Wtf dudeKSwoosh wrote:een cirkel die een lens symboliseerd, vet origineel manDiageo wrote:Bedankt voor jullie feedbackUiteraard is het een persoonlijke voorkeur. De bol moet de cirkel van een lens symboliseren, evenals de haakjes een shutter van een camera. De W is een combinatie tussen de W en V (mijn naam), maar dat moet ik nog iets verduidelijken. En qua typografie, ik hou ervan om alles in capitalen te schrijven
Maar bedankt voor jullie mening!
beter maak je gewoon een mooi logo
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
G
Dafuq babeJVDM wrote:Wtf dude
-
G
Nav de vraag van JVDM:
How to binnen 10 min:
Open Illustrator, maak een nieuw bestand aan en selecteer de Rectangular Grid Tool

Klik op je artboard / canvas / witte achtergrond / illustrator scherm zodat je deze popup krijg, en stel em zo in dat je een ding krijgt dat veeeeeel hoger als breed is. Je wil tenslotte een diepe tunnel maken.

Zoiets krijg je dan

Open photoshop en maak een mooie achetrgrond aan.
Kopieer je Grid vanuit Illustrator en plak in Photoshop als Smart object [dan hou je goede kwaliteit en scalebaarheid]

Selecteer Alles [CTRL A of CMD A], rechtsklik Free transform [ondertussen heb ik met layer styles de fill op 0 en color overlay op wit gezet, daarom is ie ineens wit]

Rechtsklik Perspective

Sleep de rechterbovenhoek naar het midden tot je zoiets hebt.

Sleep em nog verder tot je zoiets hebt

Maak je plaatje mooi en geniet.
In mijn geval:
-Grid gekopieerd en 90 graden gedraaid
-Skull toegevoegd
-Titel toegevoegd
-Sterren achter het grid toegevoegd
-Blokjes toegevoegd

en dit krijg je dan:

Alle bestanden [screens + psd van eindresultaat]:
http://www26.zippyshare.com/v/45391176/file.html
photoshop & illustrator zou ik doenJVDM wrote:Weet iemand welke tools je moet gebruiken om het background-effect van de Loudness posters te krijgen?
How to binnen 10 min:
Open Illustrator, maak een nieuw bestand aan en selecteer de Rectangular Grid Tool

Klik op je artboard / canvas / witte achtergrond / illustrator scherm zodat je deze popup krijg, en stel em zo in dat je een ding krijgt dat veeeeeel hoger als breed is. Je wil tenslotte een diepe tunnel maken.

Zoiets krijg je dan

Open photoshop en maak een mooie achetrgrond aan.
Kopieer je Grid vanuit Illustrator en plak in Photoshop als Smart object [dan hou je goede kwaliteit en scalebaarheid]

Selecteer Alles [CTRL A of CMD A], rechtsklik Free transform [ondertussen heb ik met layer styles de fill op 0 en color overlay op wit gezet, daarom is ie ineens wit]

Rechtsklik Perspective

Sleep de rechterbovenhoek naar het midden tot je zoiets hebt.

Sleep em nog verder tot je zoiets hebt

Maak je plaatje mooi en geniet.
In mijn geval:
-Grid gekopieerd en 90 graden gedraaid
-Skull toegevoegd
-Titel toegevoegd
-Sterren achter het grid toegevoegd
-Blokjes toegevoegd

en dit krijg je dan:

Alle bestanden [screens + psd van eindresultaat]:
http://www26.zippyshare.com/v/45391176/file.html
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Held. 
-
G
graag gedaanJVDM wrote:Held.
ben benieuwd wat je er mee gaat maken
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Vanavond even bezig geweest met wat edits van foto's van mij.

-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
F type 
-
NHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Oct 2015
Zijn er eigenlijk mensen die meegedaan hebben met de ontwerpwedstrijd voor Gunz For Hire?
-
G
om het topic maar even af te stoffen:
nieuwe artwork en youtube templates voor Gearbox Digital, een flinke verbetering:

in actie:
nieuwe artwork en youtube templates voor Gearbox Digital, een flinke verbetering:

in actie:
Last edited by Guest on 01 Oct 2013 22:38, edited 1 time in total.

Personal Branding een update geven...
Dit topic blijft telkens wel heel dood, is er hier niemand op hardtraxx bezig in dit vak
http://bebouwdekom.mctantwerpen.be
leerplatform over verkeer voor lagere schoolkinderen aan het maken. wachtwoorden kan ik uiteraard niet geven dus meer dan de homepage zie je niet
leerplatform over verkeer voor lagere schoolkinderen aan het maken. wachtwoorden kan ik uiteraard niet geven dus meer dan de homepage zie je niet
Ik doe applicatieontwikkeling op het mbo dus ben ook wel eens grafisch bezig, doe soms ook wel wat posters voor kleine dingetjes zoals een radio show.
Wil hier wel meer in gaan doen
Ziet er in ieder geval dik uit Maarten! Heb je al gekeken of het mooier lijkt om Maarten Afink ook links uit te lijnen?
Wil hier wel meer in gaan doen
Ziet er in ieder geval dik uit Maarten! Heb je al gekeken of het mooier lijkt om Maarten Afink ook links uit te lijnen?
Ik begin ZBrush een beetje onder de knie te krijgen, dit is m'n 3e creatie:

M'n eerste en tweede projects zijn Geodude en Graveler, maar die zijn niet zo goed en moet ik verder uitwerken.

M'n eerste en tweede projects zijn Geodude en Graveler, maar die zijn niet zo goed en moet ik verder uitwerken.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Holy shit awesome
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Vond dit wel het delen waard, tering vet hoe ze dat gemaakt hebben!
EDIT: http://www.froot.nl/posttype/froot/wow- ... ranimatie/
EDIT: http://www.froot.nl/posttype/froot/wow- ... ranimatie/
Last edited by ramon038 on 14 Nov 2013 11:22, edited 1 time in total.
Je bent het linkje vergeten?ramon038 wrote:Vond dit wel het delen waard, tering vet hoe ze dat gemaakt hebben!
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Oepsmaarten0546 wrote:Je bent het linkje vergeten?ramon038 wrote:Vond dit wel het delen waard, tering vet hoe ze dat gemaakt hebben!
Nu wel met link
-
MNew member
- 4 posts member since 2014
- last seen Oct 2014

heb radical zn foto nog ff wat actiever gemaakt, check m
actiever? Een gifje hoort te bewegen. Kijk zo:MischaRico wrote: heb radical zn foto nog ff wat actiever gemaakt, check m

De manier waarop je de letters 'RR' er dan in neerzet vind ik niet zo fraai. Beetje random.
Wel vet als je zo een beetje met de Hue speelt. Maar sommige stukken wit clippen een beetje door overbelichting.
Nieuwe visitekaartjes
Let niet op de stof die er op ligt.