele seizoen als slecht presteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 12:58 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Zenit loopt een wedstrijd achter en is veilig bij een winst en een gelijkspel.

Om het nog leuker te maken, die wedstrijd is bij een 2-4 achterstand gestaakt omdat Zenit fans het veld opkwamen, en zal waarschijnlijk niet uitgespeeld worden (dus een verlies)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 18:13 

Bierkoning

Daveytl schreef:

Fuuuck dat is wel heel kut, ik ben dan of m'n eigen kampioensfeest aan het vieren (Spakenburg 1) of in Eindhoven met m'n voetbalteam (mocht Spakenburg de beslissingswedstrijd verliezen).

Nouja in het tweede geval kunnen we misschien nog een kroegje opzoeken waar ze het uitzenden. Maar hoop natuurlijk het eerste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 10:25 

Hardtraxx Addict

Diego Costa naar Chelsea, Ik hoop dat hij gruwelijk faalt daar stomme idioot dat het is. Klote club, Anti-voetbal

Had hem liever bij Arsenal gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 10:46 

Hardtraxx Veteran

Wat een aftellen naar zaterdag 18:00 uur, heb er niet normaal veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:02 

Kraak... Piep...

Wat moet hij in godsnaam bij Chelsea. Hij word toch niet verkozen boven Eto'O en het is maar de vraag of hij gekozen word boven Demba Ba.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:34 

Hardtraxx Addict

Meen je die? :worship: :lol:

Diego Costa is a la Falcao, Cavani, Ibrahimovic, Lewandowski, Benzema gewoon een spits van wereldklasse.

En Eto'o wil volgens mij weg want die heeft mot met Mourinho, en die heeft zijn beste tijd gehad, Demba Ba is leuk voor een Newcastle maar geen topclub
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:51 

Kraak... Piep...

JEFSKI schreef:
Meen je die? :worship: :lol:

Diego Costa is a la Falcao, Cavani, Ibrahimovic, Lewandowski, Benzema gewoon een spits van wereldklasse.

En Eto'o wil volgens mij weg want die heeft mot met Mourinho, en die heeft zijn beste tijd gehad, Demba Ba is leuk voor een Newcastle maar geen topclub

Ja ik meen die Swekboi.
Denk je dat Costa zo met een klap geïntegreerd is in het spel van Chelsea? Denk je dat hij door dit compleet andere systeem van Chelsea even veel gaat scoren?
Denk je dat ze hem opstellen als ze er nog niet zeker van zijn dat hij gaat scoren in dit nieuwe veel verdedigende systeem? Terwijl een Eto'O en Demba Ba dit wel zijn?

Falcao ging ook naar Monaco en scoort daar amper, hij staat niet eens in de top 10, al voordat hij geblesseerd raakte :lol:. Lewandowski is dit jaar echt bagger bij BVB in vergelijking met Mandzukic bij Bayern, waar hij dus mag spelen straks.
Wat een dom argument :lol:

Iedereen heeft mot met Mourinho daar zo'n beetje, duikt er elke week wel een op in de pers, eerst mata, dan terry dan hazard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:52 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Diego Costa is gewoon een spits van wereldklasse.

Die pas sinds dit huidige seizoen een beetje goed bezig is. ;)

Broken Balance schreef:
Lewandowski is dit jaar echt bagger bij BVB in vergelijking met Mandzukic bij Bayern, waar hij dus mag spelen straks.

Bagger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:53 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
JEFSKI schreef:
Diego Costa is gewoon een spits van wereldklasse.

Die pas sinds dit huidige seizoen een beetje goed bezig is. ;)

Dit idd.
Falcao blonk bij Atletico ook uit toen een (of twee?) seizoen(en), verkaste en daar hoor je nu amper wat van, voor de blessure heb ik het dan over.

Bagger is misschien wel een beetje overdreven
Maar vergeleken met vorig jaar speelt hij een stuk slechter, hij mag dan wel de topscorer zijn maar wel met een enorm laag aantal om hem zo'n kaliber spits te noemen, en met wat voor kansen hij allemaal had. 2 jaar terug maakte hij met minder duels meer doelpunten.
Dan kan je Mario Mandzukic en Kiesling ook in het zelfde rijtje zetten.

Het is een beetje hetzelfde verhaal als met Finnbogason dit jaar, de helft waren toch wel mazzeltjes. Hij begint wel in het laatste deel van de competitie steeds meer z'n oude niveau te pakken, wat goed is voor Bayern.

Zonder Reus, Gundogan en Mkhitaryan had hij de helft niet kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 15:24 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Anonymous schreef:
nielstil schreef:
Gaat lekker in spanje xd 80e minuut staat athlético gelijk, barca gelijk en real achter (die weliswaar met een b-elftal spelen, gok dat ze alles maar op de champions league gaan gooien)

Ja kan maar dies pas over twee weken?

Ik kan geen andere verklaring geven… Ze speelden met isco-morata-modric in de voorlijn terwijl daar normaal ronaldo-benzema-bale staat

Volgens mij is Ronaldo gewoon geblesseerd hoor, anders had ie echt wel gespeeld. Ken je feiten over je club :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 17:53 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Volgens mij is Ronaldo gewoon geblesseerd hoor, anders had ie echt wel gespeeld. Ken je feiten over je club :P

Ja die blessure weet ik… verklaar jij dan maar ook gelijk waarom Bale en Benzema op de bank zaten wijsneus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 19:00 

Hardtraxx Veteran

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=214294 , ik raad iedereen aan om filmpjes van hem op te zoeken (dat zegt natuurlijk niet alles/bijna niks), wat kan hij een hele grote worden zeg. Hoor er nou pas over, iemand die mij wat meer over dit supertalent kan vertellen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 19:32 

Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=214294 , ik raad iedereen aan om filmpjes van hem op te zoeken (dat zegt natuurlijk niet alles/bijna niks), wat kan hij een hele grote worden zeg. Hoor er nou pas over, iemand die mij wat meer over dit supertalent kan vertellen? :)

Marokkaans-Italiaans talent die is geboren in Italië en daar dus ook voor uitkomt. Milan heeft hem voor 300.000 op 14-jarige leeftijd overgenomen van Reggiana.

Hij heeft wel wat weg van Adel Taarabt qua techniek. Alleen lijkt het bij Mastour dat hij een betere mentaliteit heeft dan Taarabt. Zijn schot is ook meer dan prima, eveneens zijn passing. Al mag het wel gezegd worden dat hij soms wat egoïstisch is. Al met al een heel groot talent, maar of hij het waar gaat maken ligt aan zichzelf. Sommige zeggen dat hij leeft voor het voetbal en andere hebben een vooroordeel dat hij net als andere Marokkanen is (erg lui, slechte mentaliteit).

Leuk feitje is dat Ajax vorig jaar interesse in hem had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 19:37 

Hardtraxx Veteran

Jup, las dat van Ajax ook al, maar Ajax was niet de enige Europese (top)club die interesse in hem had als ik de media moet geloven :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 19:40 

Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Jup, las dat van Ajax ook al, maar Ajax was niet de enige Europese (top)club die interesse in hem had als ik de media moet geloven :P.

Vrijwel iedere topclub had inderdaad interesse alleen bleef hij liever in Italië volgens mij. Milaan lag ook anderhalf uur rijden van zijn woonplaats dus dat zal er ook mee te maken hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 21:21 

Hardtraxx Veteran

Anderlecht 0-2 voor, goed bezig. Volgende week nog eens winnen en we zijn kampioen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 23:02 

Bierkoning

Zo geweldig vind ik die houthakker Diego Costa nou ook weer niet hoor. Als het tempo ook maar ietsje omhoog gaat kan ie het al niet meer bijbenen (tijdens Spanje - Italie was het ook 3 x niks). Bij Atletico komt ie tot z'n recht omdat dat een vechtersploeg is, als ie in een team a la Spanje speelt, waar het meer om kort combinatiespel gaat, zal ie door het ijs zakken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 23:13 

Hardtraxx Addict

Diego Costa kan prima met kort combinatie spel mee, dat kan ik je wel vertellen hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 00:19 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Anderlecht 0-2 voor, goed bezig. Volgende week nog eens winnen en we zijn kampioen. :D

Genoeg aan een gelijkspel en we kunnen gaan vieren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 09:56 

Kraak... Piep...

Hamburger SV heeft de eerste degradatie wedstrijd gelijk gespeeld.
Ze speelden ook niet met veel overtuiging.

Als ze zo blijven spelen dan liggen ze er geheid uit.
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic