Hahaha, vieze verslaafderoberttt wrote:man bij mij loopt bf steeds vast kkstefaneke wrote:Bij mij nu ook, eerst kwam ik telkens gewoon bij de hoofdpagina terecht.Ramirez wrote:Bij mij doen ze het gewoon.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik ben niet verslaafd :p speel niet zoveel..
Dit is een maat van me
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Boangek/
Hij is verslaafd :p staat ook hoog.
Dit is een maat van me
Ontkennen en andere erbij halen, je bent dus wel verslaafd!roberttt wrote:Ik ben niet verslaafd :p speel niet zoveel..
Dit is een maat van me![]()
-
S
En/of je refresh rate op 59,nogiets hertz zetten. Hielp bij mij.Ramirez wrote:Punkbuster updaten of realtek geluidskaart disablen.roberttt wrote: man bij mij loopt bf steeds vast kk
-
A
Kasplantjeroberttt wrote:Ik ben niet verslaafd :p speel niet zoveel..
Dit is een maat van me![]()
Geen enkele xbox spelers hier dan? Ad me maar anders, klik!
Ben nooit echt een fan geweest van multiplayer, maar dacht het een te gaan uitproberen en meteen al de hele middag zitten spelen. Meteen verkocht eraan! Alleen nu nog een beetje aan me skills werken
Ben nooit echt een fan geweest van multiplayer, maar dacht het een te gaan uitproberen en meteen al de hele middag zitten spelen. Meteen verkocht eraan! Alleen nu nog een beetje aan me skills werken
Heb ff de campaign uitgespeeld, die was vermakelijk. Jammer van het zwake einde.
Vind die multiplayer niet bijzonder. Bad Company 3.0 gemixed met MW. Jammer dat je weer al die upgrades hebt en dergelijke, vind het nu teveel op mw gaan lijken maar dan in een grotere map. Ik wist dat dit onvermijdelijk zou zijn, maar had toch op minder gehoopt dan dit. Zitten ook nog heel veel bugs in, hoop dat er snel nog wat updates komen.
Tijdens het online spelen kun je weer heerlijk mensen irriteren, stangen en boos maken
. Daar heb ik me dan ook de meeste van de tijd mee bezig gehouden ipv gewoon spelen.
Vind die multiplayer niet bijzonder. Bad Company 3.0 gemixed met MW. Jammer dat je weer al die upgrades hebt en dergelijke, vind het nu teveel op mw gaan lijken maar dan in een grotere map. Ik wist dat dit onvermijdelijk zou zijn, maar had toch op minder gehoopt dan dit. Zitten ook nog heel veel bugs in, hoop dat er snel nog wat updates komen.
Tijdens het online spelen kun je weer heerlijk mensen irriteren, stangen en boos maken
Tis idd beetje teveel cod geworden.
In bf2 had je wel 2/3 unlocks per kit...maar dat was het dan ook...nu al die onzin die erbij zit...
weet bij god niet meer wat ik nu allemaal aan moet zetten...
toch vermaak ik me top in onze server:)
In bf2 had je wel 2/3 unlocks per kit...maar dat was het dan ook...nu al die onzin die erbij zit...
weet bij god niet meer wat ik nu allemaal aan moet zetten...
toch vermaak ik me top in onze server:)
-
A
Volgens mij ben je best trots op je serverlivinforthemusic wrote: toch vermaak ik me top in onze server:)
alleen jammer dat je map metro gebruikt. Vind die niet so zuperAlmighty wrote:Volgens mij ben je best trots op je serverlivinforthemusic wrote: toch vermaak ik me top in onze server:)
-
A
x2, Conquest met Caspian Border en Grand Bazaar vind ik het besteroberttt wrote:alleen jammer dat je map metro gebruikt. Vind die niet so zuperAlmighty wrote:Volgens mij ben je best trots op je serverlivinforthemusic wrote: toch vermaak ik me top in onze server:)
Grand Bazaar had ik gister een score van 8000 
-
D
ik 16000roberttt wrote:Grand Bazaar had ik gister een score van 8000
ik speelde ervoor ook groot en deels in een 24/7 metro map met de gaste waarmee ik nu dus onze clan heb.Almighty wrote:Volgens mij ben je best trots op je serverlivinforthemusic wrote: toch vermaak ik me top in onze server:)
Dus een eigen server is dan natuurlijk stuk beter
Gister zaten er 2 gasten die echt gewoon TE goed waren...en ze spotte mensen toen de game aan het aftellen was...hoe the fock wil je dat doen....
