Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 17:17 
 

freddyadu8 schreef:
Die onderste 2 zinnen had je wel uit mogen lijnen

ze zijn uitgelijnd: beginnen op zelfde punt ^^
de regel onder de titel is gecentreerd onder de titel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
freddyadu8 schreef:
Die onderste 2 zinnen had je wel uit mogen lijnen

ze zijn uitgelijnd: beginnen op zelfde punt ^^
de regel onder de titel is gecentreerd onder de titel


Maak dan de bovenste zin van de onderste 2 regels wat groter zodat ze beginnen en eindigen op hetzelfde punt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 20:00 
 

freddyadu8 schreef:
KSwoosh schreef:
freddyadu8 schreef:
Die onderste 2 zinnen had je wel uit mogen lijnen

ze zijn uitgelijnd: beginnen op zelfde punt ^^
de regel onder de titel is gecentreerd onder de titel


Maak dan de bovenste zin van de onderste 2 regels wat groter zodat ze beginnen en eindigen op hetzelfde punt ^^

ik heb de onderste regel weggehaald, omdat dat niet kloptte, en gelijk de 2 regels omgedraait, klinkt net wat beter :)
ik vind em nu minder mooi als eerst, maarja, tis maar zo

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 20:07 
 

en nog een keer aangepast, nu klopt ie helemaal:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik weet niet, vind hem zelf niet zo mooi, maar dat ligt eerder aan smaak dan aan het design ;)

Ik heb net ff een cover art gemaakt voor de volgende fusion release: NC & Zany:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 14:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nice, beter dan die standaard coverart van Fusion, die heb ik nu wel een keer gezien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
en nog een keer aangepast, nu klopt ie helemaal:
Afbeelding


Vind heel deze stijl eigenlijk niks, je kunt het niet goed lezen.. Je bent miss supergoed in photoshop, maar ik vind het niet mooi. Ravenwood, vet gemaakt man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

danku :innocent:

ja die standaard dingen zijn veel te saai :x
een tijdje terug hadden ze nog wel mooien van B-Front en Frontliner en van Donkeys en Zany Meets Beholder.
maar toen kwamen ze ineens met die standaard zooi, dus ze zullen denk ik niet zoveel tijd er voor hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 15:31 
 

Ravenwood schreef:
ik weet niet, vind hem zelf niet zo mooi, maar dat ligt eerder aan smaak dan aan het design ;)

Ik heb net ff een cover art gemaakt voor de volgende fusion release: NC & Zany:

plaatje

opsich wel nice, maar die shit bij zn mond ziet er egt wazig uit :/
daarnaast vind ik ook de samenstelling niet helemaal geweldig...: hoge contrast achtergrond, maar laag contrast gezicht erop :/
ook beetje raar: in de achtergrond overheerst zwart/donker, terwijl in het label met de titels erop wit juist overheerst. [ja, je kan wel zeggen dat het label een zwarte achtergrond heeft, maar hit witte springt er toch egt uit.]

@Timmer: wat vind je er niet mooi aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die een Sig voor mij kan maken die hier op het forum past?
Concept is praktisch heel simpel:
Er moet de tekst Darkstyle in staan + de sig moet er ook wat "Dark" uitzien. Iemand die tijd en zin heeft om er een keer eentje te maken voor me? :innocent: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
KSwoosh schreef:
en nog een keer aangepast, nu klopt ie helemaal:
Afbeelding


Vind heel deze stijl eigenlijk niks, je kunt het niet goed lezen.. Je bent miss supergoed in photoshop, maar ik vind het niet mooi. Ravenwood, vet gemaakt man!


Als jij de tekst erop neit goed kunt lezen word et toch echt tijd voor een bril :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElSalvaje schreef:
Als jij de tekst erop neit goed kunt lezen word et toch echt tijd voor een bril :P

Ik kan dat Real Hard Sunday ook niet in een keer lezen hoor, nogal onduidelijk met deze achtergrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
ElSalvaje schreef:
Als jij de tekst erop neit goed kunt lezen word et toch echt tijd voor een bril :P

Ik kan dat Real Hard Sunday ook niet in een keer lezen hoor, nogal onduidelijk met deze achtergrond.


Ik heb er geen last van hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 16:51 
 

_dp_ schreef:
Ik kan dat Real Hard Sunday ook niet in een keer lezen hoor, nogal onduidelijk met deze achtergrond.
ElSalvaje schreef:
Als jij de tekst erop neit goed kunt lezen word et toch echt tijd voor een bril :P

tis toch egt erg duidelijk xd

bRt_ schreef:
Iemand die een Sig voor mij kan maken die hier op het forum past?
Concept is praktisch heel simpel:
Er moet de tekst Darkstyle in staan + de sig moet er ook wat "Dark" uitzien. Iemand die tijd en zin heeft om er een keer eentje te maken voor me? :innocent: (L)

ik wil het wel doen :D
alleen wordt het wel sowieso na morgen dan, want ik zit dit weekend op me laptop, en daar ga ik het niet op doen, dan kloppen al die kleuren niet enzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
bRt_ schreef:
Iemand die een Sig voor mij kan maken die hier op het forum past?
Concept is praktisch heel simpel:
Er moet de tekst Darkstyle in staan + de sig moet er ook wat "Dark" uitzien. Iemand die tijd en zin heeft om er een keer eentje te maken voor me? :innocent: (L)

ik wil het wel doen :D
alleen wordt het wel sowieso na morgen dan, want ik zit dit weekend op me laptop, en daar ga ik het niet op doen, dan kloppen al die kleuren niet enzo xd

Heb er geen haast bij hoor! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 17:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
ElSalvaje schreef:
Als jij de tekst erop neit goed kunt lezen word et toch echt tijd voor een bril :P

Ik kan dat Real Hard Sunday ook niet in een keer lezen hoor, nogal onduidelijk met deze achtergrond.

Dit.. Dat pattern erin is veel te druk en dat font is ookal niet het meest duidelijke font wat er is.

Verder ziet die Outer Glow er goedkoop uit, passen de speakers niet in de achtergrond en is de binnenste cirkel hakkerig. Als je nu ook eens zo kritisch kijkt naar je eigen werk, zoals dat je bij ravenwood doet, want die punten die je daar bespreekt zijn kleinere details dan wat er bij jou mis is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 17:45 
 

Lyst schreef:
Dat pattern erin is veel te druk
Het moest ruw en rauw overkomen, daarom heb ik dat "drukke" pattern gekozen.
Lyst schreef:
Dat font is ookal niet het meest duidelijke font wat er is.
Klopt, en daar heb ik bewust voor gekozen. Het zijn eigenlijk zelfs 2 lettertypes, waarvan ik de meest leesbare characters heb gekozen. Ik heb dit lettertype gekozen om het er erg robuust en hard uit ziet, en omdat ik het al een lange tijd wilde gebruiken. Daarnaast vind ik al dat gezever over onleesbaarheid nergens op slaan, want iedereen die zn ogen een beetje fatsoenlijk kan gebruiken, kan die text wel lezen.
Lyst schreef:
Verder ziet die Outer Glow er goedkoop uit
De outer glow van de bovenste text, of van de rest? Van de bovenste text heb ik gedaan om de leesbaarheid te vergroten. Daaronder ben ik het niet met je eens, dat vind ik er wel goed uit zien.
Lyst schreef:
Passen de speakers niet in de achtergrond
Klopt, daar was ik zelf ook niet helemaal tevreden over: ze zijn te schoon. Ik had het een en ander geprobeerd, maar kon ze maar niet er vet uit laten zien... Ik snap inderdaad wat je bedoeld.
Btw: het zijn subs ^^
Lyst schreef:
Is de binnenste cirkel hakkerig.
Dan is er volgens mij toch iets mis met jouw compueters, want bij mij ziet het er gewoon goed en vloeiend uit :)
Lyst schreef:
Als je nu ook eens zo kritisch kijkt naar je eigen werk, zoals dat je bij ravenwood doet, want die punten die je daar bespreekt zijn kleinere details dan wat er bij jou mis is...
Dat heb ik tijdens het maken van dit ontwerp ook zo veel mogelijk gedaan, maar als je dan 3x een lijstje met verbeter punten hebt afgewerkt, dan kan je mss wel snappen dat ik er op een gegeven moment een paar dingen door laat schieten.
Maar daar heb ik jou dan weer voor :)

btw, ik zag gister op tv dat het lettertype van de titel ook in het programma Checkpoint, op nederland 2 of 3 fzo wordt gebruikt xd

edit: wow, ik dacht eigenlijk dat je maar 3 keer kon quoten :oh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Klopt, en daar heb ik bewust voor gekozen. Het zijn eigenlijk zelfs 2 lettertypes, waarvan ik de meest leesbare characters heb gekozen. Ik heb dit lettertype gekozen om het er erg robuust en hard uit ziet, en omdat ik het al een lange tijd wilde gebruiken. Daarnaast vind ik al dat gezever over onleesbaarheid nergens op slaan, want iedereen die zn ogen een beetje fatsoenlijk kan gebruiken, kan die text wel lezen.

Het gaat niet om dat het niet leesbaar is, het gaat erom dat je het niet kan lezen in één oog opslag. Ik moet er even op concentreren om te kijken wat er staat en dat is niet de bedoeling bij reclame. Reclame moet er meteen uitspringen en meteen duidelijk zijn, dat is dit niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 18:05 
 

_dp_ schreef:
Het gaat niet om dat het niet leesbaar is, het gaat erom dat je het niet kan lezen in één oog opslag. Ik moet er even op concentreren om te kijken wat er staat en dat is niet de bedoeling bij reclame. Reclame moet er meteen uitspringen en meteen duidelijk zijn, dat is dit niet...

En dit is ook geen reclame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
_dp_ schreef:
Het gaat niet om dat het niet leesbaar is, het gaat erom dat je het niet kan lezen in één oog opslag. Ik moet er even op concentreren om te kijken wat er staat en dat is niet de bedoeling bij reclame. Reclame moet er meteen uitspringen en meteen duidelijk zijn, dat is dit niet...

En dit is ook geen reclame.


Citaat:
Reclame is een vorm van communicatie met het doel potentiële klanten informatie te geven over producten en diensten. Veel reclame is ook bedoeld consumptie aan te wakkeren door het creëren en versterken van een merkimago en een getrouwheid aan een merk. Het is ook het promoten van een product, dienst, bedrijf of idee door middel van een veelal gesponsorde boodschap.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reclame


Als dit geen reclame is...wat is het dan wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 18:08 
 

_dp_ schreef:
Als dit geen reclame is...wat is het dan wel?

ok, je hebt gelijk :P het is idd een vorm van reclame [maar was gewoon een geweldige tegenspraak xd]
maar ik ben het toch niet mee eens dat het mijn fout is dat jij het niet kan lezen, terwijl er zat mensen zijn die het wel kunnen lezen, en kheb het nagevraagd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
_dp_ schreef:
Als dit geen reclame is...wat is het dan wel?

ok, je hebt gelijk :P het is idd een vorm van reclame [maar was gewoon een geweldige tegenspraak xd]
maar ik ben het toch niet mee eens dat het mijn fout is dat jij het niet kan lezen, terwijl er zat mensen zijn die het wel kunnen lezen, en kheb het nagevraagd :P

Ik vind het ook moeilijk leesbaar.. Je kan het wel lezen, maar je moet er wel even naar kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
_dp_ schreef:
Als dit geen reclame is...wat is het dan wel?

ok, je hebt gelijk :P het is idd een vorm van reclame [maar was gewoon een geweldige tegenspraak xd]
maar ik ben het toch niet mee eens dat het mijn fout is dat jij het niet kan lezen, terwijl er zat mensen zijn die het wel kunnen lezen, en kheb het nagevraagd :P

Ga maar eens 2/3 meter van je scherm vandaan zitten en kijk er nog eens naar. Dat "Live at: RHR" is dan veel duidelijker te lezen als die regel erboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk eens:
http://www.sxc.hu/photo/1221520

herkent iemand het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 20:23 
 

Ravenwood schreef:
kijk eens:
http://www.sxc.hu/photo/1221520

herkent iemand het?

haha, grappig :P
ik vroeg me al af waar je de achtergrond vandaan had :P
ik dacht zelf dat het een soort kas in het donker was ofzo. of een flatgebouw :P

_dp_ schreef:
Ga maar eens 2/3 meter van je scherm vandaan zitten en kijk er nog eens naar. Dat "Live at: RHR" is dan veel duidelijker te lezen als die regel erboven.

I know, and I dont care.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic