Gister 37000 exp in 1 potje Rush
Had een score van in de 10000, kreeg 2 medals en een shitload aan ribbons
Had een score van in de 10000, kreeg 2 medals en een shitload aan ribbons
Op de pc heb ik daar geen last van. Net mijn eerste potje in Karkand gespeelt. Wat een sfeerFiretrap wrote:Vind het alleen jammer dat het aantal vlaggen zijn verminderd ( op de consoles althans ). Hierdoor heb ik nog niet dat epische BF2 gevoel.
precies de rede wrm ik TDM HAAT...omdat alle cod kutjes dat spelen...lekker random beetje rond renne op een map van 10 bij 10 en hele tijd in je rug geneukt worden...bah wat zonde dat ze dat gemaakt hebbenhardcoresjors wrote:Zal vanavond eens een potje Rush spelen, speelde alleen TD om ff in het spel te komen, heb nog nooit een battlefield gespeeld, alleen maar COD, maar het ging nog best goed voor de eerste keer spelen!Firetrap wrote:Speel dan wel Conquest of Rush ipv TD, véél toffer!
Ziet er echt sick uit!
Wat een onzin, duidelijke tunnelvisie van een BF-Fanboy. Als er campers in het spel zitten dan is het een codspeler. :') Gaat helemaal nergens over, kansloos gelul.livinforthemusic wrote: precies de rede wrm ik TDM HAAT...omdat alle cod kutjes dat spelen...lekker random beetje rond renne op een map van 10 bij 10 en hele tijd in je rug geneukt worden...bah wat zonde dat ze dat gemaakt hebben
(ja heb t wel gespeeld...moest SQDDM doen voor de assignments en toen erna kregen we TDM)
Skedoedelefloeps wrote:Battlefield is qua gameplay toch anders dan COD? Heb online BF3 niet gezien, maar is het heel anders dan BF2?
Bad Company nooit gespeeld, dus zou niet weten hoe ik het me nu voor moet stellenSaartje wrote:Skedoedelefloeps wrote:Battlefield is qua gameplay toch anders dan COD? Heb online BF3 niet gezien, maar is het heel anders dan BF2?
Ik vind BF3 online een beetje een mix van Bad Company en BF2
`Skedoedelefloeps wrote:Battlefield is qua gameplay toch anders dan COD? Heb online BF3 niet gezien, maar is het heel anders dan BF2?
COD mag je niet eens vergelijken met BF, 2 totaal verschillende games imoSkedoedelefloeps wrote:Battlefield is qua gameplay toch anders dan COD? Heb online BF3 niet gezien, maar is het heel anders dan BF2?
Festuca wrote:Rank 45 Colonel: Achieved
n00bSaartje wrote:Festuca wrote:Rank 45 Colonel: Achieved
LvL 8
Almighty wrote:n00bSaartje wrote:Festuca wrote:Rank 45 Colonel: Achieved
LvL 8
klptSkedoedelefloeps wrote:BF2 was imo ook wel grote full scale war, alleen met drukpunten op bepaalde gebieden. Heerlijk spel om dat online te spelen. Maar Battlefield was altijd Conquest toch, das gewoon oldskool battlefield en zo hoort het.