Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:52 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
je moet eerst is wat meer members regelen xd

Wij beginnen toch een eigen clan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:53 

Donateur

Ramirez schreef:
roberttt schreef:

Wij beginnen toch een eigen clan? xd

:o waar dat dan :p

Jij moet me eerst maar is inhalen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:33 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

ja er is zoveel aanbod nu aan "clans' door die platoons...vroeger ging t recruiten stuk makkelijker...en meeste zijn nog alleen gefocused op hun punten...en willen denk pas een clan joinen als ze hoog zijn....dus komt nog wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:29 

Hardtraxx Veteran

Battlefield 3 is niet lief voor dieren

Dierenrechtenorganisatie PETA is niet zo blij met Battlefield 3. In het nieuwe schietspelletje kan namelijk een beestje mishandeld worden. Volgens PETA zet die actie spelers aan tot geweld tegen dieren.

In de derde missie van Battlefield 3 kruipt de speler als Amerikaanse soldaat door de door vijandige straten van Teheran, waarbij na enige tijd een quick-time event plaatsvindt dat spelers een jachtmes door het hoofd van een aanvallende rat laat steken.

Deze rat wordt vervolgens aan zijn staartje vastgehouden, waarna spelers het dode lichaam "als afval" weggooien, aldus de organisatie. "Het realistische computerspel Battlefield 3 behandelt dieren op een sadistische manier."
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:36 

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:53 

Donateur

Dood die mensen van de PETA aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:17 

Whaha kansloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:43 

Donateur

Dan gaan ze hun handen vol krijgen aan GTAV.. Daar komen waarschijnlijk honden in haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:56 

Donateur

Dat gaat wat worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:18 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:

De singelplayer is niet vermakelijk maar ronduit erg saai naar mijn mening behalve die missie in die f-18 :love: .

Moa ik heb de singles van de mw series niet echt gespeeld, maar die vond ik inderdaad vermakelijker. Toch vond ik dit niet heel slecht en best vermakelijk op hc mode, die straaljager missie was inderdaad vet gedaan.

G1LL schreef:
De multiplayer niet bijzonder? Tja als je het al met cod vergelijkt dan vind ik deze multiplayer juist wel erg bijzonder en echt 0.0 % lijken cod :P . Kijk alleen al naar het realisme, de mapgrote, geen killstreaks, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer teamwork, voertuigen en hoe de game aanvoelt in het algemeen. Bugs ben ik met je eens ;)

Ik vind dat er bij mw te veel poespas is, al die irritante upgrades, helicopters en dergelijke meer. Nu had battlefield 2 al kits die je vrij kon spelen, dat systeem vond ik goed. Nu begin je als een rookie online, en wordt je afgemaakt door al die lui die al vele uren hebben gespeeld en veel betere wapens hebben. Het gaat nu niet meer om skills, maar om de tijd die je aan heet spel spendeert. En het gaat allemaal erg snel, iedereen rent maar wat door elkaar heen, voorzichtigheid is er nooit. Dat komt omdat het in een game niet werkt, in de echte wereld werkt het juist andersom. Ook zit het irritatne gespring er nog steeds in, wanneer je wordt beschoten als een gek op spatie rammen.

Ook teamwork vind ik vaak erg ver te zoeken, en daarbij erg onrealistisch. Uiteindelijk doet iedereen toch maar waar hij zin in heeft. Ik heb een tijd project reality gespeeld (bf2 mod) en daar ging het echt om teamwork, nadeel van dat spel was alleen dat het gewoon tè was. Je kon bijvoorbeeld niet alleen in een tank, panzervoertuig of vliegtuig opereren, daar had je minstens een crew voor nodig. Hoe onrealistisch ook, had ik gehoopt op het beste van beide werelden, goeie teamwork met maar beperkte (realistische) upgrades. Zeg nou zelf, elke tank tegenwoordig heeft toch een smokescreen en optimale zoom, wat is het nut ervan om dit vrij te spelen?

G1LL schreef:
En het mensen irriteren dat gaat je goed lukken bij mij als ik bij je in de game zit, want dat is wel iets waar ik een verschrikkelijke hekel aan heb en totaal niet tegen kan :P . Dus doe dat liever ook niet, dit is gewoon een game die je serieus moet spelen, irriteren doe je maar bij runescape ofzo :P .

Irriteren wil bijna bij elke online game, en ik spendeer daar ook het meeste van mn tijd aan. Vind het echt prachtig dat mensen zich zo kunnen opwinden over dat soort dingen. Van teamkilling tot simpel in de weg lopen, en dat uren achter elkaar bij dezelfde personen. Je wordt er naar loop van tijd echt goed in :P.

Nu speel ik bf3 ook wel serieus. Heb vrijwel altijd een sniper. Vond het eerst nog wel leuk, maar nu heb ik allemaal dingen vrijgespeeld dat ik iemand aan de andere kant van de map nog kan raken. Nu kun je ervoor kiezen om ze niet te gebruiken, maar aangezien iedereen ze gebruikt ben je gewoon verschrikkelijk in het nadeel als je het niet doet. Ik ben me dus al snel weer gaan vervelen met bf3, gelukkig komt skyrim vrijdag :). En ik hoop weer om een project reality mod, maar dat gaat nog wel even duren, als hij er al komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:25 

Hopen op Forgotten Hope voor BF3 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:53 

Artiest

Hahahahaha wat kansloos, nice honden in gta5, die dus allemaal neer steken xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:15 

Donateur

Harde ownage :D free 2 add; http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lekkerrustig/

Die MIC server op Metro is te relaxed btw! Geen RPG's in CQC map :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:17 

Donateur

Mol schreef:
Harde ownage :D free 2 add; http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lekkerrustig/

ik moest stoppen xD had traan ogen en koppijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:18 

Donateur

Ben gestopt omdat het team nu echt te slecht werd.. ik speel met fragrate 4 en blijf bij het team,
als nog werd ik niet gemediced... sodemieter dan maar op :P noobs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:21 

Donateur

Mol schreef:
Ben gestopt omdat het team nu echt te slecht werd.. ik speel met fragrate 4 en blijf bij het team,
als nog werd ik niet gemediced... sodemieter dan maar op :P noobs :P

haha irritant is dat als je een kut team hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:22 

Donateur

Als je maar 1 goede squad hebt met 3 medics & 1 support, dan is het nog goed te doen.
Als die goed samenwerken.. dan own je alsnog makkelijk een tegenstander met 12 of meer spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 04:14 

Hardtraxxer

Mol schreef:

oh haha ben je ook van HT...we waren lekker bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

En de gasten van DTH hebben een mythbusters gemaakt van Battlefield 3:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:04 

Hardtraxx Veteran

Dat is wel een nice filmpje! Met die EOD bot is mij ook gelukt! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 05:18 

Hardtraxxer

Rank 43 al :D
morgen een adelaar dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:20 

Artiest

livinforthemusic schreef:

Kd van je valt me wel tegen jongeman! toch niet aan het padden he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:24 

Donateur

Festuca schreef:
livinforthemusic schreef:

Kd van je valt me wel tegen jongeman! toch niet aan het padden he?

Mijn KD groeit eindelijk, nu altijd na een potje 2.0 kd

Eerste 10 uur verneukte ik het, speelde het nooit :lol:

Maar ben nu lvl 20, maar volgende week ben ik lvl 45 :p

Even een weekje school skippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:58 

Donateur

Rank 40, fragrate van 2+, 3x Combat Efficiency medals

http://battlelog.battlefield.com/bf3/so ... 351964619/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:01 

Donateur

Mol schreef:
Rank 40, fragrate van 2+, 3x Combat Efficiency medals