Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Heerlijke beelden van de 1-1 van gisteravond :drool:

http://video.sport1.nl/partner/player/vi/17131

Zo zit het btw in Spanje :P
Atlético Madrid (88) wordt zelf kampioen - met twee remises in de resterende duels met Málaga (thuis) en Barcelona (uit).
Barcelona (85) prolongeert zelf landstitel als - men Elche (uit) en Atlético Madrid (thuis) verslaat.
Real Madrid (84) wordt kampioen - als men zelf tweemaal wint, Atlético maar één punt pakt én Barcelona hooguit één keer wint.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Als Atletico van Malaga verliest en de andere 2 winnen, krijg je de situatie dat de winnaar van Barca - Atletico kampioen wordt, en bij een gelijkspel Real kampioen kan worden. Dan heb je pas wat :whistle:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het komt er op neer dat Atletico alleen nog maar hoeft te winnen van Barcelona. Dan zijn ze kampioen.
Bij winst tegen Malaga en bij winst van Barcelona bij Elche moet Atletico ook minstens een punt pakken tegen Barcelona om kampioen te worden.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Als ze nou niet zo gaan denken en gewoon van beide gaan winnen..
Malaga moet je kunnen hebben, met zo'n flut seizoen achter de rug, maar het blijft een oud topper dus je weet nooit hoe die uit de hoek kunnen komen.

Kijk maar naar Villareal, als promovendus en oud topper zijn ze gewoon tot kwalificatie voor de Europa league gekomen.

Boven alles weet je nooit wat er gebeurt op de laatste speeldagen vanwege de druk e.d.
Hardtraxx Veteran
Steffnov wrote:Als Atletico van Malaga verliest en de andere 2 winnen, krijg je de situatie dat de winnaar van Barca - Atletico kampioen wordt, en bij een gelijkspel Real kampioen kan worden. Dan heb je pas wat :whistle:
Competitievervalsing of niet, maar Barça zal Real nooit kampioen laten worden, dus of ze gaan vol voor de winst omdat ze zelf met die wedstrijd kampioen worden, of ze laten Atletico winnen.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Guardiola wil niets aan het toeval overlaten om Bayern als Barca te laten spelen. Wat een shirts.... bah.
Image
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Sjezus wat lelijk zeg
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Willen ze het oude barca shirt namaken ofzo :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Heel lelijk inderdaad. Ergste eraan is eigenlijk nog wel dat smalle blauwe baantje in de rode vlakken. Maar hij is in general gewoon lelijk.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Image

Dit zijn vette kits.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Zal wel terugkoppeling zijn naar shirt uit 1996 :P
http://www.oldfootballshirts.com/nl/tea ... s5218.html
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
'Blatter wil opnieuw voorzitterschap FIFA'
Sepp Blatter kan er maar geen genoeg van krijgen. De 78-jarige Zwitser heeft aangekondigd dat hij zich in 2015 opnieuw verkiesbaar gaat stellen voor het voorzitterschap van de FIFA. Dat meldden verschillende Zwitserse media. Blatter is momenteel bezig met zijn vierde termijn als preses.

Blatter nam donderdag samen met Ottmar Hitzfeld, de bondscoach van Zwitserland, deel aan een discussieavond over het komende WK. Daar verbaasde hij het toegestroomde publiek met de mededeling over zijn poging om weer FIFA-baas te worden. ,,Ik ga ervoor, omdat mijn taak er nog niet op zit. Mijn ambtstermijn zit er bijna op, maar mijn missie is nog niet afgerond'', stelde Blatter
Dat de dood hem maar snel mag gaan ophalen....
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Beetje grove manier om dat te brengen, zeker gezien je Xxlerator verhaal. Beter verliest hij gewoon die verkiezingen (hoe naief het ook klinkt in die corrupte bende)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Jullie snappen dat Guardiola helemaal compleet niks te zeggen heeft over hoe de shirts eruit gaan zien he... Ze zijn inderdaad wel spuuglelijk :P
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Steffnov wrote:Beetje grove manier om dat te brengen, zeker gezien je Xxlerator verhaal. Beter verliest hij gewoon die verkiezingen (hoe naief het ook klinkt in die corrupte bende)
Ben bang dat we niet op een andere manier van deze man af komen.
En natuurlijk wens ik het niemand toe. Ook Blatter niet.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
AC Milan speelt 95% zeker geen Europa League, terwijl het de doelstelling van Seedorf was. Er zal nog wel een staartje aankomen.

Gisteren hebben Zanetti, Milito, Samuel en Cambiasso afscheid genomen van Inter.

En als we het toch over kits hebben:

Image

Image

Image

:loving: :loving:
Last edited by Andromeda on 11 May 2014 18:54, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Felicitaties aan Manchester City voor het behalen van de titel, doodzonde is het zeker, vraag me af of we in de komende jaren nog zo dichtbij de titel gaan komen als dit jaar. Desalniettemin een geweldig seizoen :D
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Verdiend kampioenschap van City, speelde ook leuk en aanvallend voetbal ^^ . Gunde het Liverpool wel meer, maar helaas.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Gaat lekker in spanje xd 80e minuut staat athlético gelijk, barca gelijk en real achter (die weliswaar met een b-elftal spelen, gok dat ze alles maar op de champions league gaan gooien)
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Anderlecht op kop nu, heerlijk. :loving: Nog 2 matchen winnen en we zijn kampioen.
Hardtraxx Veteran
Ik hoop dat volgende week Barça uiteraard kampioen wordt, maar als Atletico kampioen wordt heb ik er eigenlijk ook weinig problemen mee.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Ze hebben vandaag beide zoveel kans laten liggen :') Athlético had kampioen kunnen zijn, barca had ervoor kunnen zorgen dat een gelijkspel volgende speeldag genoeg was
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Zo zonde dat dat schot in de laatste minuut van Atletico er niet in ging. Dan volgende week maar winnen, ik hoop zo erg dat Atletico kampioen word. Eindelijk is een keer een andere ploeg ipv altijd Barca of Real.
A
nielstil wrote:Gaat lekker in spanje xd 80e minuut staat athlético gelijk, barca gelijk en real achter (die weliswaar met een b-elftal spelen, gok dat ze alles maar op de champions league gaan gooien)
Ja kan maar dies pas over twee weken?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Anonymous wrote:
nielstil wrote:Gaat lekker in spanje xd 80e minuut staat athlético gelijk, barca gelijk en real achter (die weliswaar met een b-elftal spelen, gok dat ze alles maar op de champions league gaan gooien)
Ja kan maar dies pas over twee weken?
Ik kan geen andere verklaring geven… Ze speelden met isco-morata-modric in de voorlijn terwijl daar normaal ronaldo-benzema-bale staat