dus iedereen zat te klagen over cheater dit hacker dat....
nou dan ruim ik dat even op. En is de sfeer weer een stuk beter
in andere servers gebeurt dat veel niet...en dan zoek ik het ook niet meer als ik steeds afgemaakt wordt met van die onmogelijk snelle headshots of terwijl je al net achter een muurtje bent...
Ja tokroberttt wrote:dus als je ownes ben je cheater
lees is goed...Mensen spotten voordat de ronde begonne is.... Hoe wil jij dat doenroberttt wrote:dus als je ownes ben je cheater
en gewoon onmogelijke headshots maken...die kerel waarmee ik de clan heb is ook goed...haalt ook vaak 32-6 en zulke scores...maar hij maakt geen onmogelijke headshots als die gasten deden...
geloof jij ook serieus dat al die high levels ook echt no life zijn en ZO pro zijn?
denk jij dat je in al die uren met nog geen 1 cheater in de server gezeten hebt?
no way...die zitten er altijd en overal...sommige merk je het alleen niet overduidelijk van en denk je; aaah hij is al 53...die gast zal wel gewoon goed zijn...(zo denk ik zelf namelijk ook,maar je zult ergens een lijn moeten trekken,wil je je server niet laten verpesten doordat iedereen boos wordt omdat die hacker/niet hacker iedereen pissed of maakt)
Maar ik speel al mega veel. En haal aardige scores. En ben pas 29.
ik spot ook wel is een tegenstander voordat het spel moet beginnen
maar dat komt gewoon omdat ie dan voor me neus spant
en ja als je dan gelijk schiet als game begint issie gelijk dood
maar dan en ik nog geen cheater
welke vage maps speel jij dan?The Anim0l wrote:ik spot ook wel is een tegenstander voordat het spel moet beginnen
hoe kan je nou samen op 1 plek spawnen...
in metro spawn je dus beide aan de andere kant van de map...met dus 200 muren ertussen...
met een paar potjes tqam deathmatch ben ik echt vaak zat een tegenstander tegengekomen die soms ect maar 5 meter bij me vandaan begintlivinforthemusic wrote:welke vage maps speel jij dan?The Anim0l wrote:ik spot ook wel is een tegenstander voordat het spel moet beginnen
hoe kan je nou samen op 1 plek spawnen...
in metro spawn je dus beide aan de andere kant van de map...met dus 200 muren ertussen...
en bij andere modus niet maar dat is omdat je dan idd aan de andere kant van map begint
Sainen wrote:Heb ff de campaign uitgespeeld, die was vermakelijk. Jammer van het zwake einde.
Tijdens het online spelen kun je weer heerlijk mensen irriteren, stangen en boos maken. Daar heb ik me dan ook de meeste van de tijd mee bezig gehouden ipv gewoon spelen.
Echt 3 dingen waar ik het compleet met je oneens ben
De singelplayer is niet vermakelijk maar ronduit erg saai naar mijn mening behalve die missie in die f-18
De multiplayer niet bijzonder? Tja als je het al met cod vergelijkt dan vind ik deze multiplayer juist wel erg bijzonder en echt 0.0 % lijken cod
En het mensen irriteren dat gaat je goed lukken bij mij als ik bij je in de game zit, want dat is wel iets waar ik een verschrikkelijke hekel aan heb en totaal niet tegen kan
Vind de game erg vet nu
-
D
Net 12000 punten op metro, en dan was dat nog weinig (2de).. wat blijft dat toch een heerlijke map voor een medic
net eindelijk mijn medic 2nd dogtag gekregen
Die map faalt gewoon hard met 64 man Conquest. Waarschijnlijk ook met minder man, maar speel alleen 64 conquestsdellionNL wrote:Net 12000 punten op metro, en dan was dat nog weinig (2de).. wat blijft dat toch een heerlijke map voor een medicnet eindelijk mijn medic 2nd dogtag gekregen
En inderdaad, medic heaven