Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 14:32 

Kraak... Piep...

lijkt meer op een badkuip met een sub erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:58 

Hardtraxx Addict

Ik heb zelf een Honda Prelude 2.0i uit '97 gekocht.
Vind het een heerlijke bak alleen wat weinig ruimte qua achetrbank / koffer met zo'n sub :P
Plus, hij is nou niet bepaald zuinig met zo'n 133pk 2.0i en qua wegenbelasting zit ie in Friesland op €48.3 (1190kg) per maand.

Civics, Golfjes enz moet je wel oppassen voor afgeragde blokken / auto's dus laat je auto ALTIJD een volledige emissietest + eventueel volledige APK doen VOOR je hem koopt.. Heeft mij ook een miskoop van een andere Prelude voorkomen (emissietest).

+ iemand met echt verstand van auto's meenemen helpt ook. Nu heb ik dat in dit geval zelf wel aardig door hobby / gedeeltelijke opleiding maar je snapt m'n punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:59 

Hardtraxx Addict

Ik heb zelf een Honda Prelude 2.0i uit '97 gekocht.
Vind het een heerlijke bak alleen wat weinig ruimte qua achetrbank / koffer met zo'n sub :P
Plus, hij is nou niet bepaald zuinig met zo'n 133pk 2.0i en qua wegenbelasting zit ie in Friesland op €48.3 (1190kg) per maand.

Civics, Golfjes enz moet je wel oppassen voor afgeragde blokken / auto's dus laat je auto ALTIJD een volledige emissietest + eventueel volledige APK doen VOOR je hem koopt.. Heeft mij ook een miskoop van een andere Prelude voorkomen (emissietest).

+ iemand met echt verstand van auto's meenemen helpt ook. Nu heb ik dat in dit geval zelf wel aardig door hobby / gedeeltelijke opleiding maar je snapt m'n punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:02 

Donateur

Peugeot 107/Citroen C1/Toyota Aygo. Rijd zelf in de 107, zuinige auto, geen wegenbelasting en verzekering kost ook zowat niks. Ik heb hem all-risk verzekerd voor €38,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:03 

Kraak... Piep...

Teknizion schreef:
Peugeot 107/Citroen C1/Toyota Aygo. Rijd zelf in de 107, zuinige auto, geen wegenbelasting en verzekering kost ook zowat niks. Ik heb hem all-risk verzekerd voor €38,-

107 en C1 zijn foeilelijk en de Aygo is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:03 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Teknizion schreef:

107 en C1 zijn foeilelijk en de Aygo is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggg.

Ga je als gozer toch ook niet in rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:04 

Kraak... Piep...

Idd :P
Zijn echt van die vrouwen winkelwagentjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:

Hatelijk die dingen. Ze zouden ze moeten verbieden en vooral het rijbewijs van de bestuurders innemen. In drie maanden al heel wat op zitten schelden. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:46 

Hardtraxx Beheerder

Ik ken wel mensen die er wel wat leuks van gemaakt hebben. zo'n 107. mn neef bijvoorbeeld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Ook als ie er wat moois van maakt kan ie met 100 een vrachtwagen inhalen waar je 130 mag. In dat geval mag z'n auto alsnog direct afgepakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:14 

Hardtraxxer

Mij leek een Volkswagen corrado wel geinig als 1ste auto of een Golf 5 haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:34 

Hardtraxxer

Mensen echt super bedankt voor de vele reacties :thumbsup: .
Ik ga alles even rustig doorlezen en nog flink rond kijken, als ik er één gevonden heb laat ik het zoiezo weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:22 

Hardtraxx Addict

Peugeot 106 Rallye/GTI. Zeer sportief, snel, en gewoon heel leuk om te rijden. Ook betaalbaar in de maand en in aanschafprijs ook. Enige nadeel, niet de betrouwbaarste auto, mede door de koppakking waar velen last van hebben. Verder is een 206 ook een hele leuk en betaalbare. Ik wil zelf graag een 206 GTi, iets duurder in de maand en aanschaf maar wel sneller, nieuwer en luxer. Had hem dit jaar willen halen maar besloten toch nog even te wachten met een auto :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

Vind die C1'tjes best tof hoor. Spoilertje en verchroomde uitlaatstukje doet wonderen. Vind je behoorlijk stoerder als je in een auto rijd die 4x zo goedkoop is dan zo'n kansenjeugd golfje. Van dat geld kan je veel leukere dingen doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:37 

Kraak... Piep...

@ The Venator

Still Ugly
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 12:00 

Hardtraxx Veteran

Een oude mercedes oldtimer met gasinstallatie. Geen wegenbelasting en oldtimerverzekering voor 7 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 02:55 

Hardtraxx Addict

Ramirez schreef:
Een oude mercedes oldtimer met gasinstallatie. Geen wegenbelasting en oldtimerverzekering voor 7 euro.

Smerige roestbakken. Pak dan een Audi 90 / Audi 100. Die hebben (gedeeltelijk) gegalvaniseerde carrosserie en roesten dus niet.

Weet er wel 1 te koop alleen die heeft 300000+ km gelopen (op gas) en het blok is finaal af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 09:53 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Peugeot 106 Rallye/GTI. Zeer sportief, snel, en gewoon heel leuk om te rijden. Ook betaalbaar in de maand en in aanschafprijs ook. Enige nadeel, niet de betrouwbaarste auto, mede door de koppakking waar velen last van hebben. Verder is een 206 ook een hele leuk en betaalbare. Ik wil zelf graag een 206 GTi, iets duurder in de maand en aanschaf maar wel sneller, nieuwer en luxer. Had hem dit jaar willen halen maar besloten toch nog even te wachten met een auto :)

Die nieuwe 206 blijkt echt bagger te zijn, tenminste, als ik m'n broer moet geloven die bij Peugeot werkt.
Er zijn zoveel auto's goedkoper in dezelfde klasse die ook nog vele malen beter zijn.

Ik snap sowieso de keuze hier niet van mensen voor Franse auto's..... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 10:06 

Hardtraxx Veteran

Mij werd ook van alle kanten afgeraden om voor een franse auto te gaan. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 10:52 

chicken schreef:

Behalve de Citroen DS3 sport :drool:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:32 

Kraak... Piep...

Peugeot 208
Peugeot 508
Peugeot RCZ
Peugeot Onyx
Peugeot 608 '13
Citroen DS3
Citroen DS4
Citroen DS5
Citroen C3 '12
Citroen C4 '12
Citroen Metropolis
Renault Megane '12
Renault Clio RS 200
Renault Megane RS

Zijn in mijn ogen goede franse auto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:37 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
chicken schreef:

Behalve de Citroen DS3 sport :drool:
Afbeelding

Dure grapjes maar toch.. Zeker fijne auto :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 20:36 

Het is een feit dat Franse wagens minder betrouwbaar zijn dan oa. Duitse en Japanse wagens. Bedrijven kopen deze wagens bv. niet snel als firmawagens omdat de restwaarde veel lager is na enkele jaren gebruik.
Ik vind ze ook niet echt comfortabel en ook niet echt mooi in vergelijking met Duitse wagens. Maar dat is persoonlijk natuurlijk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Een 4 deurs?
Telt het dakraam ook mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 00:32 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:

Ik dacht dus ook gelijk aan een Peugeot 106/ Citroen Saxo. Licht, dus goedkoop en prima auto om mee te beginnen. En tja, moet het wat sneller dan kan je inderdaad voor een GTI/Rallye gaan (voor de saxo vts 16v).
+- 130pk in een auto van rond de 900/1000 kg. Dat gaat als een malle.

En als je nog sneller wil zou ik voor een Renault Clio 2.0 gaan. +- 1000kg en 170pk. Kan je al die gekke gangsters met een leipe golf vr6 er uit knallen :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic