Dunno was even een hersenspinsel gisteren.KSwoosh wrote:wordt dat het nieuwe thema van RazorFM? zwart met groen?
oh god
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Beter dan de kleuren atm...
Vind zwart met gifgroen altijd wel vet.
Vind het zelf altijd snel wat outdated of amateuristisch ogenSkedoedelefloeps wrote:Beter dan de kleuren atm...
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Hangt ervan af hoe je het gebruikt denk ik, heb de ballen verstand van photoshop of wat dan ook op grafisch gebied, maar ben wel een creatief persoon.tommetjeuh wrote:Vind het zelf altijd snel wat outdated of amateuristisch ogenSkedoedelefloeps wrote:Beter dan de kleuren atm...
Zwart en hele lichte kleuren botsen zo erg met elkaar dat ze elkaar beginnen te complimenteren, als je me snapt
Dus soepel kleurgebruik van de 2 kan iets vets opleveren. Ik hoef geen gifgroene letters op een zwarte ondergrond ofzo, maar iemand kan er vast wat moois mee maken.
bij een zwarte achtergrond met groene letters moet ik meteen aan oude computers denken

-
G
gifgroen op zwart = oude computers / hackers = nerds = wannabe cool = kut_dp_ wrote:bij een zwarte achtergrond met groene letters moet ik meteen aan oude computers denken
bad idea bro
maar
hackers = nerds = swordfish = cool
circle of life bro
circle of life bro
-
G
swordfish?Ravenwood wrote:maar
circle of life bro
+1KSwoosh wrote: gifgroen op zwart = oude computers / hackers = nerds = wannabe cool = kut
bad idea bro
sjon travolta, you jackman en hellie berryKSwoosh wrote:swordfish?Ravenwood wrote:maar
circle of life bro
View on YouTube
Testvideo gemaakt in Flight Simulator X, met de laatste Zwitserland Add-On, lijkt echt levensecht! Heb de video niet bewerkt dit komt recht uit spel en gerendert in Adobe After Effects.
Testvideo gemaakt in Flight Simulator X, met de laatste Zwitserland Add-On, lijkt echt levensecht! Heb de video niet bewerkt dit komt recht uit spel en gerendert in Adobe After Effects.
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
-
E
ik wil niet weten wat die kost! 
die F16 simulator was pas vet, daar zag je echt de steden in nederland met alle straten en alle dorpjes goed enzo. ook hele mooie graphics.Hidden Source wrote:View on YouTube
Je had op je huis moeten crashen 
haha nee dat was wel een klein halfuurtje vliegen.
Yoo Gasten!
Ik zit niet zoveel meer op HT, andere dingen meer druk mee en HT is er onder geleden haha, ook mijn hardstyle up-to-date interesse is gedaald
Maar ik ga nog wel naar Defqon (A)
Maar dat was niet mijn vraag:
Ik heb een shootje gehad met mn vriendin en daarna moest ik ook nog alleen en dr is een vette foto uitgekomen die ik graag even een soepje wil geven!
Iemand geinteresseerd en het liefst een Ajacied?
PM me maar even als je wat moeite voor me wilt doen!
Ik zit niet zoveel meer op HT, andere dingen meer druk mee en HT is er onder geleden haha, ook mijn hardstyle up-to-date interesse is gedaald
Ik heb een shootje gehad met mn vriendin en daarna moest ik ook nog alleen en dr is een vette foto uitgekomen die ik graag even een soepje wil geven!
-
G
watvoor soepje?Beuntie wrote:Yoo Gasten!
-
S
Fotosoepje.
Maar geef die foto's van je vriendin maar

Maar geef die foto's van je vriendin maar
-
G
gisteravond nog wat aan de Technoboy wallpaper gewerkt, hier wat detail shots:

Ik ben voor school bezig met het design voor een website van mijn voetbalclub. Ik heb de Homepage nu af maar zou graag wat tips krijgen om het nog wat beter te maken
(De pagina is gebaseerd op hardtraxx dus je zal wel wat dingen herkennen
)

Wat ik zelf nog zeker ga aanpassen:
- Witte vlekjes tussen het gras
- De platte grijze kaders

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Misschien ander gras als achtergrond gebruiken?
Zoiets als dit:

Zoiets als dit:

Idd, en ik vind de tekst er ook amateuristisch uitzien. Pak eens een ander lettertype en maak die wat kleiner, ik denk dat het dan een stuk mooier wordt. (Dat grijze en groene
)
Ja ik ben kleurenblind, best lastig voor dit werkJolle wrote:Idd, en ik vind de tekst er ook amateuristisch uitzien. Pak eens een ander lettertype en maak die wat kleiner, ik denk dat het dan een stuk mooier wordt. (Dat grijze en groene)
Ik zou een cmsje gebruiken weet niet of je dat al doet nu? Dergelijke websites dienen namelijk regelmatig geupdate of dan wel aangepast te worden en het is handig als je dat kan uitbesteden.nielstil wrote:Ik ben voor school bezig met het design voor een website van mijn voetbalclub. Ik heb de Homepage nu af maar zou graag wat tips krijgen om het nog wat beter te maken(De pagina is gebaseerd op hardtraxx dus je zal wel wat dingen herkennen
)