Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:27 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Tov. de Volkswagen Passat waar ik nu mee toer

Gelukkig pas de derde keer dat je dat meldt in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:47 

Dakpan schreef:
Spablauw schreef:
Tov. de Volkswagen Passat waar ik nu mee toer

Gelukkig pas de derde keer dat je dat meldt in dit topic.

Kan wel zijn ja :) maar dat is om een vergelijking te maken, niet iedereen leest het hele topic door voor ze m'n post lezen hoor.
Wist je dat ik in een Volkswagen Passat rij? Een zwarte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:23 

Hardtraxx Veteran

Achterbank van een Espace is idd niet ech je van het. Zelfde geld voor de achterbank van de Mazda 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:28 

Kraak... Piep...

Ritsurt schreef:
Haha heb jij uberhaupt ooit wel eens in een Land Rover gereden. Sorry maar ik wi niet veel zeggen maar een Land Rover is een van de meest degelijke wagens die er maar bestaan. Dat is al vanuit vroeger zo en tegenwoordig ook. Ze zien er soms misschien niet uit maar kunnen nog tonnen doorrijden. Feit is dat je moet weten hoe je met zo'n auto moet rijden, weet je dat niet dan rij je die auto en de motor binnen 2 jaar naar de tyfus. In de Land Rover Defender waar ik dagelijks in rij (12 jaar oud) ligt gewoon een oerdegelijke 5 cilinder BMW motor.

De helft klets maar wat wat ze van vriend monteur hebben gehoord blijkt maar weer.

Ja meerdere keren, en die reden ook zeker goed, maar die kwamen uit dit jaar. zoals jij hoort te weten blijkbaar : Land rover zat vroeger bij british leyland. En alles wat british leyland uitpompte was kut, onbetrouwbaar en hing los aan elkaar, dat is een FEIT. Dat zeggen ongeveer alle automagazine's, monteurs, kenners, programma's.
Als je wil claimen dat dat goed is dan daag ik je uit een te kopen (want die kosten geen ene reet) en er 3 jaar lang niks aan hoeven te fixen.
Land rover werd pas degelijk goed toen het op zichzelf ging en toen range rover erbij kwam. De pa van een goeie vriend van mij heeft 3 oude landrovers en heeft gewerkt bij land rover en zelfs hij beweert het.

Spablauw schreef:
Oke ik studeer voor leerkracht Economie. Een competentie is om actualiteit in de les te betrekken.
Wil het nu toch niet lukken dat we juist veel over oa Ford bezig zijn... Oh en Ford Genk gaat dicht, een betere fabriek van Ford, gewoon omdat Ford nog amper verkoopt.
En voor je weer gaat ontkennen zou ik u willen vragen uw kennis eerst te updaten alvorens hier de 'kenner' uit te komen hangen, niemand heeft iets aan die klinkklare onzin van je... :)
[/quote][/quote]

Oh natuurlijk, als er een fabriek sluit in belgie dan gaat het gelijk slecht. Ooit bedacht dat de afzetmarkt van Ford vooral Engeland en Amerika is en dat ze daar van rond komen? In Amerika brengen ze veel meer modellen uit dan in Europa en verkopen er veel meer van.
Dus als jij zo'n goeie economie student bent zou ik beter je research doen als je je papiertje wil halen.
Ik weet zat van auto's dat jij dat niet kan hebben omdat je zo koppig bent en je beperkt tot de verkopen van Ford in Belgie blijkt dat jij klinkklare onzin spreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:00 

Afbeelding

1 pagina terug zeg ik dat toch :whistle:

Nog een citaat voor je:
Citaat:
Topman Bernard Matthes van Ford Europa vreest dat het merk dit jaar in Europa ruim een miljard dollar (770 miljoen euro) verlies zal lijden.
De slechte cijfers in Europa staan in schril contrast met die op de Noord-Amerikaanse thuismarkt. Daar boekte Ford het afgelopen jaar een winst voor belastingen van 2 miljard dollar (1,5 miljard euro). Dat is het resultaat van jarenlang herstructureren, waarbij een twintigtal fabrieken van de hand werd gedaan en tienduizenden banen sneuvelden.

Jij kent misschien veel van wagens, ik ken veel van economie ;)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 01:05 

Kraak... Piep...

Spablauw schreef:
Afbeelding

1 pagina terug zeg ik dat toch :whistle:

Nog een citaat voor je:
Citaat:
Topman Bernard Matthes van Ford Europa vreest dat het merk dit jaar in Europa ruim een miljard dollar (770 miljoen euro) verlies zal lijden.
De slechte cijfers in Europa staan in schril contrast met die op de Noord-Amerikaanse thuismarkt. Daar boekte Ford het afgelopen jaar een winst voor belastingen van 2 miljard dollar (1,5 miljard euro). Dat is het resultaat van jarenlang herstructureren, waarbij een twintigtal fabrieken van de hand werd gedaan en tienduizenden banen sneuvelden.

Jij kent misschien veel van wagens, ik ken veel van economie ;)...

Allemaal leuk en aardig maar als je dan toch terug kijkt zei jij dat Ford goedkoop was.
Maar zoals je nu zelf aangeeft, maakt Ford gewoon nog steeds dezelfde kwaliteit.
Want als je dus bijde cijfers afweegt maakt ford 730 miljoen winst. En dat bewijst ook dat ze niet tegen faillisement aanzitten.
Plus waarschijnlijk zullen de cijfers weer omhoog gaan als de nieuwe modellen uitkomen.
Want Ford staat totaal niet bekend als een bedrijf dat slechte auto's maakt.

Dus je spreekt jezelf tegen... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 07:56 

In Belgie bestaat er een zinnetje onder het volk: Ford wijst de weg naar het stort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 02:25 

Kraak... Piep...

Spablauw schreef:
In Belgie bestaat er een zinnetje onder het volk: Ford wijst de weg naar het stort.

Vind je het gek dat iedereen jullie dan als halve zolen beschouwt..
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic