BF3 op console is niks aan idd. 
je moey me nog steeds inhalenRamirez wrote:BF3 op console is niks aan idd.
je moey me nog steeds inhalenRamirez wrote:BF3 op console is niks aan idd.
4 man haha..de andere leader en ik,1 vriend van hem die dus ook beetje leader is...en dan steffanneke is onze eerste echte memberroberttt wrote:hoe groot is jouw clan
is er al toch ?? maar allemaal newbiesRamirez wrote:Kunnen we beter een hardtraxx clan beginnen.
Die is er al...en zat ik ook in...maar daar gebeurd niks en volgens mij droeg niemand de tag.Ramirez wrote:Kunnen we beter een hardtraxx clan beginnen.
Ramirez wrote:Dus om bij jou clan te horen moet ik betalen?
neeee :pRamirez wrote:Dus om bij jou clan te horen moet ik betalen?
roberttt wrote:is er al toch ?? maar allemaal newbiesRamirez wrote:Kunnen we beter een hardtraxx clan beginnen.
Rang: Hardtraxx NewbiedellionNL wrote:roberttt wrote:is er al toch ?? maar allemaal newbiesRamirez wrote:Kunnen we beter een hardtraxx clan beginnen.
Haha erg grappig
Rang: Hardtraxx Newbie
hahaha
En ga maar is teamspeak 3 +mic regelen...stefaneke wrote:Kga ook maar weer eens het online schlagveld betreden!
Heb logitech g35 :p maar als jij alleen maar in metro gaat -.0livinforthemusic wrote:En ga maar is teamspeak 3 +mic regelen...stefaneke wrote:Kga ook maar weer eens het online schlagveld betreden!
Triest is dat :')stefaneke wrote:Zo, mijn K/D weer eens omhoog gekrikt. Werd telkens uitgemaakt voor hacker omdat ik erg vaak een K/D had van 2 of hoger. Kansloze figuren die meteen beginnen te zeuren, irrantant volk.
Ja in die server waar jij nou op zit heb ik ook een stuk of 8 potjes gespeeld. Metro is te makkelijk. Alleen durft niemand actie te ondernemen. Ze blijven daar maar staan en om het hoekje bij de trap kijken maar niemand die eens de poging waagt om verder te komen. Ik doe dat dus en het lukt me ook wel maar dan wordt ik weer voor hacker uitgemaakt omdat ik zoveel mensen mijn graf mee inneem die net hun wapens aan het herladen zijn (vooral bij die helemaal rechter trap) voordat ik er zelf aan moet geloven. Heerlijk die suicide chargesroberttt wrote:Nou ik zou zo wel ff ownen in die metro server -.0
ach boeie dat ze dat zeggenstefaneke wrote:Ja in die server waar jij nou op zit heb ik ook een stuk of 8 potjes gespeeld. Metro is te makkelijk. Alleen durft niemand actie te ondernemen. Ze blijven daar maar staan en om het hoekje bij de trap kijken maar niemand die eens de poging waagt om verder te komen. Ik doe dat dus en het lukt me ook wel maar dan wordt ik weer voor hacker uitgemaakt omdat ik zoveel mensen mijn graf mee inneem die net hun wapens aan het herladen zijn (vooral bij die helemaal rechter trap) voordat ik er zelf aan moet geloven. Heerlijk die suicide chargesroberttt wrote:Nou ik zou zo wel ff ownen in die metro server -.0.