Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn magazine voor het vak Branddesign staat online:

http://issuu.com/jeroenkoster0/docs/magazine
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Iemand die een beetje handig is met Photoshop? Hoeft niet heel uitgebreid te zijn maar wil wel een mooi logo hebben


Photoshop en logo? schaam je xd

Zoals kasper al zei: geen request topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Asyrian schreef:
Socializerz schreef:
Iemand die een beetje handig is met Photoshop? Hoeft niet heel uitgebreid te zijn maar wil wel een mooi logo hebben


Photoshop en logo? schaam je xd

Zoals kasper al zei: geen request topic.

Weet ik veel hoe dat moet man haha, en excuses daarvoor :$


:kiss2: Heb je PB beantwoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:19 
 

Ramirez schreef:
Mijn magazine voor het vak Branddesign staat online:

http://issuu.com/jeroenkoster0/docs/magazine

ziet er goed uit ^^
alleen dat dunne lettertype is echt lelijk waneer je upper en lowercase door elkaar gebruikt :( te groot verschil ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Inzending voor de actie van frontliner waar je een tracktitle + cover mocht bedenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 19:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind dat blauwe logo van Keep It Up linksonderaan echt niet mooi staan op dat grijze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem uberhaupt niet mooi. Kleurencompositie niet, randjes zijn erg rafelig. En dat abstracte en dan opeens die handen erop, matched niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan ook niet zeggen dat ik hem top vind.

Bij een album cover moet een bepaalde sfeer/concept zitten, die zie ik hier niet. Of ik snap hem niet, kan ook.

Wat de Firetrap ook al zei, de kleuren matchen niet. Die blauwe kleur is ook gewoon echt blauw #0000ff. Een best afgezaagde kleur :P

Niet om je compleet af te kraken hoor, het zijn gewoon dingetjes die al wat ervarener ontwerpers zien. Kleuren zijn zo belangrijk, in alles wat je maakt, daar moet je gewoon ff in oefenen en op internet kijken wat mooie combinaties zijn.
De Kuler tool van Adobe is een goede tool om wat inspiratie op te doen qua kleurgebruik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ramirez schreef:
Mijn magazine voor het vak Branddesign staat online:

http://issuu.com/jeroenkoster0/docs/magazine

ziet er goed uit ^^
alleen dat dunne lettertype is echt lelijk waneer je upper en lowercase door elkaar gebruikt :( te groot verschil ;)


Leermomentje idd ^^

Hij is inmiddels geprint en heb hem thuis. Ben begonnen met de opleiding Communicatie & Multimediadesign aan het HAN in Arnhem. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Vraagje!

Ik zit nu in het 4e jaar van mijn Media Design opleiding aan het ROC en wil volgend jaar verder studeren op HBO niveau. Nu ben ik vandaag naar de open dag van Artez geweest in Arnhem om te kijken bij de opleiding Graphic Design maar dit was allemaal teveel kunst en zonder commercieel doel dus trok me niet echt. Volgende week ga ik naar de open dag van Avans in Den Bosch, en aangezien hier genoeg brabo's :beer: op hardtraxx zitten is er vast iemand die een grafische studie op hbo niveau volgt aan het Avans. Nu is mijn vraag dus of de opleiding Grafische Vormgeving daar wat is, en of het aan te raden is?

Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasboer schreef:
Vraagje!

Ik zit nu in het 4e jaar van mijn Media Design opleiding aan het ROC en wil volgend jaar verder studeren op HBO niveau. Nu ben ik vandaag naar de open dag van Artez geweest in Arnhem om te kijken bij de opleiding Graphic Design maar dit was allemaal teveel kunst en zonder commercieel doel dus trok me niet echt. Volgende week ga ik naar de open dag van Avans in Den Bosch, en aangezien hier genoeg brabo's :beer: op hardtraxx zitten is er vast iemand die een grafische studie op hbo niveau volgt aan het Avans. Nu is mijn vraag dus of de opleiding Grafische Vormgeving daar wat is, en of het aan te raden is?

Thanks :thumbup:


even een normale vraag hoor, maar wat verwacht je te leren met die HBO opleiding?

De meest belangrijke punten worden meestal, in ieder geval bij mij, geleerd op het ROC.
Communicatie, creativiteit, de programma's, commercieel gebied.

Ik vraag me af wat je dan nog meer te leren hebt?, aangezien het in dit vak merendeels aan jezelf ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb zelf eerst 4 jaar Mbo gedaan met multimedia en zit nu op de NHL in Leeuwarden. Doe daar communicatie en multimedia. Bevalt opzich goed. Komen wel veel andere dingen nog bij kijken. Waar je inderdaad wel rekening mee moet houden is dat je waarschijnlijk wat betreft software en techniek het meeste op het mbo leert. Op Hbo draait het naast designen ook heel veel om onderzoeken, feedback geven, commucatie en dergelijke. Maar het is wel aan te raden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 10:11 
 
Hardtraxxer

Asyrian schreef:
even een normale vraag hoor, maar wat verwacht je te leren met die HBO opleiding?

De meest belangrijke punten worden meestal, in ieder geval bij mij, geleerd op het ROC.
Communicatie, creativiteit, de programma's, commercieel gebied.

Ik vraag me af wat je dan nog meer te leren hebt?, aangezien het in dit vak merendeels aan jezelf ligt.

Ik vind dat ik nog niet het maximale qua technieken en programma's uit mezelf heb gehaald op het MBO, graag zou ik ook beter worden in het onderzoeken en concepten maken. En ik denk dat het altijd beter is om een HBO diploma te hebben dan een MBO diploma.

Ik ben nu 21 en denk dat ik met deze huidige economie beter nog 4 jaar kan doorleren dan opzoek gaan naar een baan aan het einde van dit schooljaar, wat denk ik moeilijk wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaasboer schreef:
Asyrian schreef:
even een normale vraag hoor, maar wat verwacht je te leren met die HBO opleiding?

De meest belangrijke punten worden meestal, in ieder geval bij mij, geleerd op het ROC.
Communicatie, creativiteit, de programma's, commercieel gebied.

Ik vraag me af wat je dan nog meer te leren hebt?, aangezien het in dit vak merendeels aan jezelf ligt.

Ik vind dat ik nog niet het maximale qua technieken en programma's uit mezelf heb gehaald op het MBO, graag zou ik ook beter worden in het onderzoeken en concepten maken. En ik denk dat het altijd beter is om een HBO diploma te hebben dan een MBO diploma.

Ik ben nu 21 en denk dat ik met deze huidige economie beter nog 4 jaar kan doorleren dan opzoek gaan naar een baan aan het einde van dit schooljaar, wat denk ik moeilijk wordt.


Ik heb precies dezelfde situatie gehad. Ook dezelfde denkwijze. Denk dat je prima Hbo kunt doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasboer schreef:
Asyrian schreef:
even een normale vraag hoor, maar wat verwacht je te leren met die HBO opleiding?

De meest belangrijke punten worden meestal, in ieder geval bij mij, geleerd op het ROC.
Communicatie, creativiteit, de programma's, commercieel gebied.

Ik vraag me af wat je dan nog meer te leren hebt?, aangezien het in dit vak merendeels aan jezelf ligt.

Ik vind dat ik nog niet het maximale qua technieken en programma's uit mezelf heb gehaald op het MBO, graag zou ik ook beter worden in het onderzoeken en concepten maken. En ik denk dat het altijd beter is om een HBO diploma te hebben dan een MBO diploma.

Ik ben nu 21 en denk dat ik met deze huidige economie beter nog 4 jaar kan doorleren dan opzoek gaan naar een baan aan het einde van dit schooljaar, wat denk ik moeilijk wordt.


Tuurlijk, een HBO diploma staat altijd beter dan MBO, maar voor mij is MBO eigenlijk wel genoeg.
Ik heb nu al het geluk dat ik al een part-time baan heb als webdesigner en webdeveloper bij 2 bedrijven, wat allemaal meetelt als ervaring

Wat ik denk is dat, zoals je zegt, in deze economie veel bedrijven op zoek zijn naar jonge mensen met redelijk wat ervaring in deze branche. Daarom heb ik alvast die banen aangenomen en hoop ik voldoende ervaring te hebben wanneer ik klaar ben met mijn MBO, zodat ik hopelijk sneller aan een full-time baan kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de Photoshop freaks:

Afbeelding

En een making of filmpje (aanrader!)

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:08 
 

hijs goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
Kaasboer schreef:
Vraagje!

Ik zit nu in het 4e jaar van mijn Media Design opleiding aan het ROC en wil volgend jaar verder studeren op HBO niveau. Nu ben ik vandaag naar de open dag van Artez geweest in Arnhem om te kijken bij de opleiding Graphic Design maar dit was allemaal teveel kunst en zonder commercieel doel dus trok me niet echt. Volgende week ga ik naar de open dag van Avans in Den Bosch, en aangezien hier genoeg brabo's :beer: op hardtraxx zitten is er vast iemand die een grafische studie op hbo niveau volgt aan het Avans. Nu is mijn vraag dus of de opleiding Grafische Vormgeving daar wat is, en of het aan te raden is?

Thanks :thumbup:


even een normale vraag hoor, maar wat verwacht je te leren met die HBO opleiding?

De meest belangrijke punten worden meestal, in ieder geval bij mij, geleerd op het ROC.
Communicatie, creativiteit, de programma's, commercieel gebied.

Ik vraag me af wat je dan nog meer te leren hebt?, aangezien het in dit vak merendeels aan jezelf ligt.


Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Hiermee is het belangrijkste dat je een een portfolio bezit. Hbo zou ik je eigenlijk afraden het is allemaal beetje presentatievaardigheden training en filmpjes opnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen,

Ik krijg met sinterklaas een groot canvas van mijn ouders, en daarop wil ik een afbeelding van een hardstyle-feest hebben. Je weet vast wel wat ik bedoel: Stage, lasers, lichten, crowd enz.

Nu wil ik wel de perfecte afbeelding daarvoor hebben, dus de vraag: Hebben jullie dergelijke afbeeldingen voor handen die jullie echt vet vinden? We zullen qua smaak vast wel eensgezind zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 01:37 
 

Firetrap schreef:
Mensen,

Ik krijg met sinterklaas een groot canvas van mijn ouders, en daarop wil ik een afbeelding van een hardstyle-feest hebben. Je weet vast wel wat ik bedoel: Stage, lasers, lichten, crowd enz.

Nu wil ik wel de perfecte afbeelding daarvoor hebben, dus de vraag: Hebben jullie dergelijke afbeeldingen voor handen die jullie echt vet vinden? We zullen qua smaak vast wel eensgezind zijn.


Ben je op dominator geweest? want dan heb ik nog best wel een vette..
Of decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 01:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hoeft niet persé iets te zijn waar ik ben geweest hoor ;) en ik ben benieuwd!

Had onderstaande inmiddels ook al op het oog:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 02:20 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze wel heel vet.

tijdje als bureaublad afbeelding gehad.

Afbeelding

Alleen is het niet al te hoge kwaliteit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 18:30 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Mensen,

Ik krijg met sinterklaas een groot canvas van mijn ouders, en daarop wil ik een afbeelding van een hardstyle-feest hebben. Je weet vast wel wat ik bedoel: Stage, lasers, lichten, crowd enz.

Nu wil ik wel de perfecte afbeelding daarvoor hebben, dus de vraag: Hebben jullie dergelijke afbeeldingen voor handen die jullie echt vet vinden? We zullen qua smaak vast wel eensgezind zijn.


Kijk op http://rossumedia.nl/ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Al gedaan, vond dat eerlijk gezegd niet echt geschikt.

Maar heb er al één gekozen, dus een ieder bedankt voor het meedenken :).
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic