das ook weer zoMaximize wrote:T gaat er toch niet om hoelang je erover doet. Ik kan het zelf namelijk niet, en ik zou met zoiets al blij zijn
ik zou er iig niet tevreden mee zijn...
veel te karig en leeg...
das ook weer zoMaximize wrote:T gaat er toch niet om hoelang je erover doet. Ik kan het zelf namelijk niet, en ik zou met zoiets al blij zijn
mss een idee om er ff bij te zetten: dit is geen Request topic!Ravenwood wrote:Hier een topic voor alle photoshoppers onder ons
Hier kun je nieuws posten, dingen showen, tips geven, tutorials plaatsen.
praktisch alles wat met fotobewerking of vormgeving te maken heeft!
waarom zouden mensen geen request mogen doenKSwoosh wrote:mss een idee om er ff bij te zetten: dit is geen Request topic!Ravenwood wrote:Hier een topic voor alle photoshoppers onder ons
Als ik jou was had ik de website d.m.v. CSS gemaakt i.p.v. tables en 't logo klikbaar gemaakt (linkend naar de index page).Timmer wrote:kut stefan,, je komt niet met heel die verzameling 3dmax dingen, anders gaat het forum platwhaha
http://www.beunhoazen.tk eindelijk af,, nu moet ik de achtergrond nog repeaten en site in center zetten en dan is hij af
omdat dat niet de bedoeling is van dit topic_dp_ wrote:waarom zouden mensen geen request mogen doenKSwoosh wrote:mss een idee om er ff bij te zetten: dit is geen Request topic!Ravenwood wrote:Hier een topic voor alle photoshoppers onder ons
?
naja, kijk, tuurlijk, requests hier mag wel, maar het begon er op te lijken dat iedereen voor de simpelste dingen al een post hier plaatsteiSenSe` wrote:*leest post hierboven*
laat maar ;-)
idd, ook dat menu werkt voor geen meterIemand {per ongeluk verwijderd} wrote:Als ik jou was had ik de website d.m.v. CSS gemaakt i.p.v. tables en 't logo klikbaar gemaakt (linkend naar de index page).Timmer wrote:http://www.beunhoazen.tk eindelijk af,, nu moet ik de achtergrond nog repeaten en site in center zetten en dan is hij af
dat ben ik met je eens, de betreffende shoppert doet er veel werk voor, en krijgt alleen een bedankje.. of helemaal niks (hoogstwaarschijnlijk)KSwoosh wrote:naja, kijk, tuurlijk, requests hier mag wel, maar het begon er op te lijken dat iedereen voor de simpelste dingen al een post hier plaatsteiSenSe` wrote:*leest post hierboven*
laat maar ;-)
zoals een zwarte achtergrond met het fusion logo, leer zelf kopieren en plakken in photoshop en je bent klaar
en dan die MOH wallpaper, leer knippen in photoshop, en maak je eigen wallpaper.
voor sigs en logos mag je wel requests plaatsen, maar toch vind ik het beter om zelf iemand te contacten, anders is het zo van: maak er ff een voor me, kan me niet ballen door wie. en dat is nou niet egt [iig voor mij dan] een lekkere motivatie...
preciesiSenSe` wrote:dat ben ik met je eens, de betreffende shoppert doet er veel werk voor, en krijgt alleen een bedankje.. of helemaal niks (hoogstwaarschijnlijk)
in het dikgedrukte heb je helemaal gelijk, dit is gewoon best simpel te doen en met een beetje paintskills zelfs nog te doen!
het is dat ik op het moment redelijk veel te doen heb, anders zou ik het wel willen doeniSenSe` wrote:ma zoek dus idd een signature zoiets als ravenwood met iSenSe` erin verwerkt

oh ok, AI werkt ook super makkelijkRavenwood wrote:nee gewoon met PS
AI doe ik nog niet aan, wil ik als ik mn iMac heb mee beginnen, net als ID
ID vind ik ook echt een kutprogramma, is vooral om boekjes, tijdschriften, brochures enz. mee in elkaar te zetten.KSwoosh wrote:oh ok, AI werkt ook super makkelijkRavenwood wrote:nee gewoon met PS
AI doe ik nog niet aan, wil ik als ik mn iMac heb mee beginnen, net als ID
ideaal om logos enzo in te maken
maar van ID snap ik egt geen kutwat je er mee kan enzo [al hebben we er ook nog niks mee heoven doen, met AI, PS, Flash, PP wel
]
maar het rare is, het kan niet eens PDF lezenfreddyadu8 wrote:ID vind ik ook echt een kutprogramma, is vooral om boekjes, tijdschriften, brochures enz. mee in elkaar te zetten.
ik wist dat jullie daar over gingen beginnen_dp_ wrote:dat Freaky Friday is weer goed leesbaar
kloptMarkos wrote:Eerder Wolverine