Eerste ding wat ik goed vind van je, waarschijnlijk omdat er geen kleur in zit
Alleen Intractable One is minder goed leesbaar.
klopt, over Intractable One zat ik ook erg in. uiteindelijk heb ik gekozen om een lichte witte gloed achter de tekst te doen, zodat er wel een contrast vormt en je het goed ziet.Lyst wrote:Eerste ding wat ik goed vind van je, waarschijnlijk omdat er geen kleur in zit![]()
alleen de line-up staat als lineup en dat is een beetje vaagKSwoosh wrote:klopt, over Intractable One zat ik ook erg in. uiteindelijk heb ik gekozen om een lichte witte gloed achter de tekst te doen, zodat er wel een contrast vormt en je het goed ziet.Lyst wrote:Eerste ding wat ik goed vind van je, waarschijnlijk omdat er geen kleur in zit![]()
uit de rest van de letters kan je tevens ook wel opmaken dat er IO staat.
en geen kleur, ik denk eerder door gewoon heel strakke vormgeving
maakt dat veel uit ja?RAW-vizion wrote:alleen de line-up staat als lineup en dat is een beetje vaag
er hoort een streepje tussenRavenwood wrote:hoezo vaag? XD
je kan makkelijk lezen wat er staat
Nee je kleuren vloeken altijd enormKSwoosh wrote:en geen kleur, ik denk eerder door gewoon heel strakke vormgevingLyst wrote:Eerste ding wat ik goed vind van je, waarschijnlijk omdat er geen kleur in zit![]()
www.stagevu.com, post het hier anders eventueel kunnen we hem tenminste bekijken in een goede kwaliteitnielstil wrote:Ik kan ook even 2shared uploaden, maar dan moeten jullie downloaden om het te kunnen zienis ook niet de beste optie
Als je dat ding blijft volgend is het best spacendRavenwood wrote:check mn eerste flash ding XD
er zijn maar 2 kleuren, dat scheelt een hoopHoofdcoach wrote:Hoe export jij zo mooi naar gif??als ik dat doe krijg ik echt pauper kwaliteit (flash cs4)
dit is trouwens een van mijn eerste animaties
plaatje kan niet gelinkt worden dus:http://www.sfdt.com/showcase/viewmovie.php?t=32339
juni 2002
nah hij is best wel geantialiasdKSwoosh wrote:er zijn maar 2 kleuren, dat scheelt een hoopHoofdcoach wrote:Hoe export jij zo mooi naar gif??als ik dat doe krijg ik echt pauper kwaliteit (flash cs4)
plaatje kan niet gelinkt worden dus:http://www.sfdt.com/showcase/viewmovie.php?t=32339
juni 2002
dat worden dan 50 kleuren extra fzo, zit je nog lang niet aande GIF max van 256Hoofdcoach wrote:nah hij is best wel geantialiasdKSwoosh wrote:er zijn maar 2 kleuren, dat scheelt een hoopHoofdcoach wrote:Hoe export jij zo mooi naar gif??als ik dat doe krijg ik echt pauper kwaliteit (flash cs4)
juni 2002
oke, niks gezegd danKSwoosh wrote: dat worden dan 50 kleuren extra fzo, zit je nog lang niet aande GIF max van 256
Hoofdcoach wrote:oke, niks gezegd danKSwoosh wrote: dat worden dan 50 kleuren extra fzo, zit je nog lang niet aande GIF max van 256
Is dat even irritant, zeg. Wel leuk dat je Flash aan't leren bent! (:Ravenwood wrote:check mn eerste flash ding XD
verschilt vaak per browser:Ravenwood wrote:ik heb cs5, en dan gewoon export - export video ofzoiets en dan gif animation
gaat ie trouwens bij jullie wel snel dan? of best sloom?
zou kunnen dat het aan mn internet ofzo ligt, maar bij mij gaat ie sloom