Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 10:40 

Hardtraxx Veteran

Gister 37000 exp in 1 potje Rush :P
Had een score van in de 10000, kreeg 2 medals en een shitload aan ribbons :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 12:29 

Artiest

Die nieuwe maps zijn echt vet, heb heeel veel bf2 gedaan op pc maar ze zijn erg vet ge-remaked
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 12:32 

Lijkt Karkland een beetje, ja? Leuke map altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 12:36 

Artiest

Ja lijkt wel ja :) maar alle gebouwen enzo zijn anders dus het is echt heel erg wennen maar het klopt wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Vind het alleen jammer dat het aantal vlaggen zijn verminderd ( op de consoles althans ). Hierdoor heb ik nog niet dat epische BF2 gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 09:26 

Hardtraxx Elite

Mss binnenkort toch maar is een serial kopen voor BF3... Heb me destijds goed vermaakt met BF2! BC2 niet zoveel gespeeld, omdat ik gewoon wat gevoel miste in die game... Ahja kan voor 25 euro een serial kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:05 

Firetrap schreef:
Vind het alleen jammer dat het aantal vlaggen zijn verminderd ( op de consoles althans ). Hierdoor heb ik nog niet dat epische BF2 gevoel.

Op de pc heb ik daar geen last van. Net mijn eerste potje in Karkand gespeelt. Wat een sfeer :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 03:05 

Artiest

Ik slinger de xbox ff aan en ga voor lvl 45 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 03:32 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Firetrap schreef:
Speel dan wel Conquest of Rush ipv TD, véél toffer!

Zal vanavond eens een potje Rush spelen, speelde alleen TD om ff in het spel te komen, heb nog nooit een battlefield gespeeld, alleen maar COD, maar het ging nog best goed voor de eerste keer spelen!
Ziet er echt sick uit! :thumbsup:

precies de rede wrm ik TDM HAAT...omdat alle cod kutjes dat spelen...lekker random beetje rond renne op een map van 10 bij 10 en hele tijd in je rug geneukt worden...bah wat zonde dat ze dat gemaakt hebben
(ja heb t wel gespeeld...moest SQDDM doen voor de assignments en toen erna kregen we TDM)

mis ook echt het bf2 gevoel in karkand....haat het dat je gebouwen in kan...dikke gevechten op straat waren zoveel vetter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:01 

livinforthemusic schreef:
precies de rede wrm ik TDM HAAT...omdat alle cod kutjes dat spelen...lekker random beetje rond renne op een map van 10 bij 10 en hele tijd in je rug geneukt worden...bah wat zonde dat ze dat gemaakt hebben
(ja heb t wel gespeeld...moest SQDDM doen voor de assignments en toen erna kregen we TDM)

Wat een onzin, duidelijke tunnelvisie van een BF-Fanboy. Als er campers in het spel zitten dan is het een codspeler. :') Gaat helemaal nergens over, kansloos gelul.

Overigens vind ik TDM in BF3 echt kut, als je dacht dat de spawns in COD kut zijn, dan heb je BF3 nog niet in TDM gespeeld _0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:17 

Artiest

Battlefield is qua gameplay toch anders dan COD? Heb online BF3 niet gezien, maar is het heel anders dan BF2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:20 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Battlefield is qua gameplay toch anders dan COD? Heb online BF3 niet gezien, maar is het heel anders dan BF2?

Ik vind BF3 online een beetje een mix van Bad Company en BF2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:38 

Artiest

Saartje schreef:

Ik vind BF3 online een beetje een mix van Bad Company en BF2

Bad Company nooit gespeeld, dus zou niet weten hoe ik het me nu voor moet stellen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:44 

`
Het is veel uitgebreider. Ik heb het gevoel dat BF2 meer arcade achtiger was. Bij BF3 is het veel meer een full scale war over de hele map dan alleen op bepaalde plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:46 

Artiest

Rank 45 Colonel: Achieved :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:48 

COD mag je niet eens vergelijken met BF, 2 totaal verschillende games imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:55 

Hardtraxxer

Festuca schreef:

LvL 8 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:11 

Saartje schreef:
Festuca schreef:

n00b
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:13 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Saartje schreef:
Festuca schreef:

n00b

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

Saartje schreef:
:cry:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:26 

Artiest

BF2 was imo ook wel grote full scale war, alleen met drukpunten op bepaalde gebieden. Heerlijk spel om dat online te spelen. Maar Battlefield was altijd Conquest toch, das gewoon oldskool battlefield en zo hoort het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:56 

BF2 was imo ook wel grote full scale war, alleen met drukpunten op bepaalde gebieden. Heerlijk spel om dat online te spelen. Maar Battlefield was altijd Conquest toch, das gewoon oldskool battlefield en zo hoort het.

klpt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 09:07 

Hardtraxx Veteran

Niets meer dan eens!

Dit is trouwens mijn eerste shooter waarbij mijn k/d onder de 1 ligt. Toch wel een hatelijk gegeven, maargoed sta toch vrijwel altijd in top 3 van mijn team door het vlaggen pakken en tanks kapotschieten, dat verlicht de pijn een beetje -.- .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 10:49 

Hardtraxx Veteran

gister ffe gekocht :) nog niet gespeeld op men eigen console overigens (kut updates xD) maar ben zeer benieuwt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 21:49 

+1!
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic