waarom veranderd ze haar paste net zo mooi bij het q-dance logoJosh-T wrote:moet het nut hebben?JolleNL wrote:Wat heeft dat voor nut dan?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
G
-
RHardtraxx Veteran
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ziet er best netjes uit Zwhoosh!! 
-
G
vandaag ff snel 2 dingen gemaakt voor de lol 
was alle Hardstyle Top 40s aant verzamelen, dus ook gelijk ff niet officiele, en daar maar ff albumart voor gemaakt:

gemaakt dmv oude albumarts te combineren om de achtergrond na te maken bij de tekst, en stijl van de tekst gewoon nagemaakt
was alle Hardstyle Top 40s aant verzamelen, dus ook gelijk ff niet officiele, en daar maar ff albumart voor gemaakt:

gemaakt dmv oude albumarts te combineren om de achtergrond na te maken bij de tekst, en stijl van de tekst gewoon nagemaakt
-
S
Goed gelukt!

-
G
deze versie is mooier als die van je plaatje, op je plaatje lijkt et net een cartoon clown
-
S
?KSwoosh wrote:deze versie is mooier als die van je plaatje, op je plaatje lijkt et net een cartoon clown
-
G
wat snap je dr niet aan?stefaneke wrote:?KSwoosh wrote:deze versie is mooier als die van je plaatje, op je plaatje lijkt et net een cartoon clown
en btw, de achtergrond van de albumcover is gejat: https://hardtraxx.com/off-topic ... ml#p322869
-
S
Welk plaatje bedoel je daarmee?KSwoosh wrote:je plaatje
Leuk gevonden, maar wat maakt dat nou uit?KSwoosh wrote: en btw, de achtergrond van de albumcover is gejat: https://hardtraxx.com/off-topic ... ml#p322869
-
G
je plaatje, gebruikersafbeelding, avatar, duh.stefaneke wrote:Welk plaatje bedoel je daarmee?
dat is slecht, heel slecht.stefanekak wrote:Leuk gevonden, maar wat maakt dat nou uit?
vooral voor een album cover voor een commerciele cd.
-
S
Is gewoon precies dezelfde afbeelding... Alleen de text is wat groter.KSwoosh wrote: je plaatje, gebruikersafbeelding, avatar, duh.
Men kan't niks verekkenKSwoosh wrote: vooral voor een album cover voor een commerciele cd.
En ik heet geen stefanekak
-
G
ah ok, het lijkt namelijk of het oog donkerder is. dus dan wordt het oog omringt door een groot zwart vlak = cartoon stylestefanekaksepoepsiepow wrote:Is gewoon precies dezelfde afbeelding... Alleen de text is wat groter.
okstefanepoepje wrote:En ik heet geen stefanekak
Hier een wallpaper die ik met Photoshop hebt gemaakt. Gewoon precies een tutorial gevolgd op psdtuts:

Bij deze heb ik alleen m'n inspiratie opgedaan via een tutorial van psdtuts. (gewoon voor mezelf voor de lol een TheraCords plaatje gemaakt, zit verder dus geen betekenis achter:

En deze is voor school, we moeten een spel maken dmv de Alice engine, dus zo zijn we op de droge naam Alice Gone Wild gekomen. Het spel stelt echt niks voor ofzo
. Bij een spel hoort natuurlijk ook een poster:

(Die url op de poster is nep, voor de show)

Bij deze heb ik alleen m'n inspiratie opgedaan via een tutorial van psdtuts. (gewoon voor mezelf voor de lol een TheraCords plaatje gemaakt, zit verder dus geen betekenis achter:

En deze is voor school, we moeten een spel maken dmv de Alice engine, dus zo zijn we op de droge naam Alice Gone Wild gekomen. Het spel stelt echt niks voor ofzo

(Die url op de poster is nep, voor de show)
-
G
ziet er wel grappig uit 
en van die thera afbeelding, ik weet over welke tut je et Hebt
en van die thera afbeelding, ik weet over welke tut je et Hebt
ik vind jou naam altijd een beetje hilarisch. dan denk ik altijd gelijk aan de jostiband
voor de rest die 1e is nice, mooie wallpaper.
de 2e en 3e vind ik een stuk minder. ziet er een beetje kinderlijk uit zegmaar. de kleuren vind ik echt verschrikkelijk
voor de rest die 1e is nice, mooie wallpaper.
de 2e en 3e vind ik een stuk minder. ziet er een beetje kinderlijk uit zegmaar. de kleuren vind ik echt verschrikkelijk
Ik weet heel goed dat m'n naam als Jostie klinkt
En thx voor de comments trouwens
@ Ravenwood, die 3e is ook bedoeld voor een spel voor kinderen/kleuters, en ik vond het wel leuk om een beetje met herfstkleuren te werken, vandaar
En thx voor de comments trouwens
@ Ravenwood, die 3e is ook bedoeld voor een spel voor kinderen/kleuters, en ik vond het wel leuk om een beetje met herfstkleuren te werken, vandaar
-
RHardtraxx Veteran
dat lettertype heb ik ookJosh-T wrote:Hier een wallpaper die ik met Photoshop hebt gemaakt. Gewoon precies een tutorial gevolgd op psdtuts:
-
G
das zegmaar et minst originele, meest gebruikte, techno lettertype dat er isthe sidespinnars wrote:dat lettertype heb ik ook
-
NHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2010
- last seen Feb 2015
Eventjes iets gemaakt, het is wel een beetje slordig, maar vond het wel vet kijken.

Lovensdijkstraat zeker? Voor mij niet CMD maar BI op de Hogeschoollaan, maar dat terzijde.KSwoosh wrote:_dp_ wrote:In Den Bosch
ik breda
2e jaars
jij 1e neem ik aan?
Ik zie hier wel vette creaties verschijnen (op de B-Front na
-
G
jups, dat oude gebouwPythonmaniac wrote:Lovensdijkstraat zeker? Voor mij niet CMD maar BI op de Hogeschoollaan, maar dat terzijde.KSwoosh wrote:_dp_ wrote:In Den Bosch
ik breda
2e jaars
jij 1e neem ik aan?
Ik zie hier wel vette creaties verschijnen (op de B-Front na).
wat is BI? Biologie?
Bedrijfskundige Informatica. Maar dan weet ik waar je zit ja, wel fijn gebouw opzicht maar toch zit ik liever aan de Hogeschoollaan.KSwoosh wrote: jups, dat oude gebouw
wat is BI? Biologie?
preview van workshop die ik heb gevolgd

vrijdag ga ik hem afmaken.

vrijdag ga ik hem afmaken.
-
G
idd, ons gebouw is maar een beetje karigPythonmaniac wrote:Bedrijfskundige Informatica. Maar dan weet ik waar je zit ja, wel fijn gebouw opzicht maar toch zit ik liever aan de Hogeschoollaan.KSwoosh wrote: jups, dat oude gebouw
wat is BI? Biologie?