Sainen schreef:
Heb ff de campaign uitgespeeld, die was vermakelijk. Jammer van het zwake einde.
Vind die multiplayer niet bijzonder. Bad Company 3.0 gemixed met MW. Jammer dat je weer al die upgrades hebt en dergelijke, vind het nu teveel op mw gaan lijken maar dan in een grotere map. Ik wist dat dit onvermijdelijk zou zijn, maar had toch op minder gehoopt dan dit. Zitten ook nog heel veel bugs in, hoop dat er snel nog wat updates komen.
Tijdens het online spelen kun je weer heerlijk mensen irriteren, stangen en boos maken

. Daar heb ik me dan ook de meeste van de tijd mee bezig gehouden ipv gewoon spelen.
Echt 3 dingen waar ik het compleet met je oneens ben

De singelplayer is niet vermakelijk maar ronduit erg saai naar mijn mening behalve die missie in die f-18

.
De multiplayer niet bijzonder? Tja als je het al met cod vergelijkt dan vind ik deze multiplayer juist wel erg bijzonder en echt 0.0 % lijken cod

. Kijk alleen al naar het realisme, de mapgrote, geen killstreaks, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer teamwork, voertuigen en hoe de game aanvoelt in het algemeen. Bugs ben ik met je eens

En het mensen irriteren dat gaat je goed lukken bij mij als ik bij je in de game zit, want dat is wel iets waar ik een verschrikkelijke hekel aan heb en totaal niet tegen kan

. Dus doe dat liever ook niet, dit is gewoon een game die je serieus moet spelen, irriteren doe je maar bij runescape ofzo

.
Vind de game erg vet nu

!