kdacht zelf voor het maken van een E-Q-Lizer logo/achtergrond/banner ofzo, maar angezien ik niet met die progamma's omkan gaan (Meschien een Kwestie van leren

)
dacht laat ik hier eens vragen voor iemand die meschien tijd heeft of het een leuk iets lijkt voor een logo ik zelf dacht een beetje aan dit :

alleen dat je die equalizer van voren ziet en dan pak je 10 balkje die wat op en neer staan en dan boven langs de afbeelding de naam : E-Q-Lizer en dan staat elke letter synchroon op die balkjes staan die van af onder de afbeelding tot bepaalde hoogte uitspringen
of zoals op de afbeelding niet vanaf onder maar gewoon ergens met een reflectie van de balkjes
en een beetje met de zelfde sfeer als dat plaatje oranje en dan boven in wat donkere oranje en dan witte letter (denk ik dat mooi staat) met oranje waas achter de letters
maar omdat dit voor mij onmogelijk leek in zo'n progamma om zelf temaken liet ik het er bij maar heb hier al wat ,Dj logo gezien dus ja kdacht laat ik het eens vragen
ik hoor nog wel als je vragen hier over hebt ofzo pb me maar en ik houd het forum even in de gaten
Laterz