zeg je dakpannen kloppen niet

leer lezen kutwrote:zeg je dakpannen kloppen niet![]()
wrote:en ja, ik weet dat er geen flikker klopt van de dakpannen, maar dat maakt me niks uit
leer lezen kutwrote:zeg je dakpannen kloppen niet![]()
wrote:en ja, ik weet dat er geen flikker klopt van de dakpannen, maar dat maakt me niks uit
iddwrote:ziet er wel grappig, alleen die dakpannen zien er heel vreemd uit.
mooi die dakpannen vind ik helemaal nikswrote:iddwrote:ziet er wel grappig, alleen die dakpannen zien er heel vreemd uit.volgende keer die dakpannen ff beter doen.
Woow ziet dr goed uit manwrote:niet egt photoshop, maar wel iets dat ik gemaakt heb
beginnend 3DSMax gebruiker
we kregen van school een soort tent van metaal voorgeleverd, maar die vond ik zo lelijk dat ik een eigen maaktemet veel meer detail
en ja, ik weet dat er geen flikker klopt van de dakpannen, maar dat maakt me niks uit

alsof ik dat niet in de gaten hebwrote:iedereen loopt KSwoosh op te naaien vanwege z'n dakpannen![]()

wow zeker mooi nagemaakt vind het egt wel vetwrote:hehe zeker over het zinnetje in size=50 gelezen?
Toetsenbord zonder punten & komma's ?wrote:in de lucht zit ook te veel wit haal is wat wit weg en maak het blauw denk dat het dan stuk mooier is!

.,nee hoorwrote:Toetsenbord zonder punten & komma's ?wrote:in de lucht zit ook te veel wit haal is wat wit weg en maak het blauw denk dat het dan stuk mooier is!
Haha, oke dan, vroeg het me af.wrote:.,nee hoorwrote:Toetsenbord zonder punten & komma's ?wrote:in de lucht zit ook te veel wit haal is wat wit weg en maak het blauw denk dat het dan stuk mooier is!alleen als ik snel effe typ vergeet ik dat
ik vind et een logo dat nerges op lijkt, sorry.wrote:hehe bedankt voor de tips/commentaar![]()
Maar laat hem lekker zo, oud flyertje
Moet eigenlijk nog een soort logo/teken voor "Nivali Outdoor"
Maar dat valt toch vies tegen, ben ook redelijk slecht in logo's.
Ik weet niet of dit iets is?
De bedoeling is gewoon een herkenbaar beeldmerk

tefal?wrote:ik vind et een logo dat nerges op lijkt, sorry.wrote:hehe bedankt voor de tips/commentaar![]()
Maar laat hem lekker zo, oud flyertje
Moet eigenlijk nog een soort logo/teken voor "Nivali Outdoor"
Maar dat valt toch vies tegen, ben ook redelijk slecht in logo's.
Ik weet niet of dit iets is?
De bedoeling is gewoon een herkenbaar beeldmerk
ik heb een tijdje geleden voor een toekomstig hardstyle evenement ook logos moeten ontwerpen, heb er toen egt een stuk of 20 gemaakt, maar ik kan je zeggen dat dit egt nerges op lijkt
btw ook fijn dat niemand comments geeft op mijn ding
en nog iets dat ik net heb gemaakt in 3dsmax
egt leuk programma
tis voor school btw, dat van hierboven
kan. et zijn gewoon pannenwrote:tefal?