G1LL schreef:
De singelplayer is niet vermakelijk maar ronduit erg saai naar mijn mening behalve die missie in die f-18

.
Moa ik heb de singles van de mw series niet echt gespeeld, maar die vond ik inderdaad vermakelijker. Toch vond ik dit niet heel slecht en best vermakelijk op hc mode, die straaljager missie was inderdaad vet gedaan.
G1LL schreef:
De multiplayer niet bijzonder? Tja als je het al met cod vergelijkt dan vind ik deze multiplayer juist wel erg bijzonder en echt 0.0 % lijken cod

. Kijk alleen al naar het realisme, de mapgrote, geen killstreaks, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer teamwork, voertuigen en hoe de game aanvoelt in het algemeen. Bugs ben ik met je eens

Ik vind dat er bij mw te veel poespas is, al die irritante upgrades, helicopters en dergelijke meer. Nu had battlefield 2 al kits die je vrij kon spelen, dat systeem vond ik goed. Nu begin je als een rookie online, en wordt je afgemaakt door al die lui die al vele uren hebben gespeeld en veel betere wapens hebben. Het gaat nu niet meer om skills, maar om de tijd die je aan heet spel spendeert. En het gaat allemaal erg snel, iedereen rent maar wat door elkaar heen, voorzichtigheid is er nooit. Dat komt omdat het in een game niet werkt, in de echte wereld werkt het juist andersom. Ook zit het irritatne gespring er nog steeds in, wanneer je wordt beschoten als een gek op spatie rammen.
Ook teamwork vind ik vaak erg ver te zoeken, en daarbij erg onrealistisch. Uiteindelijk doet iedereen toch maar waar hij zin in heeft. Ik heb een tijd project reality gespeeld (bf2 mod) en daar ging het echt om teamwork, nadeel van dat spel was alleen dat het gewoon tè was. Je kon bijvoorbeeld niet alleen in een tank, panzervoertuig of vliegtuig opereren, daar had je minstens een crew voor nodig. Hoe onrealistisch ook, had ik gehoopt op het beste van beide werelden, goeie teamwork met maar beperkte (realistische) upgrades. Zeg nou zelf, elke tank tegenwoordig heeft toch een smokescreen en optimale zoom, wat is het nut ervan om dit vrij te spelen?
G1LL schreef:
En het mensen irriteren dat gaat je goed lukken bij mij als ik bij je in de game zit, want dat is wel iets waar ik een verschrikkelijke hekel aan heb en totaal niet tegen kan

. Dus doe dat liever ook niet, dit is gewoon een game die je serieus moet spelen, irriteren doe je maar bij runescape ofzo

.
Irriteren wil bijna bij elke online game, en ik spendeer daar ook het meeste van mn tijd aan. Vind het echt prachtig dat mensen zich zo kunnen opwinden over dat soort dingen. Van teamkilling tot simpel in de weg lopen, en dat uren achter elkaar bij dezelfde personen. Je wordt er naar loop van tijd echt goed in

.
Nu speel ik bf3 ook wel serieus. Heb vrijwel altijd een sniper. Vond het eerst nog wel leuk, maar nu heb ik allemaal dingen vrijgespeeld dat ik iemand aan de andere kant van de map nog kan raken. Nu kun je ervoor kiezen om ze niet te gebruiken, maar aangezien iedereen ze gebruikt ben je gewoon verschrikkelijk in het nadeel als je het niet doet. Ik ben me dus al snel weer gaan vervelen met bf3, gelukkig komt skyrim vrijdag

. En ik hoop weer om een project reality mod, maar dat gaat nog wel even duren, als hij er al komt.